Ajoin auton hallista treelle ja mittasin puristukset.. kolmosessa ei ollu ku 6bar.
Femma kävi kylmänä kolmella ja lämpimänä neljällä, eli keskiarvoks tuli 3,5sylinterinen

Maanantaina ajelin auton omalta tallilta linnainmaalle ja tänään alotin purkamisen.
Litkut mäkeen:

Vähä myöhemmin:

Hoplaa:

Sit lähti kansi irti ja ei ÄKKISELTÄÄN mitään ihmeellistä... kolmosen palotila oli väriltään hieman erilainen kun muissa.
Pyöritin koneesta kakkosen ja kolmosen yläasentoon... kolmonen jäi sentin dekkitasosta

Kiertokanki muuttunut banaaniksi:

Kangen laakerit ehjät, mut lohkosta kaks palaa lohjennut (nostin sormilla paikoiltaan) ja männän ölppäsuutin hieman uudessa asennossa.

Sylinteriputken palaset:

Huomenna toinen lohko koneistukseen ja sit romut nippuun ja ajoon
