Tammen exät Ng900 sunbeach avo ja ng9-3 CAB, ajossa Corsa-e
Lähetetty: To Helmi 05, 2015 21:28
Tollane vuoden 1995 NG avo tuli haettua itselle synttärilahjaks sopivasti tammikuussa.
Ajatus moisesta ei ehtiny pitkään muhii, lähinnä tuli katteltuu et mihin toisen prätkän vois vaihtaa (myydään matkaenska).
Valintakriteereinä kattomaan lähtiessä oli et se oli nettiauton halvin.
Odotukset ei ollu kauhean korkealla ja sanoin myyjälle ettei turhaan laita sitä ees ajoon valmiiks.
No paikan päällä eka helpotus että myyntikuvissa näkyvät Sun Beach-edition turkoosit lisäkkeet ei ollutkaan livenä niin räikeitä.
Auto oli myös järkyttävän likainen mutta yllätyksenä olikin tummanvihree väri joka taittaa myös vähä violettiin.
Jotain jälkii ja paikkailuita kyllä näkyy mutta meikäläisen tuntevat niin tietävät että autoilla tulee enempi ajeltuu kuin kiilloteltuu...
Koneeseen oli tehty jakopää edellisenä kesänä ja se kuulostikin käyvän nätisti. Samalla laturiki oli vaihdettu ja ilmastointi täytetty.
Jännä paikka oli kattoa kokeiltaes, keli oli sentään plussal eikä tullu ees sil hetkel räntää alas.
Lähtee nousee nätisti ja laskeekin koloonsa, ainoastaan soft toppi ei lukitu alas mutta olin aiemmin jutellu JP_vetten kanssa niin se olis suht helppo vika.
Pikane koeajo vajaan kilsan mittasella pihatiellä, pari tiukempaa kiihdytystä pakilla nähdäkseni et pysyykö lovessaan.
Pysyhän se ja emäntäki meinas et kyllä hän tuolla ajelis niin hintaneuvotteluihinhan sitä oli ryhdyttävä.
Suht helpolla lähti useampi satanen niin lyötiin kaupat lukkoon, täytyy vaan kattoo ettei käy kuten kolkin kans et saan lainata potkuihin ja kun pa-valo palaa.
Haku venähti muutaman päivän enne ku trafist tuli uudet laput.
Hakupäivä tuli sit räntää ja suolavesi lensi mut auto toimi hyvin.
Ajoin jopa vähä pidemmän testilenkinkin enne papereiden tekoa...
Pienii huomioita et cruise toimii vain satunnaisesti, pääsee vissiin poljinkytkimii säätään.
Ahtojaki taitaa vakion verran löytyy, mitä vähä pysty testaan ku sattu pitoo jostain hieman löytymään.
Jalkatilan lämmitys on epätasaisempi mitä kolkis mut niin se tais jo V6:ssaki olla, samoin nahkapenkit on huonommat kuin tuossa reilun tuplaten ajetus kolkis niin kunnoltaan kuin istuttavuudeltaan. Kolkis ainakin sivutuki parempi.
Lämmin tuo on mutta ekan kerran ku joku huitas ohitse niin melkein hätkähti ääntä.
Pitihän tietty hakua seuraava päivänä mennä tuolla töihinki.
Hauska sattuma ku sain viimeks turun potkuissa ng:n kumimatot kokeiltavaks kolkkiin ja eihä ne siihen sopinut mut tuohon kyllä niin törmäsin Reddragoniin tuolla kylillä niin pääsin kuittaan et joutusin ostaan mattoihin sopivan auton.
Kilsoja mittarissa nyt 236tkm. Tuotu Sveitsistä ja rekisteröity Suomeen kesällä 2013
Ihmettelyt on ollu aika vähis, kuskinpuolen sulan vaihdoin ja tsekkasin et ilmansuodatin oli vaihdettu lähiaikoina.
Kattoa jos ihmettelis kun saa tallin raivattuu tai keväämmällä.
Mittaristo pitäis juottaa ja asentaa häly ettei tarvii avaimella ronkkii ovii auki.
Ja on sitä jotain muutakin pientä kuten olettaa saattaa.
Tarjota voi crossflow ic:tä(9-3 vakio) putkineen.
edit. alle 200punnan näemmä saa Neolta
Vakioita etuoven kajareita, toinen on rikki ja tarvikkeet vaatii oman kokemuksen mukaan sitten taas tarvikesoittimenki...
Perheauto
Löysimpä vanhan listan mihin oon keräilly noitten hintoja:
TM 16/95
900 S Coupe 3D 164900mk
900 S 5D 169900mk
900 S Coupe 2.3 3D 182900mk
900 S 2.3 5D 187900mk
900 SE Coupe 2.3 3D 192500mk
900 S Coupe Turbo 3D 194900mk
900 SE 2.3 5D 197500mk
900 S Turbo 5D 199900mk
900 SE Coupe turbo 3D 221000mk
900 SE turbo 5D 226000mk
900 SE 2.5 V6 5D 248000mk
900 SE Cabriolet Turbo 341000mk
900 SE Cabriolet 2.5 V6 363000mk
9000 CD 4D 199900mk
9000 CS 5D 199900mk
9000 CD 4D Turbo 216900mk
9000 CS 5D Turbo 216900mk
9000 CDE 4D turbo 243000mk
9000 CSE 5D turbo 243000mk
9000 CDE 2.3 m.turbo 4D 261000mk
9000 CSE 2.3 m.turbo 5D 261000mk
9000 CDE 2.3 Turbo 4D 277000mk
9000 CSE 2.3 Turbo 5D 277000mk
9000 CS Aero 2.3 5D 359000mk
9000 CD Griffin 3.0 V6 4D 369000mk
(Näyttää lista löytyvän myös klubin pääsivuiltakin)
Ajatus moisesta ei ehtiny pitkään muhii, lähinnä tuli katteltuu et mihin toisen prätkän vois vaihtaa (myydään matkaenska).
