NG900 2.0T Cabriolet my95 (ja monta muuta mallia aikanansa)

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: NG900 2.0t Cabriolet my95 ja OG900 i8 2D kattoluukulla my86

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Ei kauheasti Saba edennyt pääsiäisenä, koska hälyn asennus veikin päivän sijasta kaksi :D Mutta nyt on kaksisuuntainen häly sopivilla lisäantureilla ja toimii kuten pitää 8)

Hälyn asennuksesta ei sattuneista syistä ole montaa kuvaa, mutta vähän avainjuttuja

Kuva
Näitä ranetuksia on aina kiva bongata.

Kuva
Kuskin penkin alta löytyi pähkinöiden lisäksi kaffeerahat :)

Kuva
Maatilakolvin kärki ei tykännyt yhtämittaisesta lämmityksestä... Mutta kyl tolla viä johdon lämmittää ja tinaklöntin päälle laittaa. Ajaa siis asiansa mun hommissa.

Kuva
Niinhän porukka sanoo, että varas pelästyy nähdessään tarran. Ja toki se ledikin vilkkuu.

Katon kiristyksessä päti taas se, että kun itse tekee niin saa justiinsa sellasen kuin sattuu tulemaan. Tai tein itse ja säästin. Mutta jotkut tekee itse myös hyvää jälkeä; toisinaan myös minä :wink:

Kuva

Kuva

Kireä, eli vesi ei jää makaamaan monttuun. Ja johan se jo partiossa, tai viimeistään intissä, opetettiin, että löysästä telttakankaasta tulee vesi läpi. Ei muuta kuin sateista kesää toivomaan :mrgreen:

Edit: niin tuo takalasihan oli ulkopuolisilta tiivisteiltään kauttaaltaan irti. Ainoastaan sisäpuolelta enään kiinni. Vesi meni sinne kaaren ja lasin väliin, oikein kunnon pussi oli. Nyt tuo on kauttaaltaan ummessa, kuten kuuluukin.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: NG900 2.0t Cabriolet my95 ja OG900 i8 2D kattoluukulla my86

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Ei ole ihan kaikkea vielä tullut tehtyä, mitä listalle on merkattuna. Mutta ajoon otin eilen ja fiilis on katossa. Tosin vesisade tuli sitten kaupantekijäisenä, että pahoittelen kaikkia, joiden aurinkoisen kevään pilasin :)

Eilen vaihdoin koneeseen ja laatikkoon öljyt. Oli kyllä laatikossa niin kamalaa kuraa, että ei yhtään liian aikaisin sekään tapahtunut. Perussettiä eli punaviiniä litra huuhteluun ja 1,8l varsinaiseen voiteluun... Magneettikin oli täynnä metallisilppua. Tehnyt siis tehtävänsä :roll: Piti tämäkin ajoittaa vetarin stefan vaihtamiseen, mutta itseni tuntien vaihdoin jo nyt, koska todennäköisesti se vetarin stefa on vaihtamatta vielä joulunakin. Mut hyvä näin.

Katon kyllästäminen ei ollut ollenkaan huono juttu viime kesänä. Nyt vasta se ekaa kertaa sai vettä niskaansa. Ajelin sateessa 200 km ja edelleen sataa. Kun pyyhkäisee katosta ne siistit pisarat pois, niin alla on kuiva kangas 8O No okei, ei ehkä kuiva. Pikemminkin nihkeä, mutta ei missään nimessä mikään tiskirätti :)

Muutamia pieniä Saabismeja tuossa yksilössä tuntuu olevan. Ajovalojen korkeudensäätö on mitä on ja tuntuu, että toisiks ylimmäs asennos ne ovat oikeasti ylimmässä. Ja kun jätin hälyn asennuksen jälkeen ne dikdik jenkkileffamerkkiäänet päälle, niin se oli aluksi tosi siistiä. Nyt jo päivän jälkeen alkaa tuntumaan, että pitää varmaan ohjelmoida pois :lol:

Nyt auton ollessa Turussa, voi kaikkea pientä räplätä. Jos vaikka asentelis popit, tuulisuojan ja puunaa vähän sisustaa. Ja tietenkin vahaa pellit.

