Re: 900c Combi Coupe MY89
Lähetetty: Ti Elo 05, 2014 18:21
Muutoksen tuulet puhaltaa, ja silleen. Vihreä satku lähtee huamenna kohti uutta säilytyspaikkaa katon alla. Siellä saanee levätä rauhassa, toki liikkuen välillä tarpeen mukaan pois tieltä, kunnes omistaja pääsee pois taloyhtiöasumisen ikeestä ja muuttaa samalle tontille autotallin kanssa. Reissun valmistelu aloitettiin pari tuntia sitten.
Kuvanottohetkellä ei-saabisti oli hakemassa sisältä oikeaa avainta, tarjottuaan ensin satkun avaamiseen femman modernia kaukosäädintä.
Hommahan eteni seuraavasti: konepellit auki, kaapelit kiinni, hetken odottelua ja tonnarin lievää kierrättämistä, avain satkun virtalukkoon, viisi sekuntia koneenpyöritystä, pieni tauko, kuusi sekuntia lisää ja kone rykäisi käyntiin. Kaapelit varovasti irti, akku ei ole kuollut, ryyppy pois (lämpömittari oli asteikolla jo ennen käynnistämistä kiitos vallitsevan säätilan ), kaasua ja ulos ruudusta jossa oli seissyt varmaan lähemmäs kymmenen kuukautta. ( )
Jos tämän auton kanssa voi kahteen asiaan luottaa niin ne ovat takuuvarma käyntiinlähtö ja järjetön fiilis jo pelkästä käyntiäänestä. Ei-saabisti meinasi jo väkisin mennä hakemaan ämpäriä kun kuulemma tuon näköisellä autolla ei voi ajaa, mutta mää sanoin että turha sitä on huuhdella ennen kuin perillä.
Perhepotrettia. Onneksi sininen satku tuli jo myytyä ja kolkki on toisessa osoitteessa, tässä rupeaa jo ittekin epäilemään omaa ja läheisten mielenterveyttä.
Auton racing-henkisyyteen hyvin sopivat laput tuli haettua konttorilta jo iltapäivällä. Oletin että tulee hirveä kuulustelu mihin mää olen tuollaista liikennekäytöstä poistettua ja katsastamatonta romua viemässä mutta mitä vielä, paperille vain "Järvenpää - Laihia säilytykseen 6.8.2014" ja se meni läpi! Eikä edes maksanut hirveitä vakuutuksineen kaikkineen.
Huomenna siis lähtee puoliltapäivin karavaani luoteeseen Tampereen kautta. Vihreä helvetin likainen satku ja sininen vain semilikainen tonnari. Bongailkaa, parhaat palkitaan kymmenellä pisteellä ja papukaijamerkillä.
Kuvanottohetkellä ei-saabisti oli hakemassa sisältä oikeaa avainta, tarjottuaan ensin satkun avaamiseen femman modernia kaukosäädintä.
Hommahan eteni seuraavasti: konepellit auki, kaapelit kiinni, hetken odottelua ja tonnarin lievää kierrättämistä, avain satkun virtalukkoon, viisi sekuntia koneenpyöritystä, pieni tauko, kuusi sekuntia lisää ja kone rykäisi käyntiin. Kaapelit varovasti irti, akku ei ole kuollut, ryyppy pois (lämpömittari oli asteikolla jo ennen käynnistämistä kiitos vallitsevan säätilan ), kaasua ja ulos ruudusta jossa oli seissyt varmaan lähemmäs kymmenen kuukautta. ( )
Jos tämän auton kanssa voi kahteen asiaan luottaa niin ne ovat takuuvarma käyntiinlähtö ja järjetön fiilis jo pelkästä käyntiäänestä. Ei-saabisti meinasi jo väkisin mennä hakemaan ämpäriä kun kuulemma tuon näköisellä autolla ei voi ajaa, mutta mää sanoin että turha sitä on huuhdella ennen kuin perillä.
Perhepotrettia. Onneksi sininen satku tuli jo myytyä ja kolkki on toisessa osoitteessa, tässä rupeaa jo ittekin epäilemään omaa ja läheisten mielenterveyttä.
Auton racing-henkisyyteen hyvin sopivat laput tuli haettua konttorilta jo iltapäivällä. Oletin että tulee hirveä kuulustelu mihin mää olen tuollaista liikennekäytöstä poistettua ja katsastamatonta romua viemässä mutta mitä vielä, paperille vain "Järvenpää - Laihia säilytykseen 6.8.2014" ja se meni läpi! Eikä edes maksanut hirveitä vakuutuksineen kaikkineen.
Huomenna siis lähtee puoliltapäivin karavaani luoteeseen Tampereen kautta. Vihreä helvetin likainen satku ja sininen vain semilikainen tonnari. Bongailkaa, parhaat palkitaan kymmenellä pisteellä ja papukaijamerkillä.