Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Aaa, mut tosiaan jenkkejä tuntematta niin taitaahan toi niis ollakki melko yleinen.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Tuo nappisydeemi oli muistaakseni jossain talvitestissä saanut ihan hyvät pisteet toimintakyvystä. Muutenkin Mussen painonapilla avattava ovi (oliko pelkästään takaovi?) oli saanut hyvät arvosanat toimintakyvystä. Tuollasta ajaneena ainakin omasta mielestä se oli ihan OK ja varmasti tottuu.
Kiialla ja Hyundaillahan on ne kauheat vetimet ovissa, mitä ei voi tässä edes kuvailla....
Kiialla ja Hyundaillahan on ne kauheat vetimet ovissa, mitä ei voi tässä edes kuvailla....
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
AZP kirjoitti: ↑Ma Maalis 06, 2023 20:07Nyt saa haukkua hevosmieheksi
Sopivasti ennustetaan aamuksi 15 asteen pakkasia, katotaan miten tollanen jenkkiromu jaksaa käynnistyä sellaisen yön jälkeen oltuaan taivasalla. Sen verta höveli olin että ajastin lähtöajan tietokoneeseen ja pyysin sisätilat siihen kellonlyömään lämpimiksi.
Mites olikos Mussessa jo ilp vai piditkö siis johdon päässä että pystyit ajastamaaan sisätilat lämpimäksi?
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Sillä on oikein nimi, ja se on Ford Securicode. Tollanen on löytynyt jenkkifoordeista jo yli 40 vuoden ajan, muut valmistajat ei ole siitä yhtään niin innostuneet. En muista nähneeni vastaavaa muissa jenkeissä kuin Fomocon tuotteissa, mutta voihan sitä olla jotkut muutkin kokeilleet.
https://medium.com/dford/the-persistenc ... 9620ad0550
Itse en ole tuota vielä testannut, koodin kuitenkin käyttöönottovaiheessa jo määritin.
Mun tietääkseni valemussessa ei ole lämpöpumppua, vaan lämmitys hoituu sähkövastuksilla. Esilämmitys kuitenkin toimii ajoakusta piuhasta riippumatta. Auto ei mulla ole ollut vielä kertaakaan latauksessa, kun tällä näköjään ajelee usemman päivän ajot ilman latauksia
Noista ovista yleensä auton mulle myynyt kaveri kommentoi että oli skeptinen sen suhteen miten nuo toimii talvella, mutta kahden talven kokemuksella sanoi että ei ole ollut ongelmia.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Rohkeesti veikkaan, että ovenavausnapista tulee ehkä jonkinasteinen ongelma 15-20 ikävuoden välillä, kun sinne väliin on päässyt kertymään tarpeeksi moskaa jäätyäkseen ja takutakseen. Siinä kohtaa tarttee tehdä ppvk-huolto (pura, putsaa, voitele, kasaa) ja taas mennään. Näin tuo ainakin mun nähdäkseni on aiemmissa avausnappitoteutuksissa tupannut pääosin menemään.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Tänään se sitten viimein tuli, meinaan se ilmoitus että en saa Hynkkyä kesällä 2023. Automyyjä yritti soittaa pari kertaa päivän aikana mutta en päässyt vastaamaan. Heitti sitten teksitiviestiä perään että maahantuojalta on tullut uusi tieto että toimitus olisi Q4/2023. Tämä on tämän hetken paras tieto ja kuulemma maahantuojan mukaan auto voisi saapua aikaisemminkin.
Eli ihan hyvän ratkaisun varmaan tein tän heposen kanssa, koska jos olisin jättänyt kaksi päivää sitten tän fordismin hankinnan väliin niin tänään olis voinu jonkin verran harmittaa noiden uutisten jälkeen. Muuta ei voi todeta kuin että paljoa ei voi luottaa ilmoitettuihin toiminta-aikoihin, tulee kun tulee.
Sitä en sitten tiedä olisko itse asiassa hyvä että viivästyis tuosta vielä vähän lisää niin sais ehkä MY2024 auton ja kilpiinkin vaikka alkuvuonna 2024, niin olis sitten vuoden uudempi auto kuin loppuvuodesta kilvitetty MY2023.