To-do -lista edelleen pitkä, mutta ehkä motivaatio kasvaa kun välillä nauttii ajamisestakin
[list]Moniurahihna, ruuvit hihnapyörän takaa
Jäähdytysnesteet ja termari, silikoniletkuja odotellessa..
Bensansuodatin ja pumppu
Ruosteet kontista ja pyöränkoteloista
Takavalojen tiivistys
Tonneau coverin moottoripukin ultimatevahvistus
Tuunauksen alla olevat USA-blinkerit ja sivuperuutusvalot
Takaheijastimien sisään parkit
Popit
Vetarin stefat ja holkki
Tuulisuoja
Tulpat
Jarrujen perushuolto ja nesteet uusiks
Pari palanutta polttimoa
Tiivisteiden pyyhiminen silikonisprayllä
Katsastus[/list]


Aurinkoa odotellessa 8)
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: NG900 2.0t Cabriolet my95 ja OG900 i8 2D kattoluukulla my86

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Kuva
Katto pisaroineen

Kuva
Pisarat lähempää

Kuva
Viimeksi elokuussa pesty auto. Pesin kuitenkin ennen talvisäilöä :D Edustustason kuva, taiteellinen asettelu ja auringonlaskun aikaan saatu värispektri
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: NG900 2.0t Cabriolet my95 ja OG900 i8 2D kattoluukulla my86

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

JP_Vette kirjoitti:Ja kun jätin hälyn asennuksen jälkeen ne dikdik jenkkileffamerkkiäänet päälle, niin se oli aluksi tosi siistiä. Nyt jo päivän jälkeen alkaa tuntumaan, että pitää varmaan ohjelmoida pois :lol:
Nuo ovat omaan korvaan aivan uskomattoman ärsyttäviä jo videolta kattottuna. :D En ymmärrä miten jenkit tuntuvat olevan niille täysin immuuneja, pahimmat jopa fiilistelevät youtubessa 80-luvun autojen todella korviaraastavia sireeneitä...
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: NG900 2.0t Cabriolet my95 ja OG900 i8 2D kattoluukulla my86

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Jostain syystä Foreca ei sadesummaa suostu näyttämään, mutta tuo lonkalta heitettynä tälläkin hetkellä kestävä 5-10 mm sade on vissiin liikaa. Nyt se katto näyttää jo tiskirätiltä. Tosin en tiedä, että onko kangas pinnastaan märkä vai läpitte asti. Varmaan aika tekninen kangas se on, eikä vain flanelipaidan riekaleista kyhätty, joten eiköhän se pidä vesen ulkona. Vähän siltikin pelottaa... 20 vuotta ilmeisesti hoitamatta ollut rettu... Toki porvarillahan auto olisi pellikaton alla.

En jaksanut kaivaa ohjekirjaa, niin piti sitten taas vähän häpeillen kattoa olkapään yli, ettei kukaan vaan kuule mun idiootteja hälyääniä. Toki onneks ne on melko pienet ja jos on taustamelua, niin ei niitä kauheesti kuule... Kaukosäätimen kantavuus on kyllä uskomaton. Auto korttelin nurkan takana, itse sisätiloissa betonipunkkerissa rakennuksen keskellä käytävällä. Matkaa n. 50 metriä, mutta jokuset raudoitukset välissä ja todellakin ei suoraa näköyhteyttä, mutta kaukosäädin väittää kokoajan yhteyden olevan ok 8O Pitää joskus kaverin kans oikeen koittaa, että mihin asti kantama riittää vai näyttääkö kaukosäätimen yhteyslogo ihan omiaan.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: NG900 2.0t Cabriolet my95 ja OG900 i8 2D kattoluukulla my86

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Mun jokanen Saabbi on aina osottautunut murheenkryyniksi, ja tämä ei tee poikkeusta. Tuossahan pelasi katto viime kesänä moitteetta (siis tähän postaukseen liittyen, ei muuten) ja nyt vahvikesarjan asennuksen jälkeen kotelon kansi osui katon etureunaan (siihen, joka tulee tuulilasin päälle) avauksessa ja sulkemisessa. Karg tekitti siihen tehdasarvot, eli rajotinta päin ja siitä se olikohan -9 sitten pois. Eli hiukan vaille rajotinta. Ja näillä säädöillä se sitten hakkasi noin kerran viidestä "ohiajosta" eli ihan rajoilla oli.

