Veljen OG900c to OG900c(i16v)-projekti
Lähetetty: Ke Joulu 15, 2004 12:52
Pakko laittaa tänne ja kohta se jätkä varmaan soittaa, että mitäs oot menny tarinoimaan ja turpaan tulee joululomalla. Ähäkutti...
Elikkäs. Veljellä oli (tai on vieläkin pelkkänä korina) OG900i16V5D M1989 ("Kuularuisku"), keulakolaroitu yksilö tai enemmänkin tapaus, kun sillä on ollu kevyet 15 omistajaa
Noooh, veli sitten otti osti OG900c3D M1988 ("Porsche", ***-993), hyvä peltinen punainen saman värisellä sisustalla kuten edellinenkin. Tähän tulee siis tekniikka Kuularuiskusta.
Mitä nyt viimeksi tehneen Porscheen, niin siihen on laitettu uusi kansipahvi, kansi on oikaistu ja lisäksi on laitettu uusi kytkin, muistaakseni turbo-mallin. Porschen oma moottori on jo nyt löytänyt uuden konehuoneen ja se tulee joskus setän 99GL M1982 pellin alle vaihdelaatikkoineen. Alustaan Porscheen on tehty vaikka ja mitä. Taka-akseli on hiekkapuhallettu ja maalattu, puslat on vaihdettu uusiin ja jarruputket ja letkut on vaihdettu taakse. Etuakselistoon on vaihdettu pari puslaa kuskin puolelle ja uudet jarruletkut. Pallonivelistä mulla ei ole mitään hajua onko niitä vaihdettu. Ja koko auton imagoon ja ajettavuuteen on sitten vaikutettu Lesjöforssin madallussarjalla ja Sachs Advantage iskareilla.
Tulevana taitaa olla sen tekniikan asennusta, ruiskuboxin ja sytkäboxin kytkentää, bensatankkia, -pumppua ja -linjoja, sisustan ja ulkoasun fiksausta. Kuvia olis tarkoitus ottaa muutamat joululomalla.
Elikkäs. Veljellä oli (tai on vieläkin pelkkänä korina) OG900i16V5D M1989 ("Kuularuisku"), keulakolaroitu yksilö tai enemmänkin tapaus, kun sillä on ollu kevyet 15 omistajaa

Mitä nyt viimeksi tehneen Porscheen, niin siihen on laitettu uusi kansipahvi, kansi on oikaistu ja lisäksi on laitettu uusi kytkin, muistaakseni turbo-mallin. Porschen oma moottori on jo nyt löytänyt uuden konehuoneen ja se tulee joskus setän 99GL M1982 pellin alle vaihdelaatikkoineen. Alustaan Porscheen on tehty vaikka ja mitä. Taka-akseli on hiekkapuhallettu ja maalattu, puslat on vaihdettu uusiin ja jarruputket ja letkut on vaihdettu taakse. Etuakselistoon on vaihdettu pari puslaa kuskin puolelle ja uudet jarruletkut. Pallonivelistä mulla ei ole mitään hajua onko niitä vaihdettu. Ja koko auton imagoon ja ajettavuuteen on sitten vaikutettu Lesjöforssin madallussarjalla ja Sachs Advantage iskareilla.
Tulevana taitaa olla sen tekniikan asennusta, ruiskuboxin ja sytkäboxin kytkentää, bensatankkia, -pumppua ja -linjoja, sisustan ja ulkoasun fiksausta. Kuvia olis tarkoitus ottaa muutamat joululomalla.