Tehdääs tästä topicci , jotta voi myöhemmin naureskella kaikelle mitä on tehnyt .
Aihiona siis erittäin hyväkuntoinen OG 9.3 Cabbe -01 . Foorumin jäsen " TommyW" toi tämän Saksasta kesällä 2017 ja avokuumeessani ostin tämän itselleni. Kesä 2018 oli paras avokesä mitä kuvitella saattaa ja mittariin tuli yli 19000km , 99% siitä katto auki ! Tuli ajettua kaikki työreissut lappia myöden katto selällään, koska mä vaan tykkään tuosta tavasta liikkua . Avoja on ollu ennenkin joten mikään uutuuden viehätys se ei ole.
Auto on toiminut aivan täydellisesti. Vakio ei ole vaihtoehto joten kesän 2018 aikana laitettiin perus stagetus , 3" ränni, alusta kuntoon ja purkaamolta löydetty parempi Aeron sisusta kiinni, sekä 18" alupallot alle. Näillä mentiin siis tämä kesä
Nälkä kasvaa syödessä , joten tämän talven aikana on tarkoitus parannella tätä nautinnon tuottajaa aika merkittävästi
Og 9-3 cabbea nopeammaksi
Re: Og 9-3 cabbea nopeammaksi
Suunnitelma on se perinteinen. Otetaan 1kpl B235R koneita ja peruskunnostetaan T5 männillä ja veiveillä sekä paremmilla venajousilla . Seuraksi laitetaan joku myöhemmin selviävä puhallin , ehkä 19T tai 20T
18.10.2018 . Moottori tiputettu apurunkoineen ja tolppineen alas . Vanha kone löysi uuden kodin 179tkm ajettuna
20.10.2018. Hyllyssä ja pitkin lattiaa möllöttää kaikkea mistä pitäisi konetta alkaa tekemään
Tulipa tuossa pestyä vähän alas tiputettuja osiakin
Ja T5 männätkin on koneistajakaveri saanut sheivattua
18.10.2018 . Moottori tiputettu apurunkoineen ja tolppineen alas . Vanha kone löysi uuden kodin 179tkm ajettuna
20.10.2018. Hyllyssä ja pitkin lattiaa möllöttää kaikkea mistä pitäisi konetta alkaa tekemään
Tulipa tuossa pestyä vähän alas tiputettuja osiakin
Ja T5 männätkin on koneistajakaveri saanut sheivattua
Re: Og 9-3 cabbea nopeammaksi
Tänään viimeksi tuijottelin ng93 avon hämähäkkiä apurungon vahvisteena niin voisit kyllä tehdä testin muuttuuko sitten aikanaan ajettavuus lisävääntöjen ja parempien alustanosien kanssa tuollaisella etupään vahvistuksella.
Jokin syy sille täytyy olla ettei umpikorisessa tuota ole mutta avokkaassa on
Jokin syy sille täytyy olla ettei umpikorisessa tuota ole mutta avokkaassa on
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Og 9-3 cabbea nopeammaksi
vesa67 kirjoitti:Tänään viimeksi tuijottelin ng93 avon hämähäkkiä apurungon vahvisteena niin voisit kyllä tehdä testin muuttuuko sitten aikanaan ajettavuus lisävääntöjen ja parempien alustanosien kanssa tuollaisella etupään vahvistuksella.
Jokin syy sille täytyy olla ettei umpikorisessa tuota ole mutta avokkaassa on
Kyllä , mun " hovitoimittaja" tekee hämähäkin . On jo tilauksessa
Re: Og 9-3 cabbea nopeammaksi
Komeat on vanteet ja mustat avot on vaan .
Itellä ihan sama suunnitelma koneen osalta, kun vanha 2.0-T5, joskus antautuu. Mitähän tohon swappiin saa Euronrahoja kulumaan ihan perusmeiningillä ilman "hipostelua"?
Itellä ihan sama suunnitelma koneen osalta, kun vanha 2.0-T5, joskus antautuu. Mitähän tohon swappiin saa Euronrahoja kulumaan ihan perusmeiningillä ilman "hipostelua"?
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Og 9-3 cabbea nopeammaksi
täällä kanssa kohta putoo T5 tekniikkaa alas NG900 avosta kun tuo 9-3 luovutti just kytkinpoljinta yms Viggen kytkintä varten.