OG 9-5 04- Aero kotiväen mieleiseksi
Lähetetty: Su Helmi 21, 2016 12:38
Kerrotaan tänne mitä tulee tehtyä auton kanssa, jää johonkin muuhunkin jälki kuin huoltokirjaan
Malli varustettu automaagilla ja suurta ennakointia vaativilla rattivaihteilla kilsoja nyt 178000
kuva
Elikkäs auto tuli hankittua parisen vuotta sitten kun tuli aika vaihtaa v70 vulva johonkin tehokkaampaan yksilöön jota ei tarvitsisi viilailla
No jotenkin se tahtoo karata normaaleiden huoltojen lisäksi. Pari tonnia ajettua tuli ajankohtaiseksi päivittää bio power softa, tämä päivityksen tekijä löytyi enemmän kuin läheltä, kiitos siitä Oskarille.
Alustaan joutui konttorin kehoituksesta taka-akselin nivelten vaihtoon. Puristelin kaikki 4 uusiksi niin ei ihan heti tarvitse jumppailla. isot puslat näyttikin olevan uretaania.
Etupäässä ei mitään ihmeitä natinoita kuulunut ehkä hieman veteli, joten jotain pitäis tehdä.
Pcs pihassa oli purku femma josta kävin purkamassa etukelkan tukivarsineen. Apurungon vei hiekkapuhalluksen kautta pulveripinnoitukseen. Tähän puhtaaseen osaan oli sitten mukava puristella uretaanit kiinni.
Kelkka
kelkka2
Öljypohja kävi myös samalla auki, ei savea vain muutama kova karsta kökkö.
Viinan käyttö tuo pelkotiloja pumpun kestävyyden suhteen joten jotain piti myös sinne askarrella, hieman erilainen toteutus mutta toimii:)
pumppu
ämpäri
putket
Pakoputkeksi oli joskus vaihdettu ferritan rst hormi. Pientä pajoitusta joutui suorittamaan kun etuputki tarrasi tallin kynnykseen kiinni:). Tekaisin kokonaan uuden etuputken ja samalla muutin ruosteiset laipat v-panta mallisiksi,Järjetön teko tehtaalla liittää rst putkeen mustat laipat.
Hormi
Jarrut päivittelin myös mtec brakesin levyillä,EBC:n paloilla ja teräspunosletkuilla.
Satulat uittelin sitruunahapossa ja kasailin etuset uusilla männillä ja tiivisteillä.
takalevyt
etulevyt
kuvissa selviää hieman helman takapään fiksit jotka rajautui pintaruosteeseen.
Menneenä syksynä tuli laiteltua isommat ev14 870cc suuttimet+ uusi ohjelma.
Nyt pirssi odottelee tallissa maalauksesta peilin runkoja ja ovenkahvoja ym.sälää. samalla tuli myös asennettua kl-racingin cooleri ja toinen turbo lähti imupuolen päivitykseen, siipi vielä avoin. Cobraputki sai porttausta ja levitystä kapeimmasta kohtaa. Tarkoitus on se 300 hummaa ottaa niin että paikat hengittää hyvin eikä kone tukahdu liiallisiin pakopaineisiin, imulämpöihin tai sula pakolämpöihin, tätä onkin tulossa helpottamaan 7cm pakokotelo.
Malli varustettu automaagilla ja suurta ennakointia vaativilla rattivaihteilla kilsoja nyt 178000
kuva
Elikkäs auto tuli hankittua parisen vuotta sitten kun tuli aika vaihtaa v70 vulva johonkin tehokkaampaan yksilöön jota ei tarvitsisi viilailla
No jotenkin se tahtoo karata normaaleiden huoltojen lisäksi. Pari tonnia ajettua tuli ajankohtaiseksi päivittää bio power softa, tämä päivityksen tekijä löytyi enemmän kuin läheltä, kiitos siitä Oskarille.
Alustaan joutui konttorin kehoituksesta taka-akselin nivelten vaihtoon. Puristelin kaikki 4 uusiksi niin ei ihan heti tarvitse jumppailla. isot puslat näyttikin olevan uretaania.
Etupäässä ei mitään ihmeitä natinoita kuulunut ehkä hieman veteli, joten jotain pitäis tehdä.
Pcs pihassa oli purku femma josta kävin purkamassa etukelkan tukivarsineen. Apurungon vei hiekkapuhalluksen kautta pulveripinnoitukseen. Tähän puhtaaseen osaan oli sitten mukava puristella uretaanit kiinni.
Kelkka
kelkka2
Öljypohja kävi myös samalla auki, ei savea vain muutama kova karsta kökkö.
Viinan käyttö tuo pelkotiloja pumpun kestävyyden suhteen joten jotain piti myös sinne askarrella, hieman erilainen toteutus mutta toimii:)
pumppu
ämpäri
putket
Pakoputkeksi oli joskus vaihdettu ferritan rst hormi. Pientä pajoitusta joutui suorittamaan kun etuputki tarrasi tallin kynnykseen kiinni:). Tekaisin kokonaan uuden etuputken ja samalla muutin ruosteiset laipat v-panta mallisiksi,Järjetön teko tehtaalla liittää rst putkeen mustat laipat.
Hormi
Jarrut päivittelin myös mtec brakesin levyillä,EBC:n paloilla ja teräspunosletkuilla.
Satulat uittelin sitruunahapossa ja kasailin etuset uusilla männillä ja tiivisteillä.
takalevyt
etulevyt
kuvissa selviää hieman helman takapään fiksit jotka rajautui pintaruosteeseen.
Menneenä syksynä tuli laiteltua isommat ev14 870cc suuttimet+ uusi ohjelma.
Nyt pirssi odottelee tallissa maalauksesta peilin runkoja ja ovenkahvoja ym.sälää. samalla tuli myös asennettua kl-racingin cooleri ja toinen turbo lähti imupuolen päivitykseen, siipi vielä avoin. Cobraputki sai porttausta ja levitystä kapeimmasta kohtaa. Tarkoitus on se 300 hummaa ottaa niin että paikat hengittää hyvin eikä kone tukahdu liiallisiin pakopaineisiin, imulämpöihin tai sula pakolämpöihin, tätä onkin tulossa helpottamaan 7cm pakokotelo.