Sivu 1/1
Kiertokangista
Lähetetty: Pe Loka 30, 2015 07:39
Kirjoittaja Fendo
Moi
Olisin kysellyt B234i:n kiertokangista, eli taitaa olla vaparin kanki.
Voiko käyttää B235r projektissa, vai onko liian heikko?
Jone
Re: Kiertokangista
Lähetetty: Pe Loka 30, 2015 10:33
Kirjoittaja Keme
En ole huomannut mitään eroa B234i ja B204E/L kankien välillä. Sama tuote.
Re: Kiertokangista
Lähetetty: Ma Marras 02, 2015 23:09
Kirjoittaja Fendo
Fendo kirjoitti:Moi
Olisin kysellyt B234i:n kiertokangista, eli taitaa olla vaparin kanki.
Voiko käyttää B235r projektissa, vai onko liian heikko?
Jone
Kiitos tiedoista. Ostin web shopista, kun "halvalla sain" täytyy tilata T5 männät T7 projektiin,
Re: Kiertokangista
Lähetetty: Ti Marras 03, 2015 09:22
Kirjoittaja Keme
Jos sulla on 2.3 kampura ja 153mm kanget, niin muista hommata matalat männät. Eli T7 tai B234i männät.
Re: Kiertokangista
Lähetetty: Ti Marras 03, 2015 10:15
Kirjoittaja Fendo
Joo näin olin ajatellut.
Jone
Re: Kiertokangista
Lähetetty: Ti Marras 03, 2015 23:48
Kirjoittaja Fendo
No niin, olin tänään pro car serviceen yhteydessä ihan muissa asioista, kun kysäisin kanki asiaa niin sanoi että, on ainakin eri varaosa numero turbon ja vaparin kangilla.
Jone
Re: Kiertokangista
Lähetetty: Ke Marras 04, 2015 12:12
Kirjoittaja Keme
Joo, varaosanumero on eri. Siihempä ne erot sitten loppuvatkin.
Re: Kiertokangista
Lähetetty: Ke Marras 04, 2015 18:27
Kirjoittaja Fendo
Elikä ymmärsinkö oikein, että itse kanki sama materiaali vahvuuksiltaan ja mitoiltaan.
Jone
Re: Kiertokangista
Lähetetty: To Marras 05, 2015 21:27
Kirjoittaja Keme
Fendo kirjoitti:Elikä ymmärsinkö oikein, että itse kanki sama materiaali vahvuuksiltaan ja mitoiltaan.
Jone
Joo.
https://www.facebook.com/SaabelGarage/p ... =3&theater
Noi uudet b2x5 koneen kanget on kyllä eri näkösiä ja snadisti eri mitoituksella kuin vanhat b204 kanget. Mut nää uudet kanget ei kyl maksa yhtään mitään

39e/sarja
