Sivu 1/3
...
Lähetetty: Pe Loka 29, 2004 18:34
Kirjoittaja ng900aero
...
Lähetetty: Pe Loka 29, 2004 19:52
Kirjoittaja ng900aero
...
Lähetetty: Su Loka 31, 2004 20:23
Kirjoittaja ng900aero
...
Lähetetty: To Marras 04, 2004 20:11
Kirjoittaja ng900aero
...
Lähetetty: Pe Marras 05, 2004 07:59
Kirjoittaja Saab.96
Älä masennu noista kustannuksista, mulla meni "huomaamatta" 4000 € kajakkiin...
Ja harrastukselle ei pidä laittaa hintaa! Onnea urakkaan.
Lähetetty: Pe Marras 05, 2004 11:46
Kirjoittaja Thor|
Intoa puhkuen peltien kimppuun! Itselläkin tonnarin kunnostus menossa!
Lähetetty: Pe Marras 05, 2004 13:09
Kirjoittaja samsikki
Itsellä olisi kanssa ensi kesää varten odottelemassa kotipuolessa toinen 9000CD joka on purettu korille. Kori on sen verran hyväkuntoinen, että taidan siitä laittaa käyttöauton vielä ens kesänä ja paalaan nykyisen käyttötonnarin, kun tuon kanssa ei tunnu olevan kuin harmia...
Kismittää vähän ettei tullut nyt edellisenä kesänä otettua kuvia projektista kun tein tuohon nykyiseen tekniikan vaihdon ja purin myöskin korille. Tekniikka vaihtui turbotekniikkaan johtosarjoja ja sisustaa myöden...
Lähetetty: Pe Marras 05, 2004 16:12
Kirjoittaja ng900aero
...
Lähetetty: Pe Marras 05, 2004 18:59
Kirjoittaja Ansis
Mutta on se kuitenkin sen arvoinen, jos käyttöautoa olet tekemässä.
Samaa laatua ei enää kaupasta saa, valitettavasti.
Lähetetty: La Marras 06, 2004 01:31
Kirjoittaja ng900aero
...
Lähetetty: La Marras 06, 2004 09:00
Kirjoittaja samsikki
No jos tilanne on kerran noin epätoivoinen, niin ei muuta kuin tekniikka ja sisusta pois ja kori paaliksi. Kyllähän tonnarin osille aina ottajia löytyy...
Tosin itesekin olen hitsannut tuohon nykyiseen tonnariin muutaman neliön peltiä.

mm. bensan täyttöputken takaa nyrkin mentävä reikä, josta syystä melkein koko vänkärin helma ja lokarin takapuolelta se kotelo jossa on se ilmanvaihtohärdelli. Oli mukavasti tuolta reiästä valuttanut vettä ja muuta ikävää tavaraa sen verran että sai käsin irroitella "peltejä" aluksi. Aikaa korjaukseen kului tuhottoman paljon, kuten peltiäkin ja mikkilankaa, mutta lopputulokseen olen ollut tyytyväinen...
Lähetetty: La Marras 06, 2004 20:04
Kirjoittaja ng900aero
...
Lähetetty: La Marras 06, 2004 20:09
Kirjoittaja ng900aero
...
Lähetetty: Ma Marras 08, 2004 23:21
Kirjoittaja ng900aero
...
ruosteettomat suapit ry
Lähetetty: Ti Marras 09, 2004 01:28
Kirjoittaja Punainen paroni
Näyttipä kuvat varsin tutuilta. Itselläni sama projekti alkaa olla jo loppu-puolella, tosin perä on vielä kesken...
Samat paikat on korjattu luultavasti kaikista 80-luvun ysitonneista jossain vaiheessa.
Omalle kohdalle osuneet kolme ysitonnia ovat olleet exact kuvan mukaisilla SUOMALAISTEN suolateiden syövyttämillä ruostepesäkkeillä varustettuja yksilöitä.
Tämä nykyistäkin versiota paikataan nyt ainakin toista kierrosta.
Nooh, onhan noita kilumeettereitäkin jo kertynyt öpaut 430 tuhatta, joten kyllähän sen jossain sitten pitää näkyäkkin...
Ei muuta, kun kiinni vaan, kyllä siitä vielä auto tulee !!!
ps. tuikkaan sulle pari kuvaa omasta proggiksesta s-postiin...