Tamanhetkinen tilanne on se etta molemmat koneet on nostettu keulilta ja pikkulohkon (pitaisi varmaan sanoa lyhytiskuisen) kasaaminen uusin laakerein ja mannanrenkain on pian alkamassa tulevana viikonloppuna. Aeron koneen mannanlaet olivat uskomattoman karstaiset, itsea oikein hymyilytti kun nostin kannen pois. Farkun kone taas oli muuten vain taynna karstaa ja hoidettu tyyliin "kovaa ajoa ja huolimatonta hoitoa". Molemmat koneet olivat onneksi melko kulumattomia. Jakoketju tosin oli molemmissa venynyt rajalle. B205:n lohko on AA- ja B235 AB -leimoilla mika lopullisesti tappoi ajatuksen isomman koneen mantien ja muiden alakerran osien siirrosta pikkulohkoon.
Hikea ja kyyneleita tulee viela virtaamaani ennenkuin auto on ajokunnossa mutta auton valmistumisen kanssa ei ole mikaan kamala kiire.
Tassa muutama valittu kuva ajasta ennen nykyhetkea:
Farkku seurasi perassa melko huomaamattomasti 250 km matkan paitsi kulutuksen suhteen mika nousi menomatkan 7.5:sta yli 12 litraan satasella. Vastamakeen piti polkea melko reilusti mista nakutusherkka Aero ei oikein pitanyt vaan iOff tahtoi rajoittaa tehoja. Ajelin muuten melko hissuksiin pysytellen ahtopaineen rajoilla.
![Kuva](http://imageshack.us/scaled/medium/692/20121209230455.jpg)
Farkun lattia oli taysin ruosteeton vaikka auto oli ostohetkella taynna (makeaa) vetta. Sedanin ja kombin sisustus nayttaa olevan sama takapenkin selkanojaan asti se selkanoja poislukien.
![Kuva](http://imageshack.us/scaled/medium/843/20121217093336.jpg)
Pikkukoneesta loytyi hieman tukkoinen imusihti.
![Kuva](http://imageshack.us/scaled/medium/705/20130209161847.jpg)
Aero sihti taas oli pysynyt varsin puhtaana kolmen vuoden takaisesta puhdistusoperaatiosta.
![Kuva](http://imageshack.us/scaled/medium/201/20130222175833.jpg)
Aero on kuluttanut oljya reilusti pidemman aikaa, mika nakyy palotiloissa:
![Kuva](http://imageshack.us/scaled/medium/521/20130224110557.jpg)
![Kuva](http://imageshack.us/scaled/medium/547/20130224110635.jpg)
Aloitin taydellisemman projektikertomuksen trionictuning-foorumilla taalla . Teksti siella on kolmannella kotimaisella.