"Loppuunajettu" 9-3 SC TiDS käyttöautona

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
McStadey
"Hölösuu"
Viestit: 1358
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2015 11:59

Re: "Loppuunajettu" 9-3 SC TiDS käyttöautona

Viesti Kirjoittaja McStadey »

Pitipä käydä katsomassa ex saabin tilanne. Nyt on oma femma poistettu lopullisesti liikenteestä. Olisiko tehnyt tilaa sähköpyörälle tai jollekin muulle :roll:

se on varmaan merkki hyvästä omistajasta, kun vanhat autot on edelleen liikenteessä. Mun omistamista autoista kaikki on jo kierrätyksessä :mrgreen:

Harmi että stocka poisti ilmaisen pysäköinnin ja Nokian snapskanin, se oli ihan hyvä palvelukokonaisuus :P
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004

Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13190
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: "Loppuunajettu" 9-3 SC TiDS käyttöautona

Viesti Kirjoittaja AZP »

Konsepti oli hyvä, mutta osin koronan ja osin 30 min ilmaisen pysäköinnin loppumisen vuoksi ei ole tullut juurikaan käytyä enää turun Stockan parkissa. Yksi syy on myös se että Toriparkkiin ja myös Louheen ajaa meidän suunnalta paljon näppärämmin nyt kun Aurasiltaa tai Linnankatua pitkin ei saa ajaa läpi Kristiinankadulle.

En ole muuten Mitsulla onnistunut saamaan Snapskania toimimaan kyseisessä hallissa vaikka olen sen kanssa muutaman kerran siellä käynyt ja renkaat skannauttanut. En tiedä onko Mitsun kilvessä jotain erikoista että laatantunnistus ei lue sitä oikein ja siksi en saa tuloksia rekisteritunnuksella. Kyllä tunnistus Toriparkissa tosin tuntuu hyvin toimivan sen muutaman kerran kun olen siellä käynyt.

Mutta onko Stockan hallista siis viety koko Snapskan-vehje pois?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
McStadey
"Hölösuu"
Viestit: 1358
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2015 11:59

Re: "Loppuunajettu" 9-3 SC TiDS käyttöautona

Viesti Kirjoittaja McStadey »

Mulle tuli sähköpostia että siirtävät laitteet vianorien yhteyteen ja tuo lähtisi pois. Tästä on n kk aikaa. En oo pitkään aikaan käynyt niin en tiedä mikä on tilanne käytännössä.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004

Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Vastaa Viestiin