Tarkoitus olisi ajella talvi noilla tehoilla ja kevät talvella ruveta laittamaan tuohon vielä lisää 630cc decat oli suunnitteilla ruokkimaan nälkäistä ja hengityksen apuihin olen miettiny garretin 28 bb tai vastaavaa joka menis vielä hyvin vähäisillämuutoksilla paikalleen alkuperäiseen pakosarjaan ja niin ettei hyppää ensimmäisenä ämpärinkokoinen solmu katsastus setän tai tätin silmille.
mitäs olisi viisaammilla ehdotuksina mutkaksi joka menis akuperäiseen sarjaan ja mahd vähäidellä muokkaamisella putkikin saisi käydä suoraan turbon kylkeen.
ohjauskulmat pitäisi säätää kun tuntuu että keula nuljahtelee ikävästi.
laatikko tuohon yksilöön on vaihtunu 2,3 vaparin lootaan ja on huomattavasti lyhyemmillä välityksillä ja se perinteinen mittaristo vaivaa. tehotavaoiteha tuolla olis kesällä se n350hp ja kaikki mitä on yli on plussaa. tuollaista nyt sitten pitäis alkaa väkertään. ja tuo nimitys flight 666 tulee auton rekisteristä.... ja oamsta musiikkimaustani.
Tuossahan siis oli tehtynä jo:
alusta
välijäähy isompi ja läpihengittävä
3" putki solmusta perään asti.
softa
t5 suite ja miniläppäri lawisellin can usb kaapelilla
t7 mankkuvena
dumppi.
kytkimestä ei ole ihan täyttä varmuutta mikä kytkin mutta ilmeisesti aeron kytkin
elikkäs hankinta listalla
turbo
630cc decat
3bar map
järeämpi bensapumppu tai ainakin tuottoisampi.
pakolämpömittari ja seosmittari laajakaista lambdalla
ja kytkimeksi sintteri
ja paaaljon reipasta asennusmieltä

kuvia vois jossain kohtaa koittaa saada johonkin.
mutta koitan tuossa kertoilla lisää jahka etenee johonkin suuntaan
Niin ja ilmeisesti jonkun klubilaisen entinen leite kyseessä kun klubitarra ikkunassa.
(edit) typoja ja tekstiä lisäilty