Re: massen. Viggen 3.0
Lähetetty: Ma Elo 03, 2020 12:06
Osatkin tuli viimein vietyä koneistamolle ja takaisin haettua
Pariviikkoa lomia pidetty poijes ja samalla niputettu moottori.
Mitä sitä tuli tehtyä
Kansi:
-3-kulma seetit
-KL-racing venttiilijouset
-Nokkalinjat tarkistettu
-T5 B234i Nokat tarkistettu, jotain pyöriny mukana..Kiillotettu pitäisi olla vielä ok.
-Plaanattu ja kanavia hieman siistitty
-Pesty ja puhallettu + yksi tulpan reikä holkitettu.
Alakerta/Lohko:
-T7 lohko vaihtui T5 lohkoksi.
-Dekkitaso oikaistu koppien kera
-Hoonattu & tarkistettu
-Pesty x kertoja..
-Öljykanavia porailtu isommiksi
-TP-akselit poistettu käytöstä.Tp öljykierto tulpattu pukista, kiristimeltä, akselien etupäät ja ohjurirullalta. TP kepit paikoillaa.
-Tehdasuusi kampiakseli
-Öljypohja pesty + uudet o-renkaat.
-Vanhat Wössnerin takomännät uudelleen käytetty
-Männät pesty & mittailtu.
-Uudet laakerit, stefat, ruuvit & tiivisteet (saab, corteco, ruuvit elring)
-Uudet öljypumpun rattaat & kansi (+stefa & o-rengas) (saab)
-Jakopää tarkistettu & uusio käytetty (parikymppiä ajettu, saab)
Vanha kampiakselikin tarkistettu ja oikein hyvä, mutta onpahan uusi
Kytkin uhka vai mahdollisuus Spec2 levy, kuvissa alla Spec2 ja KL sintteri rinnakkain. Orkkis asetelma jää.
Hömhöm, osia kaipaaville: nämä jää ylimääräisiksi.
-Spec 2 asetelma
-15T mitsu (oem, kuitit marmorilta yms. tallella)
-18" 3-spoke Double bladet saattanee tulla myyntiin kanssa Toyot päällä, nämä voisi vaihtua min 17x8" kokoisiin kevyempiin vanteisiin
-Suuttimet myyty*
Saa kysellä jos tarvetta.
Kuviakin on pakko eikö?
Pariviikkoa lomia pidetty poijes ja samalla niputettu moottori.
Mitä sitä tuli tehtyä
Kansi:
-3-kulma seetit
-KL-racing venttiilijouset
-Nokkalinjat tarkistettu
-T5 B234i Nokat tarkistettu, jotain pyöriny mukana..Kiillotettu pitäisi olla vielä ok.
-Plaanattu ja kanavia hieman siistitty
-Pesty ja puhallettu + yksi tulpan reikä holkitettu.
Alakerta/Lohko:
-T7 lohko vaihtui T5 lohkoksi.
-Dekkitaso oikaistu koppien kera
-Hoonattu & tarkistettu
-Pesty x kertoja..
-Öljykanavia porailtu isommiksi
-TP-akselit poistettu käytöstä.Tp öljykierto tulpattu pukista, kiristimeltä, akselien etupäät ja ohjurirullalta. TP kepit paikoillaa.
-Tehdasuusi kampiakseli
-Öljypohja pesty + uudet o-renkaat.
-Vanhat Wössnerin takomännät uudelleen käytetty
-Männät pesty & mittailtu.
-Uudet laakerit, stefat, ruuvit & tiivisteet (saab, corteco, ruuvit elring)
-Uudet öljypumpun rattaat & kansi (+stefa & o-rengas) (saab)
-Jakopää tarkistettu & uusio käytetty (parikymppiä ajettu, saab)
Vanha kampiakselikin tarkistettu ja oikein hyvä, mutta onpahan uusi
Kytkin uhka vai mahdollisuus Spec2 levy, kuvissa alla Spec2 ja KL sintteri rinnakkain. Orkkis asetelma jää.
Hömhöm, osia kaipaaville: nämä jää ylimääräisiksi.
-Spec 2 asetelma
-15T mitsu (oem, kuitit marmorilta yms. tallella)
-18" 3-spoke Double bladet saattanee tulla myyntiin kanssa Toyot päällä, nämä voisi vaihtua min 17x8" kokoisiin kevyempiin vanteisiin
-Suuttimet myyty*
Saa kysellä jos tarvetta.
Kuviakin on pakko eikö?