9000 Korin vaihto projekti?
Lähetetty: Ti Marras 17, 2015 10:29
Moro kanssa saabistit.
Nyt tarvisin hieman apuja ja mielipiteitä, miten kannattaisi tehdä oman 9000 aeron hegissä pitäminen.
Olen ostamassa halvalla toisen saman värisen suomiauton korin, missä on vielä kilvet. Kori pitäisi olla hyvä kuntoinen terve peltinen yksilö.
Oma aero meina loppua kesken. Tai vaatii hitsaamista suhteellisen paljon. Lisäksi muutama talvi sitten lumet tippu katolle ja katto kävi alalla. Sain se suht hyvin ylös, mutta kyllä kulmista huomaa et peilaa hieman. A-pilarissa on ruostetta samoin tunkin korvakkeet pitäisi hitsailla. Molemmat takaloksutkin on saaneet ajan saatossa kolhuja. Eli jos hyvän haluaisi tehdä vaatisi töitä aika paljon ja yli maalauksen.
Sikäli houkuttaisi siirtää tekniikka ja sisusta tuohon terveeseen koriin. Mikä on pari vuotta tuoreempi 2.0 litranen turbon kori. Mutta tekis kyllä mieli säilyttää tuo oikea aito aeron runkonumero.
Että kertokaas te viisaammat, mitä kannattaisi tehdä ilman isompia vero seuraamuksia. Vai miten nykyään tuo valtio suhtautuu noihin korin vaihto-autoihin? Jotain prosentti osuuksia olen katsellut, mutta tuo kanta-auto osuus menee aina niin lähelle, jos rehellisesti meinaa tehdä hommat
No tulipa tarinaa ja kiitos jo etukäteen vinkeistä.
Nyt tarvisin hieman apuja ja mielipiteitä, miten kannattaisi tehdä oman 9000 aeron hegissä pitäminen.
Olen ostamassa halvalla toisen saman värisen suomiauton korin, missä on vielä kilvet. Kori pitäisi olla hyvä kuntoinen terve peltinen yksilö.
Oma aero meina loppua kesken. Tai vaatii hitsaamista suhteellisen paljon. Lisäksi muutama talvi sitten lumet tippu katolle ja katto kävi alalla. Sain se suht hyvin ylös, mutta kyllä kulmista huomaa et peilaa hieman. A-pilarissa on ruostetta samoin tunkin korvakkeet pitäisi hitsailla. Molemmat takaloksutkin on saaneet ajan saatossa kolhuja. Eli jos hyvän haluaisi tehdä vaatisi töitä aika paljon ja yli maalauksen.
Sikäli houkuttaisi siirtää tekniikka ja sisusta tuohon terveeseen koriin. Mikä on pari vuotta tuoreempi 2.0 litranen turbon kori. Mutta tekis kyllä mieli säilyttää tuo oikea aito aeron runkonumero.
Että kertokaas te viisaammat, mitä kannattaisi tehdä ilman isompia vero seuraamuksia. Vai miten nykyään tuo valtio suhtautuu noihin korin vaihto-autoihin? Jotain prosentti osuuksia olen katsellut, mutta tuo kanta-auto osuus menee aina niin lähelle, jos rehellisesti meinaa tehdä hommat
No tulipa tarinaa ja kiitos jo etukäteen vinkeistä.