NG 93 Cab steroiden päivitystä

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
kari
"Turbo"
Viestit: 276
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2003 20:54
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: NG 93 Cab steroiden päivitystä

Viesti Kirjoittaja kari »

Ei anna häiriötä. En tiedä mistä on ostettu. Tuli farmarin mukana Ruotsista. Voin koittaa vielä katella onko tossa jotain koodia. Katoin vain millä nimellä on bt-laite listassa.
Minkälaista häiriötä sulla tulee?
9-3 2.8 xwd -09
9-3 Cab -04
2.polvi
"Hölösuu"
Viestit: 1793
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 23:22

Re: NG 93 Cab steroiden päivitystä

Viesti Kirjoittaja 2.polvi »

Mulla avossa hyvin saman näköinen kikkare, ebaysta tilattu. Pientä vinkunaa tulee (laturilta varmaan) läpi, mutta ei häiritse kappaleen soidessa eikä niiden välilläkään, ellei ole volat jo varsin kovalla.

Ja siis muuten mulla on stesset ihan originaalit navilla ja sillä ~10 kajarin systeemillä.

Edit. En ole kokeillut vaikuttaako mihinkään, mutta mulla tuo virtapistoke on keskikyynärnojan liitännässä ja toki sitten signaali siellä olevassa Aux-liitännässä.

Btw. Osaako kukaan sanoa, saisiko Techilla koodattua rarion siten, että se käynnistyisi oletuksena AUX-tilassa? Ärsyttää painaa kaksi kertaa namiskuukkelia aina lähtiessä, että pääsee rariosta cd:n kautta auxiin.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, Toyota Yaris 1.5 Hybrid Active -23, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Vastaa Viestiin