9000 cse 2.3 16v -93v Capiinissa tulee vilu
9000 cse 2.3 16v -93v Capiinissa tulee vilu
Lämmityksen korjaus olis tuo termostaatin vaihto. Lämpömittari näyttää pikkupakasilla mootorin käyvän kylmänä ajossa.
Sitten mahdolisesti lämmityskennon vaihto. Tulee kuin lehmänhenki kun säätö on täysillä. Vilu rupee varmaan pitemmillä matkoilla vaivaan. Noilla lämmöillä ei saa tuulilasia auki pakkasilla kun lasi on jäässä. Kohtahan se talvikin taas tulee.
Sitten jos säätää esim +27C niin kuin puhallin lopettais pyörimästä.
Oliskos Klubi laisilla Vielä lisä ideaa ton pulman ratkaisuksi.
Sitten mahdolisesti lämmityskennon vaihto. Tulee kuin lehmänhenki kun säätö on täysillä. Vilu rupee varmaan pitemmillä matkoilla vaivaan. Noilla lämmöillä ei saa tuulilasia auki pakkasilla kun lasi on jäässä. Kohtahan se talvikin taas tulee.
Sitten jos säätää esim +27C niin kuin puhallin lopettais pyörimästä.
Oliskos Klubi laisilla Vielä lisä ideaa ton pulman ratkaisuksi.
Re: 9000 cse 2.3 16v -93v Capiinissa tulee vilu
Tarkista lämmönsäätöläpän toiminta-alue (ettei jumita viileään päähän) sekä puhaltimen johdotus (että täyden nopeuden ns. suora sähkö pääsee läpi - en muista voiko vain tämä jäädä puuttumaan, mutta kannattaa tarkistaa).
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: 9000 cse 2.3 16v -93v Capiinissa tulee vilu
Jep... Täytyy vipu sekata ettei ole hypännyt muovitapista pois.
Lukasin tuossa muutaman samantyypisen / samanlaisen vian tuossa puhaltimen toiminnassa. Joka toimii vain täysillä. Viat näytti olleen ylilämpövastus,transistori ja paneli.
Puhallinhajonnut ja antanut Ylilämpövastukselle kanssa kyytiä
Nopeudensäätö palikasta oli mennyt Transistori jos tuon oikeen hokasin
Vielä tää paneli oli rikkoutunut jollakin.
Vielä täytyy hommailla paremmat muoviosat tuhon lämmitys härpäkkeeseen jos löytyy ettei oo rälläkällä availtu ja sorkkaraudalla.
Niin ja tässä mun tonarissa on tämä ilmastointi
Kyllä on tiedossa oikeen paljon noita kättenvoiteita. ;p
Lukasin tuossa muutaman samantyypisen / samanlaisen vian tuossa puhaltimen toiminnassa. Joka toimii vain täysillä. Viat näytti olleen ylilämpövastus,transistori ja paneli.
Puhallinhajonnut ja antanut Ylilämpövastukselle kanssa kyytiä
Nopeudensäätö palikasta oli mennyt Transistori jos tuon oikeen hokasin
Vielä tää paneli oli rikkoutunut jollakin.
Vielä täytyy hommailla paremmat muoviosat tuhon lämmitys härpäkkeeseen jos löytyy ettei oo rälläkällä availtu ja sorkkaraudalla.
Niin ja tässä mun tonarissa on tämä ilmastointi
Kyllä on tiedossa oikeen paljon noita kättenvoiteita. ;p
Re: 9000 cse 2.3 16v -93v Capiinissa tulee vilu
Joo, jos puhallin toimii vain täysiä, on etuvastuspaketti yleensä kaput. Mutta jos se toimii muilla nopeuksilla kuin täysiä, on se vastuspaketti kunnossa ja jollain keinolla suora sähkö esivastusten ohi kaput. Jos oikein käsitin, se pyörii sulla rauhaksiin mutta taukoaa, kun pyyntiä laitetaan tarpeeksi että aikoisi alkaa pöhöttämään tosissaan. Saa toki korjata, jos käsitin väärin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: 9000 cse 2.3 16v -93v Capiinissa tulee vilu
Kyllä se Puhallin toimii HI ja LO myös välivaiheilla eli numeroalueella.
kalibroin ja ennen kuin vaihto lämpö lukeemaan näytti numeroa 1 mitähän tuo mekitsee vika koodi. Pääsis senkin tarkistaa.
Näyttä nyt siltä että tarvitsee saada kuin kuumaa 90C vettä lämmitys kennoon.
kalibroin ja ennen kuin vaihto lämpö lukeemaan näytti numeroa 1 mitähän tuo mekitsee vika koodi. Pääsis senkin tarkistaa.
Näyttä nyt siltä että tarvitsee saada kuin kuumaa 90C vettä lämmitys kennoon.
Re: 9000 cse 2.3 16v -93v Capiinissa tulee vilu
1 ei ole vikakoodi, vaan niiden määrä. Varsinaiset koodit saa ulos Techin avulla.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: 9000 cse 2.3 16v -93v Capiinissa tulee vilu
Johdon päähän mistäs tuo vikakoodin luku töpseli löytyy.
Re: 9000 cse 2.3 16v -93v Capiinissa tulee vilu
Jep, tutkitaan tuokin.
Re: 9000 cse 2.3 16v -93v Capiinissa tulee vilu
Nyt on tiedossa TECH vikakoodinluku katsotaan mitä se kertoo tonnarin kunnosta. Mitä rassattavaa tulee vielä eteen.
Tulihan sitä rassattavaa tollain rahinan muodossa.
Takana rupes jarrut rohiseen ja meni palat vaihtoon kummaltakin puolelta. Nämähän ovat niitä kuluvia osia.
Nyt sekattu TECH vikakoodinlukijalla.
Sisälämpotilan anturi ja abs jarrun anturi vasen taka.
Oisko jollain tietoo mistä tuon sisälämpöanturin sais hommattua.
Tulihan sitä rassattavaa tollain rahinan muodossa.
Takana rupes jarrut rohiseen ja meni palat vaihtoon kummaltakin puolelta. Nämähän ovat niitä kuluvia osia.
Nyt sekattu TECH vikakoodinlukijalla.
Sisälämpotilan anturi ja abs jarrun anturi vasen taka.
Oisko jollain tietoo mistä tuon sisälämpöanturin sais hommattua.