
-Nykyinen ilme Joulukuu 2016 . Perus linear 2.0t

Itse lisättyä:
-Mitsubishi td04l-16g ( Finturbon muokkaama)+Turbosmart Iwg75
-3" downpipe
-DO88-Intercooler
-Aeron ilmansuodatinkotelo
-sachs Sre Levy ja asetelma
-EV-14 bosch 670cc suuttimet feisliftin johtosarjassa.
-walbro lph 255 bensapumppu
-2x Aeron 17" vanteet
-Aeron korisarja, takahelma linear/vector ilman ulostuloa
-Saabin lisävaruste spoileri
-Sumuvalot
-Nahkasisusta
-smartslot jääraappa
-Mustakehyksinen maski


edit. Tuo alempi og on myyty noin vuosi sitten. Ng jutut alkaa sivun lopusta.
Eli tuommonen erittäin karvalakki saab og 9-3. kivikautisella 2.3 vuosikertamoottorilla, mitä ei oo ollu kun ng 900 ja vuoden -98 kolkeissa. Tonnareissa varmaan ollu samaa myllyä mutta, käsittääkseni eri moottorinohjauksella. Ulkonäkö miellytti ostaessa ja sen jälkeen ei oo kiinnostusta ollu pahemmin tuunailla. Aeron puskurihttp://i942.photobucket.com/albums/ad26 ... 1342351806 tuli ostettua mutta, kun loppu sarjaa ei tahtonut löytyä mistään, niin möin sen pois. Tietenkin loppu sarjan lisäksi ois pitäny ostaa isommat alut jne. Näytti niin typerältä noiden 15" kottikärryn renkaiden kanssa

-Vakkari
-sumuvalot
-kaksi sarjaa orkkis 15" aluja
-"Turbon" spoileri
-Alpinen soitin ja siihen rattinappiadapteri

Tällä hetkellä kun työmatka on pitkä, niin auto piti säätää etanolilla toimivaksi. Ogelmallinen oli tuo motronikin moottorin ohjaus, johon en löytänyt ketään joka osaisi kyseistä värkkiä ohjelmoida. Niimpä sitten kokeilin aluksi hivenen isompia suttimia. Foorumilta löytyi 0280 156 022 ns. harmaat suuttimet, mitkä olivat hivenen lyhemmät kuin alkuperäiset http://i942.photobucket.com/albums/ad26 ... C00118.jpg noh niihin sitten vedin väliaikaisesti päälle paksumpaa kumiletkua ja klemmareilla kiinni jakotulkiin.


Harmailla suuttimillä lähti hyvin käyntiin tuon seoksen ansiosta. Pelkällä e85 lähti yhtä huonosti kuin, puuppelin suuttimilla.
Etanoli vaatii kylmäkäynnistykseen rikkaamman seoksen joten-> mieleeni juolahti huijata lämpötila-anturia. Kyselin tuossa jo aiemmin vinkkejä foorumilta säädettävien potikoiden resistansseihin. Ostin 1k ohmin,10k potikat ja pari kytkintä. Ne sitten liitin sarjaan alkuperäisen lämpötila-anturin kanssa ja laitoin tuohon avaimen viereen kun en muutakaan paikkaa niille keksinyt

tuo toimii siten että, kylmäkäynnistyksessä keinukytkimellä valitaan potikka, väännetään ohmit mieleiseksi, startataan ja tuo toinen kytkin laitetaan päälle kun, auto on lämmennyt ja keinukytkin painetaan keskiasentoon. potikoita sitten väännellään käynnistyslämpötilan mukaan.
Tällä hetkellä tuntuu toimivan tuo patentti. kylmempiä talvikelejä odotellessa.
