Uskollinen ratsu, pettämässäkö?
Uskollinen ratsu, pettämässäkö?
Huomasin tässä pari kuukautta sitten että allekirjoituksen mukainen autoni on alkanut yllättäen syömään öljyä jota se ei ole ennen tehnyt, vettä ei ole kuitenkaan tarvinnut lisätä... Pari viikkoa sitten auto on alkanut silloin tällöin teetättämään käyntiin lähdössä (akussa on kyllä virtaa ja laturikunnossa) ja käyntiin lähtiessään käy kolmella pytyllä, sitten kun auto on käynyt muutaman sekunnin käynti tasaantuu mutta on silti havaittavissa pientä epätasaisuutta... niin ennen käynnistystä paisuntasäiliön vesipinta on puolessa välissä, auton ollessa käynnissä paisuntasäiliö pulputtaa kuin puurokattila ja kun auton sammuttaa ja aukaisee paisuntasäiliön korkkia niin sinne on kertynyt painetta sen verran, että vettä tulee korkin välistä. Arvelin itse että kannetiiviste olisi ainaki kaput koska jäähdytin veden seassa on öljyä. Mutta ei se voi ainoastaan olla vikana. Nyt ei pojat naurata, auttakkee... Koittakaa saada jotaki selvää koska viesti on kirjoittettu hirveessä väsymys tilassa...
Pelkään pahaa että jopa kansi on halki, kun heittää jähdytin nesteen sekaan öljyä
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Mites sitte jos tuon kannen joutuu vaihtaa, kannattaako kantta alkaa laskee ja kanavia avarteleen? Ajattelin että tuossahan tuoki hoitus samalla... Mutta vaikuttaako tehoihin sen vertaa, että tuohon kannattaisi ryhtyä tai hajoaako mahdollisesti joku muu paikka sen jälkeen?... niin ja kasi tappinenhan toi on...
Jos haikeilet tehojen perään, niin melkeinpä turbo on se helpoin vaihtoehto ja tuo kannen avartaminen kyllä maksaa.Saab900i kirjoitti:Mites sitte jos tuon kannen joutuu vaihtaa, kannattaako kantta alkaa laskee ja kanavia avarteleen? Ajattelin että tuossahan tuoki hoitus samalla... Mutta vaikuttaako tehoihin sen vertaa, että tuohon kannattaisi ryhtyä tai hajoaako mahdollisesti joku muu paikka sen jälkeen?... niin ja kasi tappinenhan toi on...
Mielummin sit heittäis 16v koneen suosiolla
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Eipä tuon kannen kanssa kovin kannata ruveta taiteilemaan kun noita Turbo Satkujakin saa jo kohtuu hintaan
Ja, jos tuosta 8-venttiilisestä pitää vähän enemmän tehoa pusertaa irti, niin kireämpää nokkaa kehiin.
Ja, jos tuosta 8-venttiilisestä pitää vähän enemmän tehoa pusertaa irti, niin kireämpää nokkaa kehiin.
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*