...

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9381
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

...

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9381
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 16:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9381
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9381
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 16:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab.96
"Hölösuu"
Viestit: 4070
Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saab.96 »

Älä masennu noista kustannuksista, mulla meni "huomaamatta" 4000 € kajakkiin... :oops:

Ja harrastukselle ei pidä laittaa hintaa! Onnea urakkaan.
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Thor|
"Ruisku"
Viestit: 148
Liittynyt: Su Maalis 14, 2004 14:01
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Thor| »

Intoa puhkuen peltien kimppuun! Itselläkin tonnarin kunnostus menossa!
samsikki
"Hirsch"
Viestit: 716
Liittynyt: Su Elo 24, 2003 20:15
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja samsikki »

Itsellä olisi kanssa ensi kesää varten odottelemassa kotipuolessa toinen 9000CD joka on purettu korille. Kori on sen verran hyväkuntoinen, että taidan siitä laittaa käyttöauton vielä ens kesänä ja paalaan nykyisen käyttötonnarin, kun tuon kanssa ei tunnu olevan kuin harmia...
Kismittää vähän ettei tullut nyt edellisenä kesänä otettua kuvia projektista kun tein tuohon nykyiseen tekniikan vaihdon ja purin myöskin korille. Tekniikka vaihtui turbotekniikkaan johtosarjoja ja sisustaa myöden...
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9381
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 15:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Mutta on se kuitenkin sen arvoinen, jos käyttöautoa olet tekemässä.
Samaa laatua ei enää kaupasta saa, valitettavasti.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9381
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 16:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
samsikki
"Hirsch"
Viestit: 716
Liittynyt: Su Elo 24, 2003 20:15
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja samsikki »

No jos tilanne on kerran noin epätoivoinen, niin ei muuta kuin tekniikka ja sisusta pois ja kori paaliksi. Kyllähän tonnarin osille aina ottajia löytyy...
Tosin itesekin olen hitsannut tuohon nykyiseen tonnariin muutaman neliön peltiä. :) mm. bensan täyttöputken takaa nyrkin mentävä reikä, josta syystä melkein koko vänkärin helma ja lokarin takapuolelta se kotelo jossa on se ilmanvaihtohärdelli. Oli mukavasti tuolta reiästä valuttanut vettä ja muuta ikävää tavaraa sen verran että sai käsin irroitella "peltejä" aluksi. Aikaa korjaukseen kului tuhottoman paljon, kuten peltiäkin ja mikkilankaa, mutta lopputulokseen olen ollut tyytyväinen...
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9381
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 16:00. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9381
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9381
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Punainen paroni
"Ruisku"
Viestit: 102
Liittynyt: Pe Syys 03, 2004 21:49
Paikkakunta: Riihimäki

ruosteettomat suapit ry

Viesti Kirjoittaja Punainen paroni »

Näyttipä kuvat varsin tutuilta. Itselläni sama projekti alkaa olla jo loppu-puolella, tosin perä on vielä kesken...

Samat paikat on korjattu luultavasti kaikista 80-luvun ysitonneista jossain vaiheessa.
Omalle kohdalle osuneet kolme ysitonnia ovat olleet exact kuvan mukaisilla SUOMALAISTEN suolateiden syövyttämillä ruostepesäkkeillä varustettuja yksilöitä.

Tämä nykyistäkin versiota paikataan nyt ainakin toista kierrosta.
Nooh, onhan noita kilumeettereitäkin jo kertynyt öpaut 430 tuhatta, joten kyllähän sen jossain sitten pitää näkyäkkin...

Ei muuta, kun kiinni vaan, kyllä siitä vielä auto tulee !!! :wink:

ps. tuikkaan sulle pari kuvaa omasta proggiksesta s-postiin...
Vastaa Viestiin