

Omasta ranetushistoriasta sen verran, että pari vuotta sitten renkaiden vaihto oli suurinpiirtein haastavinta mitä on tullut tehtyä. Nyt jo vähän monipuolisemmin, työ tekijäänsä opettaa

Mutta itse asiaan, tähän mennessä on tullut tehtyä seuraavaa:
- Mekaaniset teollisuusmittarit ahto- ja öljynpaineelle
- Nakutusledi SIDin yläpuolelle
- Lisähiposteluna nappi sähköantennille, jotta sen voi nostaa ylös vain radiota kuunnellessa
- Takasumarit muokattu toimimaan takavaloina
- Aeron ratti

- T7-mankkuvenamodaus (teetetty)
- Dieselin 28mm etuvakaaja
- Taakse tuplavakaaja
- Uretaanipuslia edestä taakse kaikki mahdolliset, paitsi etuvakaajassa uudet orkkiskumit (takimmaisen tukivarren korinpuoleinen saisi olla alkuperäistyyppinen, uretaania en suosittele siihen)
- Ohjausvaihteen klamppi
- Käytetyt Aero-jouset
- Etujarrut päivitetty 9-5 Aerosta 308mm ja taakse 300mm, orkkislevyt ja paloina EBC Redstuff
- 3" rosterinen Mossemiehen pakoputkisto kisakatilla ja kahdella (liian) pienellä vaimentajalla
- Parempikuntoinen T25 vaihdettu alkuperäisen turbon tilalle
- T7 välijäähy
- Kaasuläpälle tuleva imuputki avarrettu
- Combiadapteri, jotta voi rakentaa omat softat
- Toinen ECU-boksi softausharjoituksiin
- Rakensin johtosarjan, joka on yhteensopiva T5 ja T7 bokseille BDM-käyttöön
https://drive.google.com/open?id=0B5CEe ... ENtUW45RTA