Tässä vaiheessa alkoi raskasmetallivanteet kesärenkaissa aiheuttaa päänvaivaa, ja tilalle ostettiin saabin oem vanteet koossa 15 tuumaa.
Myös kulunut kumiratti sai väistyä nahkaratin tieltä. Ratin asennuksen suoritti ET-Autotech Tampereella.
Sitten löytyi korinosia aivankuin puolivahingossa. Purkutuomion saaneesta autosta löytyi vieläpä oikeanväriset osat: Korinvärinen etupuskuri talladegan etuhelmalla. Samaisesta autosta löytyi takakontinluukku - spoilerilla ja heijastinpaneelilla. Luukkua piti hieman maalata heijastinpaneelin alaosan maalivaurioista johtuen.
Sitten asentelin korinosia.. Kontin kanssa päänvaivaa aiheutti se, että johtosarja oli katkaistu. Tästä sitten seurasi johtosarjojen pujottelua ennen luukun asentamista. Samalla ET-Autotech vaihtoi vetonivelen suojakumin mallia motonetin ylivedettävään SKF malliin. Myös vanha panasonicin soitin sai antaa tilaa uudemmalle JVC:n soittimelle. Polttoainetankin luukkua oli myös ajanhammas hieman nakertanut, ja coltilta löytyi oikean värinen luukku jonka sitten ostin ja asentelin paikoilleen.
Lohkolämmittimen pistokkeen asennuksen tunaroin ja uutta maskia piti alkaa etsimään. Vesalta löytyi maski ja nyt maski odottaa asentamista..
Tähän mennessä GM900:nen on saanut pientä kasvojen kohotusta ja näyttää nyt tältä:
Nyt varastossa odottaa uudet nastarenkaat jotka pyöritellään noille 15 tuuman vanteille kun sen aika on. Samalla uusintaan menee myös kesärenkaat joita sitten keväällä 2015 täytyy etsiskellä noille 16 tuumaisille vanteille.
Kiitokset kuuluvat projektiin osallistuneille:
ET-Autotech, Eero Tiainen
Vesa Suokko
Kaapo Poikolainen & TTMK:n tallitilat
Kilometrejä mittarissa tällähetkellä hieman vajaa 350tkm.