Valintakriteereinä kattomaan lähtiessä oli et se oli nettiauton halvin.
Odotukset ei ollu kauhean korkealla ja sanoin myyjälle ettei turhaan laita sitä ees ajoon valmiiks.
No paikan päällä eka helpotus että myyntikuvissa näkyvät Sun Beach-edition turkoosit lisäkkeet ei ollutkaan livenä niin räikeitä.
Auto oli myös järkyttävän likainen mutta yllätyksenä olikin tummanvihree väri joka taittaa myös vähä violettiin.
Jotain jälkii ja paikkailuita kyllä näkyy mutta meikäläisen tuntevat niin tietävät että autoilla tulee enempi ajeltuu kuin kiilloteltuu...
Koneeseen oli tehty jakopää edellisenä kesänä ja se kuulostikin käyvän nätisti. Samalla laturiki oli vaihdettu ja ilmastointi täytetty.
Jännä paikka oli kattoa kokeiltaes, keli oli sentään plussal eikä tullu ees sil hetkel räntää alas.
Lähtee nousee nätisti ja laskeekin koloonsa, ainoastaan soft toppi ei lukitu alas mutta olin aiemmin jutellu JP_vetten kanssa niin se olis suht helppo vika.
Pikane koeajo vajaan kilsan mittasella pihatiellä, pari tiukempaa kiihdytystä pakilla nähdäkseni et pysyykö lovessaan.
Pysyhän se ja emäntäki meinas et kyllä hän tuolla ajelis niin hintaneuvotteluihinhan sitä oli ryhdyttävä.
Suht helpolla lähti useampi satanen niin lyötiin kaupat lukkoon, täytyy vaan kattoo ettei käy kuten kolkin kans et saan lainata potkuihin ja kun pa-valo palaa.
Haku venähti muutaman päivän enne ku trafist tuli uudet laput.
Hakupäivä tuli sit räntää ja suolavesi lensi mut auto toimi hyvin.
Ajoin jopa vähä pidemmän testilenkinkin enne papereiden tekoa...
Pienii huomioita et cruise toimii vain satunnaisesti, pääsee vissiin poljinkytkimii säätään.
Ahtojaki taitaa vakion verran löytyy, mitä vähä pysty testaan ku sattu pitoo jostain hieman löytymään.
Jalkatilan lämmitys on epätasaisempi mitä kolkis mut niin se tais jo V6:ssaki olla, samoin nahkapenkit on huonommat kuin tuossa reilun tuplaten ajetus kolkis niin kunnoltaan kuin istuttavuudeltaan. Kolkis ainakin sivutuki parempi.
Lämmin tuo on mutta ekan kerran ku joku huitas ohitse niin melkein hätkähti ääntä.
Pitihän tietty hakua seuraava päivänä mennä tuolla töihinki.
Hauska sattuma ku sain viimeks turun potkuissa ng:n kumimatot kokeiltavaks kolkkiin ja eihä ne siihen sopinut mut tuohon kyllä niin törmäsin Reddragoniin tuolla kylillä niin pääsin kuittaan et joutusin ostaan mattoihin sopivan auton.
Kilsoja mittarissa nyt 236tkm. Tuotu Sveitsistä ja rekisteröity Suomeen kesällä 2013
Ihmettelyt on ollu aika vähis, kuskinpuolen sulan vaihdoin ja tsekkasin et ilmansuodatin oli vaihdettu lähiaikoina.
Kattoa jos ihmettelis kun saa tallin raivattuu tai keväämmällä.
Mittaristo pitäis juottaa ja asentaa häly ettei tarvii avaimella ronkkii ovii auki.
Ja on sitä jotain muutakin pientä kuten olettaa saattaa.
Tarjota voi crossflow ic:tä(9-3 vakio) putkineen.
edit. alle 200punnan näemmä saa Neolta
Vakioita etuoven kajareita, toinen on rikki ja tarvikkeet vaatii oman kokemuksen mukaan sitten taas tarvikesoittimenki...
Perheauto
Löysimpä vanhan listan mihin oon keräilly noitten hintoja:
TM 16/95
900 S Coupe 3D 164900mk
900 S 5D 169900mk
900 S Coupe 2.3 3D 182900mk
900 S 2.3 5D 187900mk
900 SE Coupe 2.3 3D 192500mk
900 S Coupe Turbo 3D 194900mk
900 SE 2.3 5D 197500mk
900 S Turbo 5D 199900mk
900 SE Coupe turbo 3D 221000mk
900 SE turbo 5D 226000mk
900 SE 2.5 V6 5D 248000mk
900 SE Cabriolet Turbo 341000mk
900 SE Cabriolet 2.5 V6 363000mk
9000 CD 4D 199900mk
9000 CS 5D 199900mk
9000 CD 4D Turbo 216900mk
9000 CS 5D Turbo 216900mk
9000 CDE 4D turbo 243000mk
9000 CSE 5D turbo 243000mk
9000 CDE 2.3 m.turbo 4D 261000mk
9000 CSE 2.3 m.turbo 5D 261000mk
9000 CDE 2.3 Turbo 4D 277000mk
9000 CSE 2.3 Turbo 5D 277000mk
9000 CS Aero 2.3 5D 359000mk
9000 CD Griffin 3.0 V6 4D 369000mk
(Näyttää lista löytyvän myös klubin pääsivuiltakin)