9000 T16

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Saabikas

9000 T16

Viesti Kirjoittaja Saabikas »

Tulipa tuossa haettua frendin kanssa T16 vm 87 Vaasasta. Tämän auton funktio on siis se, että luovuttaa vanteet ja penkit ( nahkaa ) emännän automaattiin. Koska tekniikka on kohtuullisessa kunnossa, olisi autosta tarkoitus tehdä all go, no show henkinen ajokki. Purku alkaa muutaman viikon sisään jos ei ihmeempiä ilmene... Cooleri ja ahdin vinkkejä otetaan vastaan...ilmastoinnin kenno jo lenti menemään:)
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Ahaa.. te sitten haitte tuon tonnarin jota olin itse sopinut meneväni samana sunnuntaina katsomaan ja noutamaan. Edellisenä päivänä vain sitten katosi myynnistä ja kun kysyin niin oli mennyt jo. Ostin nyt sitten kuupan.. :P

Ihan mielenkiinnosta, kun kerran meni purkuun, niin oliko se kori pahakin? Itse olisin tuosta käyttöauton tehnyt...
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Saabikas

Viesti Kirjoittaja Saabikas »

Kyllä tuo jo aika pehmeä on. Varsinkin kuskin ovi ja etulokari todella heikossa hapessa. Kyllä kori menee paaliin. Liikaa hommia jos hyvän haluaisi. Tekniikka tuntuu olevan yllättävän hyvässä kunnossa.
Thor|
"Ruisku"
Viestit: 148
Liittynyt: Su Maalis 14, 2004 14:01
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Thor| »

Älkäähän nyt kääntykö tappiomielialalle! Omakin tonnari oli aikas pehmeä, mutta nyt saa inssi lykkiä ruuvarilla minne vaan, ei tule läpi menemään. :wink: Olihan siinä urakkaa, mutta samalla oppi paljon uutta. Kuskin ovea vailla tällä hetkellä, koska siitä alareuna puuttui vallan. (tai siis oli tehty pakkelista) Pohjatöiden kimpussa saa tuon kanssa nykyään painiskella. :P
Saabikas

Viesti Kirjoittaja Saabikas »

No, juu. Viikonloppuna tutkittiin ja päätettiin rakentaa siitä vielä Auto ! Saa ainakin harjoitella hitsaamista:) Visiot on valtavat:) Katsotaan sitten miten toteutuu...
Vastaa Viestiin