OG 9-3 Nürburgring
Re: OG 9-3 Nürburgring
Jep, eilen puskimet saivat filleriä pintaan...
Eski
Eski
Re: OG 9-3 Nürburgring
Vakiospoikan 5 reikää piti tukkia...
Sitten luukun reunaan vedettiin maalia pintaan....
Ja lopuksi asennettiin aerosiipi paikalleen...
Myös kylkilistat maalattiin...
Eski
Sitten luukun reunaan vedettiin maalia pintaan....
Ja lopuksi asennettiin aerosiipi paikalleen...
Myös kylkilistat maalattiin...
Eski
Re: OG 9-3 Nürburgring
Sitten viä nuo uudet puskurit, niin SILBERPFEIL on valmis !!
En löytäny hopeista fonttia...
En löytäny hopeista fonttia...
Sininen Saab 9-3, '99
Re: OG 9-3 Nürburgring
Varmasti järkevin ratkaisu tuo luukun modaus.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: OG 9-3 Nürburgring
Jep, puskimet oli aamulla tässä mallissa. Alun perin harmaat osat on äsken vedetty mustaksi, joten nekin alkaa olla asennusta vaille valmiina
EDIT: etupuskuri valmiina...
Eski
EDIT: etupuskuri valmiina...
Eski
Re: OG 9-3 Nürburgring
Rykin tuuilasinpyyhkijät sekosivat vesisateessa. Taukopyyhintä oli päällä, mutta pyyhkijät päättivät, että taukoja ei tarvita ja alkoivat veivata jatkuvasti. Pyyhinten pysäyttäminen ei vaikuttanut asiaan, vaan veivaus jatkui koko ajan viiksen asennosta huolimatta. Aluksi vivun renkutus ei vaikuttanut mitään, mutta lopulta taukopyyhintä palasi ja sen jälkeen kaikki viiksen asennot toimivat normaalisti. Äkkiseltään en löytänyt täältä foorumilta havaintoja vastaavasta ongelmasta, mutta vika lienee pyyhkijän viiksessä...
Eski
Eski
Viimeksi muokannut Eski, Ma Kesä 08, 2020 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: OG 9-3 Nürburgring
Hyvältä näyttää puskuri. Maalari tainnu vetää reippaasti kerroksia?
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: OG 9-3 Nürburgring
Jep, maalikaupassa kysyivät että mitä on tarkoitus maalata, kun ostin viimeksi maalia konepeltiin. Kaupan myyjän mielestä puolella litralla maalataan puoli autoa, mutta tämä maalari vetää vähän reilummin väriä pintaan kuin teslan tehtaalla
Nyt olisi alakerta valmiina konepajalle, jotta nuo ylikokomukit saadaan sovitettua pyttyihin
Eski
Nyt olisi alakerta valmiina konepajalle, jotta nuo ylikokomukit saadaan sovitettua pyttyihin
Eski
Re: OG 9-3 Nürburgring
Nonni, ekan lomapäivän kunniaksi vaihdettiin puskurit rykiin...
Takapuskurin vaihto oli hyvin yksinkertainen, kun irroitti mutterit takakontin sisäreunasta.
Keulan kanssa oli pientä säätöä, mutta sekin saatiin paikalleen.
Eipä tuo ainakaan vielä omaan silmään pahemmin töki noilla sportti-helmoilla...
Eski
Re: OG 9-3 Nürburgring
Taisit tänään tulla vastaan jossain HB:n kohdalla morjestaen?
Ex Og 9-3 2.3 Aero 2000
Ex 9-3 TiDs SC, Ex 9000 -93 2,3T x2, Ex Og900 x2, Ex Ng900 2.0T
#4911
Ex 9-3 TiDs SC, Ex 9000 -93 2,3T x2, Ex Og900 x2, Ex Ng900 2.0T
#4911
Re: OG 9-3 Nürburgring
Minä kyllä tykkään nyt tuosta Rygin LOOKiSTA! Todella hyvän näköinen oman ikäkautensa Saab.
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: OG 9-3 Nürburgring
Jep, tattista vaan ja kyllä jollekin siniselle aerolle moikkasin ihan vaistomaisesti
Eski
Eski
Re: OG 9-3 Nürburgring
Tulipa keksittyä uusi ominaisuus og-kolkista. Olin tähän asti kuvitellut, että takapenkin selkänoja kaatuu vain yhdessä osassa. Sattumalta selailin M2001 esitettä, jossa kerrotaan, että takaistuin voidaan kaataa 100/40. Tavaratilan pituus on silloin 170cm ja tilavuus yli 1300 litraa. Jos takaistuimesta taitetaan eteen vain osa, istuimella on tilaa vielä kahdelle matkustajalle ja molemmille on kolmipistevyö.
Epäilin jo, että onkohan penkkiä jotenkin muutettu M2001, kun omissaa M2000:ssa en ole tuota keksinyt.
Piti ihan lähteä tutkimaan takapenkkiä ja niinhän se tosiaan taittuu ->
Rykiin tuli myös liimattua intsaab-tarrat ->
Eski
Epäilin jo, että onkohan penkkiä jotenkin muutettu M2001, kun omissaa M2000:ssa en ole tuota keksinyt.
Piti ihan lähteä tutkimaan takapenkkiä ja niinhän se tosiaan taittuu ->
Rykiin tuli myös liimattua intsaab-tarrat ->
Eski
Re: OG 9-3 Nürburgring
Heh heh, melkein yhtä riemastuttavaa varmaan tuo löytö, kun mitä mulle sattui. Olin omistanut femman jo muutaman vuoden, kun tajusin että etupenkkien istuinosan etureunassa on taskut!
Muutaman kerran olen tuota kolkin penkin kippausta käyttänyt. On se varsin ok. Kapeahan se aukko on, mutta jotain kapeaa ja pitkää voi kuljettaa...
Muutaman kerran olen tuota kolkin penkin kippausta käyttänyt. On se varsin ok. Kapeahan se aukko on, mutta jotain kapeaa ja pitkää voi kuljettaa...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: OG 9-3 Nürburgring
Hauskaahan on löytää tuollaiset piilossa olevat säilytystaskut sitten toisen kerran, etsittyään viikkotolkulla niitä tavaroita jotka sinne fiksuna jemmasi heti sen ekan löytämisen jälkeen
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K