https://picasaweb.google.com/1002517674 ... riprojekti
Kiitokset vielä taitavalle hitsarille ja kokoonpanossa avustaneelle tiimille

terv. jt
Mitä nyt muutaman selostuksen vilkasin, niin näytti olevan enimmäkseen monessa mielessä "arvokkaampia" rojekteja porukoilla.Lahti411 kirjoitti:Ihan turhaan kainostelet! Ainakin minua kiinnostaa nimenomaan tällaiset korjausprojektit.
Hyvä huomio. Tulee jonkin verran hiekkateilläkin ajeltua, niin varmaan tarpeelliset läpykät sitten kuitenkin. Ja kun kerran tekee kunnolla, niin harvemmin tarttee uudestaan samaan kohtaan kajota. Onhan nuo omat taidehitsauksetkin yleensä paaliin asti kestäneetLahti411 kirjoitti:Yhdessä kuvatekstissä mietit keskimmäisten roiskeläppien tarpeellisuutta. Jos muita läppiä meinaa pois raksia, niin nuo melkein kannattasi jättää -ne nimittäin suojaavat takatukivarsia, joiden kiinnityspisteet ja etupäät törröttävät alttiina kaikelle pohjan alla lentävälle.
Arvokkaampi? Ensimmäisenä tulis mieleen esim. 200 tkm vähemmän ajettu ja huomattavasti paremmin ruosteelta säilynyt, mutta muuten samanlainen ajolaite. Semmoseen ei nyt ollu varaa, eikä sattunu vastaankaan sillon kun oli hönkä päällä tuollaista etsiä. Vinkkinä vaan, jotta pankaahan talteen jos sellaisia tulee vastaan. 3d Tjurbo nyt on tietysti vielä hienompi löytö, mutta väittäsin että jossain vaiheessa "kliinit" takaovet ovat harvinaisempia kuin gummilipallisetVesa kirjoitti:Mikä sitten on arvokkaampi projekti?
No niin, kyllä näinkin, monesti karvalakit ovat jopa työläämpiä, koska niitä ei olla viitsitty uutuudenviehätyksen jälkeen juuri säästellä tai huoltaa. Toisaalta - kaikenmaailman toimimattomia hilpetöörejä ei sitten tarvitse etsiskellä tai elvyttää.Vesa kirjoitti:Samalla tavalla ne työtä ja osaamista vaativat oli kohde mikä hyvänsä.
Hengenpalosta? Lommosesta lompakosta ja turhan tekniikan pelosta tässäkin vaan oli kysePekka kirjoitti:Mutta näissä asioissa minulla ei olekaan tarvittavaa hengenpaloa.