2x ex Tele 95 pelastusretki

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
pullasorsa
"Hirsch"
Viestit: 704
Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 10:25
Paikkakunta: Iisalmi

Re: 2x ex Tele 95 pelastusretki

Viesti Kirjoittaja pullasorsa »

Kyllähän minä muistan mistä tämä hullutus aikanaan alkoi, vaan en kyllä olisi sillon uskonu, että näin "sairaaksi" voisi tulla :lol: Aikanaan kattelin vaan satkuja ja tupliksia, mutta nykyään sitten pitää näköjään kerätä näitä vähän "harvinaisempiakin" Saabeja :)
Ari #6007, "Kylän viimeinen Saabisti"
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3983
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Re: 2x ex Tele 95 pelastusretki

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Sairaudestakin voi parantua. Ainakin minulla on toipuminen edennyt hyvää vauhtia.
Pahimmillaan kalustoa on ollut nimissä tusina, nyt enää kaksi ajettavissa olevaa ja yksi projekti eläkepäivien ajan kuluksi. :D

Jossain vaiheessa vain selvisi, etteivät aika ja varat yksinkertaisesti riitä kaikkien kunnostukseen, olkoot miten erikoisia tai harvinaisia tahansa. Nykyään alkaa jo riittää pelkkä kunnossapito. Ikä ei näemmä tule yksin.

Hienoa kuitenkin, että nuorissa on tulevaisuus. Eihän tämä historia muuten jatkuisi. :D
# 419 Vesa Pohjalainen
Avatar
ristos
"Saabisti"
Viestit: 2927
Liittynyt: To Marras 13, 2003 13:51
Paikkakunta: Kajaani

Re: 2x ex Tele 95 pelastusretki

Viesti Kirjoittaja ristos »

Olen Vesan kanssa samaa mieltä, että nuorissa, juuri Ari-Pekan kaltaisissa, on Saaabismin jatkuvuus. :D

Todella hienoa, että taitavat pojat ovat ottaneet tämän erityisen auton, :saab: , harrastuksekseen. Meidän "vanhojen partojen" on mukava seurailla heidän taitavien käsiensä tuloksia! Intoa kaikille harrastajille vuodelle 2016!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Vastaa Viestiin