Eli kyseessä -98 2.3t aut. Johon tehty softapäivitys ja Mitsun turbo vaihdettu.
Tarkoitus on tehdä remontti koneen ollessa paikallaan. Tänään sain öljypohjan, turbon, venakopan ym, kannen kilkkeet pois siten että kansi lähtee huomenna irti.
T7 mäntien tilalle tulee -98 2.3t mallisesta tonnarista peräisin olevat T5 männät ja kanget, (odottavat matkahuollossa hakemista). Uudet renkaat ja laakerit on tarkoitus asentaa noihin. T5 kansipahvilla varmaankin aion koota, vaikka jotkut on ilmeisesti T7 pahvillakin koonnut. Mutta kestävyyttäkin ajatellen, kun softapäivitys on tehty, ja nyt pitäisi olla 260hv/350Nm, niin meneekö jo puristussuhde liian kovaksi T7 tiivisteellä? Nakutuksen vaaraa tms? Myös T5 nokista on kauppaa hierottu, ja sellaiset olisi myös tarkoitus tuohon laittaa samalla.
Kuvia tulee kunhan niitä ensin otetaan
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Miten muuten porukka on täällä tehnyt tuon kannen irrotuksen kanssa? Ootteko ottanut imusarjoineen irti vai irrottanut eka imusarjan kannesta? Itse meinasin pakettina irti ottaa.
Toinen kyssäri ketjun kiristäjästä, onko se ihan kierteillä kannessa kiinni ja lähtee irti auki kiertämällä?