Tänään sitten taas Hämeenlinnassa hommaan perehdyttiin minun kuningasajatuksella: lyödään tehdasarvoja lähemmäksi stopparia, niin mahtuu katto pyyhkäisemään ohitte :D Mutta ei. Vaikka sen ajoi rajotinta vasten, niin silti kolisi kohdatessa. Ei oikein minun järkeen mahdu, että mikä sitä kattokoteloa on niin radikaalisti siirtänyt puolessa vuodessa, vaikka kukaan ei ole mihinkään koskenut. Katossa tai kotelossa ei myöskään ole hankaumia tai kulumaa, joka viittaisi jatkuvaan törmäilyyn.

Katon ollessa ukilaisen insinöörin taidonnäyte, on siellä joustavat kumistopparit, joista voi veistää hieman pois. Melko lähelle metallista osuutta kannen "varsi" osuu, mutta kumistopparista oli siltikin varaa ottaa pois.

Kuva
Tollanen palanen pois

Kuva
Kuskin puoli

Kuva
Pelkääjän puoli

Tuli parempi kuin tehtaalta lähties :mrgreen: Hyvä ranetus, jolla lopputulos on se, että kannen ja katon välissä on nyt n. 2cm ilmaa. Ei siis pienintäkään mahdollisuutta kolaukseen. Ja kaiken lisäksi jo ennestään kovilla oleva kattokotelon moottori joutuu pienemmälle rasitukselle, kun katon kantta ei nosteta edes noita "joustavia" kumistoppareita vasten, kuten se tehdastoleransseilla teki.

Loppuhyvin kaikki hyvin. Vielä kun kesä tulisi 8) Kiitos vielä kerran sinne Hämeenlinnaan. Varsinkin jenkkivalojen demoamisesta :mrgreen:
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: NG900 2.0t Cabriolet my95 ja OG900 i8 2D kattoluukulla my86

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Vihdoin ja viimein sade lakkasi sen verran, että oli järkeä vähän puunata lähes vuoden vanhoja varastopölyjä. Tuli hiukan erinäkönen kärry 8)

Kuva

Hiukan pistää silmään harmaat helmat. Pitäs kai vähän käsitellä kuumailmapuhaltimella tms... Ja tietty vois opetella kuvaamaan valosaan aikaan :roll:
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: NG900 2.0t Cabriolet my95 ja OG900 i8 2D kattoluukulla my86

Viesti Kirjoittaja karg »

Joo noi harmaat helmat pukkaa ikävästi esiin, kun pesee auton. Oma cabbe on sen verran harmaana kyljistä muutenkin, ettei helmat just erotu mitenkään erikoisesti :P
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: NG900 2.0t Cabriolet my95 ja OG900 i8 2D kattoluukulla my86

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Päivän oppitunti: älä ikinä koita maalata pensselillä vesiohenteista automaalia. Se vain on liian "litkua" siihen hommaan. Koitin siis somistella ehkäpä maailman rumimpia vanteita. Niis on liian hyvät kumit päällä heitettäväks pois... Mut no onneks niitä ei usein kovin läheltä kattella. Ja toisaalta jos ottaa päähän, niin tinnerillä varmasti saa tökötit pois :roll:

Homman nimihän oli tuulisuojan asentaminen. Samalla tuli todettua, että bensapumppu on varmaan pakko vaihtaa alakautta. Oli muotoiltu pelli penkin alla, ja en tiedä, että haluanko sitä leikellä vastaavasti kuin kovakattoisella ajavat kanssasaabistit ovat tehneet.

Kuva

Kuva
Taas kivoja ylläreitä penkin alta. Pistin takaisin, mut roskat imuroittin :D

Kuva
Kunnon vahvikepalkki penkin alla

Sivupaneeleja irroittaessa löytyi irtonainen jousi. Iski hieman paniikki, mutta hetken pähkäilyn jälkeen tajusin, että kyseessä on kattokaaren läpiviennin sulkemismekanismi, joka on siis molemmin puolin rikki. Kyseisen jousihärpäkkeen olisi saanut kyllä varmaan esim pienellä popparilla takaisin paikalleen, mutta jätin näpertelykorjauksen toiseen ajankohtaan, ja keskityin olennaiseen.

Kuva
Molemmin puolin tämmönen irti. Löytyi paneelin takaa "lattialta".

Kuva
Ton reiäin pitäisi jousen avulla automaattisesti mennä kiinni, kun katon rullaa takakonttiin.

Kuva
Niinku näin

Kuva
Toinen puoli

Kuva
Ja kiinni

Kuva
Reiät sabluunan avulla

Kuva
Ja se on hänessä.

