Sivu 1/1
Uskollinen ratsu, pettämässäkö?
Lähetetty: Ma Maalis 28, 2005 23:54
Kirjoittaja YuZzI
Huomasin tässä pari kuukautta sitten että allekirjoituksen mukainen autoni on alkanut yllättäen syömään öljyä jota se ei ole ennen tehnyt, vettä ei ole kuitenkaan tarvinnut lisätä... Pari viikkoa sitten auto on alkanut silloin tällöin teetättämään käyntiin lähdössä (akussa on kyllä virtaa ja laturikunnossa) ja käyntiin lähtiessään käy kolmella pytyllä, sitten kun auto on käynyt muutaman sekunnin käynti tasaantuu mutta on silti havaittavissa pientä epätasaisuutta... niin ennen käynnistystä paisuntasäiliön vesipinta on puolessa välissä, auton ollessa käynnissä paisuntasäiliö pulputtaa kuin puurokattila ja kun auton sammuttaa ja aukaisee paisuntasäiliön korkkia niin sinne on kertynyt painetta sen verran, että vettä tulee korkin välistä. Arvelin itse että kannetiiviste olisi ainaki kaput koska jäähdytin veden seassa on öljyä. Mutta ei se voi ainoastaan olla vikana. Nyt ei pojat naurata, auttakkee...

Koittakaa saada jotaki selvää koska viesti on kirjoittettu hirveessä väsymys tilassa...
Lähetetty: Ma Maalis 28, 2005 23:57
Kirjoittaja YuZzI
Ai niin unohdin kertoa, että autolla on ajettu 230 000km, ja auto on ollut minun käytössä kolmisen kuukautta ja olen mielestäni ajanut sillä ihan normaalisti (auto on porukoitten entinen auto)
Lähetetty: Ti Maalis 29, 2005 00:33
Kirjoittaja Suabisti
Pelkään pahaa että jopa kansi on halki, kun heittää jähdytin nesteen sekaan öljyä

Lähetetty: Ti Maalis 29, 2005 12:39
Kirjoittaja tomaatti
Kansivikaa uskon minäkin.Onneksi noita saa käytettynä halvalla jos 8 venttiilinen.Muista sitten plaanata kansi ennenkuin tyrkkäät kiinni.
Lähetetty: Ti Maalis 29, 2005 14:07
Kirjoittaja YuZzI
Mites sitte jos tuon kannen joutuu vaihtaa, kannattaako kantta alkaa laskee ja kanavia avarteleen? Ajattelin että tuossahan tuoki hoitus samalla... Mutta vaikuttaako tehoihin sen vertaa, että tuohon kannattaisi ryhtyä tai hajoaako mahdollisesti joku muu paikka sen jälkeen?... niin ja kasi tappinenhan toi on...
Lähetetty: Ti Maalis 29, 2005 14:13
Kirjoittaja Turbo16
Saab900i kirjoitti:Mites sitte jos tuon kannen joutuu vaihtaa, kannattaako kantta alkaa laskee ja kanavia avarteleen? Ajattelin että tuossahan tuoki hoitus samalla... Mutta vaikuttaako tehoihin sen vertaa, että tuohon kannattaisi ryhtyä tai hajoaako mahdollisesti joku muu paikka sen jälkeen?... niin ja kasi tappinenhan toi on...
Jos haikeilet tehojen perään, niin melkeinpä turbo on se helpoin vaihtoehto ja tuo kannen avartaminen kyllä maksaa.
Mielummin sit heittäis 16v koneen suosiolla

Lähetetty: Ti Maalis 29, 2005 14:51
Kirjoittaja Suabisti
Eipä tuon kannen kanssa kovin kannata ruveta taiteilemaan kun noita Turbo Satkujakin saa jo kohtuu hintaan
Ja, jos tuosta 8-venttiilisestä pitää vähän enemmän tehoa pusertaa irti, niin kireämpää nokkaa kehiin.
Lähetetty: To Huhti 28, 2005 11:34
Kirjoittaja YuZzI
Nyt on tuoki sitten kunnossa, ei ollut kuin kannentiiviste sökönä. Koneistamolla sanoivatkin, että on jo ihme jos 900:sesta on kansihalki
