Hitsi näin muuten on niin ostit , tehtiin palolaitoksen pihalla kauppoja , harmi et sai sellaisen kohtelun.
Löytyikös sitä koskaan?
Voi juku nyt tuli ilmi et oli nissani silloin , mut oli satkukin
Projekti Saab 900 T8 IC 4D -86
Kyllä se löytyi, kuukauden etsinnän jälkeen. Onneksi oli suht kunnossa, tosin stereovehkeet kaikki oli viety ja bensat imetty tankista.
Olin kerennyt jo ostaa uuden auton, joten möin tuon vanhemman sitten halvalla pois. Joku oululainen sen kävi hakemassa.
Tuosta saapista vielä sen verran, tänään kyllä pakko käydä näyttämässä sitä jossain korjaamolla tuon öljyvuodon takia.. Rahaa varmaan palaa taas ja takkiin tulee oikein urakalla, mutta eipä sille mitään mahda. Pakkohan se on ajokunnossa pitää.
Niin, ja jos sitä joku olisi kiinnostunut ostamaan/ottamaan, niin voisin siitä luopua tuossa elokuun puolenvälin paikkeilla. Syy: jos mun työt loppuvat -> auto pois, jos taas työt jatkuvat -> ostan uuden auton..
Olin kerennyt jo ostaa uuden auton, joten möin tuon vanhemman sitten halvalla pois. Joku oululainen sen kävi hakemassa.
Tuosta saapista vielä sen verran, tänään kyllä pakko käydä näyttämässä sitä jossain korjaamolla tuon öljyvuodon takia.. Rahaa varmaan palaa taas ja takkiin tulee oikein urakalla, mutta eipä sille mitään mahda. Pakkohan se on ajokunnossa pitää.
Niin, ja jos sitä joku olisi kiinnostunut ostamaan/ottamaan, niin voisin siitä luopua tuossa elokuun puolenvälin paikkeilla. Syy: jos mun työt loppuvat -> auto pois, jos taas työt jatkuvat -> ostan uuden auton..
Tulipas tässä "öljyn roiskuisessa" tuoksinnassa (aika varattu korjaamolle, kampiakselin stefa tai öljynpumpun tiiviste), vihdoin ja viimein kytkettyä myös nakutusledi.
Ongelmiahan ahtojen kanssa tämänkin kanssa on ollut. Vaikka boksissa on "Type-M" säädöt, ei ahdot meinaa nousta millään, vaan toikkairoi yleensä välillä 0.7-0.9 baria. Nakutustahan sitä on epäilty, ottaen huomioon satkun alkuperäisen coolerin.
Mutta.
Eipä vaan nakuledi edes vilahda, vaikka huudattaisi monta vetoa kaasupohjassa. Toimia sen kyllä pitäisi, koska käynnistäessä sekä sammuttaessa se kuitenkin vilahtaa. Edelleen ahtopaineet ovat mitä sattuu, välillä jää johonkin 0.7 bariin eikä nouse. Seuraavalla vedolla taas saattaa nousta 0.9 bariin ja pysyy siellä Joskus tekee jopa niin, että ensin jää johonkin 0.7 bariin, mutta kierrosten noustessa (jotain yli 3.5krpm) lopulta hypähtää 0.9 bariin!
Että sellasta tällä kertaa. Ihmeellistä on elämä turbosaapin ratissa..
Ongelmiahan ahtojen kanssa tämänkin kanssa on ollut. Vaikka boksissa on "Type-M" säädöt, ei ahdot meinaa nousta millään, vaan toikkairoi yleensä välillä 0.7-0.9 baria. Nakutustahan sitä on epäilty, ottaen huomioon satkun alkuperäisen coolerin.
Mutta.
Eipä vaan nakuledi edes vilahda, vaikka huudattaisi monta vetoa kaasupohjassa. Toimia sen kyllä pitäisi, koska käynnistäessä sekä sammuttaessa se kuitenkin vilahtaa. Edelleen ahtopaineet ovat mitä sattuu, välillä jää johonkin 0.7 bariin eikä nouse. Seuraavalla vedolla taas saattaa nousta 0.9 bariin ja pysyy siellä Joskus tekee jopa niin, että ensin jää johonkin 0.7 bariin, mutta kierrosten noustessa (jotain yli 3.5krpm) lopulta hypähtää 0.9 bariin!
Että sellasta tällä kertaa. Ihmeellistä on elämä turbosaapin ratissa..
Öljyvuoto korjattu. Eipä siellä ollut kuin öljynpaineanturi ja kai joku stefa joka vuosi, en sen tarkemmin edes jaksanut kysellä kun olin niin järkyttynyt laskusta, jonka huoltomies lykkäsi kouraan...
Saa nähdä jos tulis viikonloppuna joku inspis ja kävisi hitsailemassa tuon peräkontin. Ja jos vielä kävisi sen uuden virta-avaimen teettämässä, niin kohtahan tuota uskaltaisi kassumiehellekin käydä näyttämässä
Juu, ja tonnareita olen jo alkanut katselemaan "sillä silmällä"
Saa nähdä jos tulis viikonloppuna joku inspis ja kävisi hitsailemassa tuon peräkontin. Ja jos vielä kävisi sen uuden virta-avaimen teettämässä, niin kohtahan tuota uskaltaisi kassumiehellekin käydä näyttämässä
Juu, ja tonnareita olen jo alkanut katselemaan "sillä silmällä"