Toinen Saabi toden sanoo?
Re: Toinen Saabi toden sanoo?
Voisiko johtua siitä, että syystä tai toisesta kaiuttimille menee nyt linjatason signaali, jonka kuuluisi mennä vahvistimelle.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Toinen Saabi toden sanoo?
Testasit kaikki kaiutinpiuhat läpi. Se mikä lähtee mankanpäästä saapuu myös oikein vahvarin liittimeet.
Jotenkin minua mietityttää että olisiko sittenkin mahdollista että mute olisi jotenkin hassusti päällä. Miten minä sen testaan?
Vahvistin saa myös virtaa, maata ja herätepiuhatkin menevät (oranssi ja valkoinen) oikeaan osoitteeseen.
Ihan vaan tuplavarmistuksen varmistamiseksi olisiko jollain kuvaa (valokuva, kaavio, sähkökuva), josta voisin tarkastaa liittimestä oikean väriset piuhat? Mankan päästä ja sitten vielä vahvarin päästä. Miksipä ne sekaisin olisi, mutta enpäs muutakaan keksi.
Ajatuksia? Minulla on nyt sormi suussa!
Jotenkin minua mietityttää että olisiko sittenkin mahdollista että mute olisi jotenkin hassusti päällä. Miten minä sen testaan?
Vahvistin saa myös virtaa, maata ja herätepiuhatkin menevät (oranssi ja valkoinen) oikeaan osoitteeseen.
Ihan vaan tuplavarmistuksen varmistamiseksi olisiko jollain kuvaa (valokuva, kaavio, sähkökuva), josta voisin tarkastaa liittimestä oikean väriset piuhat? Mankan päästä ja sitten vielä vahvarin päästä. Miksipä ne sekaisin olisi, mutta enpäs muutakaan keksi.
Ajatuksia? Minulla on nyt sormi suussa!
Viimeksi muokannut jolkkon, To Helmi 28, 2019 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EX: 9-3 2,0t '00 MY01 T7 E85 Stage 1 Mitsulla. Nyt: 9-5 2,0t '06 MY07 T7 Biopower Stage 1.
Re: Toinen Saabi toden sanoo?
Kato ny ainaki mihin toi telephone mute menee.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Toinen Saabi toden sanoo?
"Telephone mute" on liittimessä tyhjä. Eli ei siinä ole edes piuhaa paikallaan. Olisiko vain autoissa joissa on ollut tehtaalta puhelin?
EX: 9-3 2,0t '00 MY01 T7 E85 Stage 1 Mitsulla. Nyt: 9-5 2,0t '06 MY07 T7 Biopower Stage 1.
Re: Toinen Saabi toden sanoo?
Kaikenlaista päivitystä ja kivaa on tapahtunut.
Ensinnäkin radiosta kuuluu äänet. Syy jäi kyllä hieman epäselväksi, mutta ratkaisu tehtiin kikkailemalla. Auto antaa jostain toistaiseksi tuntemattomasta syystä mute-komentoa radiolle. Foorumin kautta sain apua varsin ystävällisellä herralta, jonka neuvoilla katsoin johtoja ja otin vähän vierestä rosvolla virtaa. Eli äänet kuuluu, mutta mysteerio jäi elämään mikä antaa mute-komentoa.
Toinen suuri saavutus on alustan puslien vaihto uretaanisiin niin edessä kuin takanakin. Perään tuli myös pari senttiä nostoa iskarin holkilla, mutta nyt perä on jopa liian korkealla. Pitää vielä vähän katsella. Ajoltaan auto on ihan muuta toista. Aivan sikamaisen hyvä ja jämäkkä! Takana on myös uudet Sachs-iskarit. Hieman harmittaa kun edestä kuuluu edelleen hyvin pieni klonks-ääni. Olisi pitänyt vaihtaa etuiskarit myös ja etenkin kääntölaakerit. Noh, enpäs sitten vaihtanut.
Ostin myös uudet talvirenkaat ja 16" 3-puolaiset -vanteet, mutta enpäs ehdi niitä enää vaihtaa alle vaan ajan nuo Nokialaiset loppuun jotka on tehty joskus Tarja Halosen ensimmäisen kauden aikoihin.
Ensinnäkin radiosta kuuluu äänet. Syy jäi kyllä hieman epäselväksi, mutta ratkaisu tehtiin kikkailemalla. Auto antaa jostain toistaiseksi tuntemattomasta syystä mute-komentoa radiolle. Foorumin kautta sain apua varsin ystävällisellä herralta, jonka neuvoilla katsoin johtoja ja otin vähän vierestä rosvolla virtaa. Eli äänet kuuluu, mutta mysteerio jäi elämään mikä antaa mute-komentoa.
Toinen suuri saavutus on alustan puslien vaihto uretaanisiin niin edessä kuin takanakin. Perään tuli myös pari senttiä nostoa iskarin holkilla, mutta nyt perä on jopa liian korkealla. Pitää vielä vähän katsella. Ajoltaan auto on ihan muuta toista. Aivan sikamaisen hyvä ja jämäkkä! Takana on myös uudet Sachs-iskarit. Hieman harmittaa kun edestä kuuluu edelleen hyvin pieni klonks-ääni. Olisi pitänyt vaihtaa etuiskarit myös ja etenkin kääntölaakerit. Noh, enpäs sitten vaihtanut.
Ostin myös uudet talvirenkaat ja 16" 3-puolaiset -vanteet, mutta enpäs ehdi niitä enää vaihtaa alle vaan ajan nuo Nokialaiset loppuun jotka on tehty joskus Tarja Halosen ensimmäisen kauden aikoihin.
EX: 9-3 2,0t '00 MY01 T7 E85 Stage 1 Mitsulla. Nyt: 9-5 2,0t '06 MY07 T7 Biopower Stage 1.