Paras ostos ikinä. Edes satasen vauhdissa ei kuin ihan pienen pieni veto käy sivulta verkon ohi, mutta muuten oikeasti vetää vähemmän, kuin kattoluukullisessa autossa (ne missä olen ollut, mm pari 900, 9000, väyrynen, mannen seuraaja ja lista jatkuu...) luukku täysin auki 8O Moni tota on rummuttanut ja Youtube on täynnä videoita, mutta ne ei yhtään liiottele. Ruma, mutta pakollinen varuste jokaiseen avosaabbiin!
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2825
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Re: NG900 2.0t Cabriolet my95 ja OG900 i8 2D kattoluukulla my86

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Mun cabbesta ainakin on bensapumppua varten tehty luukku, enkä näe siinä mitään ihmeellistä....

Pitääkö sun ilmanohjain n. 80km/h ylöspäin sellasta kimeää tuulen ääntä?
Mulla pitää...
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: NG900 2.0t Cabriolet my95 ja OG900 i8 2D kattoluukulla my86

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Okei. Ehkä mä leikkelen sitten lattiaa... Joskus kun on aikaa ja viitteliäisyyttä.

Ei tuo mun tuulisuoja aiheuta mitään sivuääniä laillisilla nopeuksilla. Eikä sakkorajallakaan :roll: Orkkiksena ostin sen, mutta sitä en sit tiä, että onko sitä. Ainakin jokseenkin erinäköinen, kuin sun projektis näkyvä (taaimmainen kaari suora, läpyskät niskanojien alle kapeat ja pitkät)
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
jmaatta
"Hölösuu"
Viestit: 1741
Liittynyt: Ma Tammi 04, 2010 15:33
Paikkakunta: Oulu

Re: NG900 2.0t Cabriolet my95 ja OG900 i8 2D kattoluukulla my86

Viesti Kirjoittaja jmaatta »

Muotoiltu alus on mullaki kovakattosessa ja reiän aattelin leikata. :)
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: NG900 2.0t Cabriolet my95 ja OG900 i8 2D kattoluukulla my86

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Oukhei. En oo ikinä kurkistanut kovakattoisen penkin alle, mutta olen elänyt luulossa (kuvien perusteella), että lattia olisi kohtuu suora. Ja täten laskin heti 1+1, että tuo penkin alustakin on ekstrajäykistyksenä avossa, ja koko auto rusahtaa keskeltä maahan, kun penkin alta vähän leikkelee :lol:

Kesävanteiden somistuksista tuli niin nätit, että nyt jo ottaa päähän, kun en tehnyt kunnolla :twisted: Tarkotushan oli tehdä rumista vanteista vähemmän rumat, ja vesivärisudilla vedin maalia... En edes laittanut teippiä rajaukseen ja kun lakkasin kilikalilakalla, vetelin ylimääräiset lakat pois tinneriin kastetulla rätillä niiltä osin, kun lakkaa ei tarvittu :mrgreen: Niin ja pohjien teko oli ihan vain tinnerillä maantiekura pois...

Mut karut, kolhitut ja lakkaa lohkeilevat vanteet ne on jo alunperinkin... Nyt vain tuli visio, että jos veisi pulverimaalaukseen ja sen jälkeen ihan ruiskulla ja teipillä rajaten tekis vastaavat somisteet. Näkee nyt... Kuva tulee joskus.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: NG900 2.0t Cabriolet my95 ja OG900 i8 2D kattoluukulla my86

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Pimp my Saab:

Kuva

Kuva

Muuten jees, mut ihan pyllystä ajaa. 185 sirkkeleillä ja vakioilla long spokeilla kulki kuin juna, mutta noilla 205 leveillä thyyningkumeilla ja et jostain hatusta tempastuna niin jokasen uran saa vääntää ratista pää punasena. Siis yksi syy lisää kattella orkkisvanteita.

Värihän ei ole kulta, vaan Volvon ehkä nätein värikoodi eli Saffron Metallic 8)
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
duuduu
"Hirsch"
Viestit: 954
Liittynyt: Su Loka 07, 2012 20:54
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: NG900 2.0t Cabriolet my95 ja OG900 i8 2D kattoluukulla my86

Viesti Kirjoittaja duuduu »

Aika jännästi lähtenyt vanteista lakka pois. Sehän jopa näyttää melkein tarkoitetulta, kun on joka puolasta samalla lailla
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
Vastaa Viestiin