Ioniq 5 RWD oli muuten starana TM:n tänään julkaistussa sähköautojen talvivertailussa. Nimen omaan starana, ei staroina, sillä lopputulos oli yksi tähti ja arvosana 7,2. Taakse jäi vain 2020-luvun natsipakastinarkku eli ID.Buzz arvosanalla 6,9. Hynkky ei ilmeisesti ollut hyvä missään, koska korkein saatu arvosana oli 8. Kutoset tuli lämmityslaitteesta ja maantieajosta. Muut oli sitten sellasta harmaan tyydyttävää seiskaa ja kasia. No, onneksi oon tosiaan tottunut kylmiin autoihin ja ajan aika vähän maantietä
Onneksi toi volkkari oli mukana, se sai esikuvansa perinteitä seuraten lämmityslaitteesta hylsyn eli nelosen, joutuu siis varmaan uusimaan kokeet ensi vuonna
Ja muutenkin oon tottunut tälllasiin keskimääräistä huonompiin autoihin. Mitsu sai 2014 TM:n plugarivertailussa sijan 4/4 keskiarvolla 7,9. Valemusse sijoittui 2021 sähköautovertailussa sijalle 4/4 keskiarvolla 7,8 ja Ioniq 5 sijalle 3/4 arvosanalla 8,1. Valemusse sai talviautovertailussa 2022 sijan 5/6 arvosanalla 7,6 ja tänä vuonna Hynkky siis sijalla 7/8 arvosanalla 7,2.
Ei sitä siis parane liian hyvää autoa hankkia, tai ei viihdy pian kotona ollenkaan
Mitsu lähtee ylihuomenna, mutsin Mersusta on kuulemma sovittu kaupat isäpuolen veljen kanssa (ei siis enää ostotarjouksia, kiitos ), eli tässä nyt pyörii kärryt tuttujen ja sukulaisten välillä toisilleen. Ja mikä nottei kun on hyviksi koettuja autoja sopivilla hinnoilla. Viikonloppuna vois sitten koittaa rustata jotain tilinpäätöstä tästä seikkailusta.
Tuosta amerikan raudasta en nyt viitsi tähän letkuun runoilla kauheasti että pysytään aiheessa. Edelleen emmin viitsinkö aloittaa omaa vitjaansa tuolle väliaikaisautolle, mutta toki ymmärrän että käyttökokemukset kiinnostaa. Mut kuuluisko se nyt sitten enää projektiosioon vai minne, kun ei tuosta nyt mitään projektia saa (toivottavasti) aikaiseksi?
Eli ihan hyvän ratkaisun varmaan tein tän heposen kanssa, koska jos olisin jättänyt kaksi päivää sitten tän fordismin hankinnan väliin niin tänään olis voinu jonkin verran harmittaa noiden uutisten jälkeen. Muuta ei voi todeta kuin että paljoa ei voi luottaa ilmoitettuihin toiminta-aikoihin, tulee kun tulee.
Sitä en sitten tiedä olisko itse asiassa hyvä että viivästyis tuosta vielä vähän lisää niin sais ehkä MY2024 auton ja kilpiinkin vaikka alkuvuonna 2024, niin olis sitten vuoden uudempi auto kuin loppuvuodesta kilvitetty MY2023.
Ioniq 5 RWD oli muuten starana TM:n tänään julkaistussa sähköautojen talvivertailussa. Nimen omaan starana, ei staroina, sillä lopputulos oli yksi tähti ja arvosana 7,2. Taakse jäi vain 2020-luvun natsipakastinarkku eli ID.Buzz arvosanalla 6,9. Hynkky ei ilmeisesti ollut hyvä missään, koska korkein saatu arvosana oli 8. Kutoset tuli lämmityslaitteesta ja maantieajosta. Muut oli sitten sellasta harmaan tyydyttävää seiskaa ja kasia. No, onneksi oon tosiaan tottunut kylmiin autoihin ja ajan aika vähän maantietä
Onneksi toi volkkari oli mukana, se sai esikuvansa perinteitä seuraten lämmityslaitteesta hylsyn eli nelosen, joutuu siis varmaan uusimaan kokeet ensi vuonna
Ja muutenkin oon tottunut tälllasiin keskimääräistä huonompiin autoihin. Mitsu sai 2014 TM:n plugarivertailussa sijan 4/4 keskiarvolla 7,9. Valemusse sijoittui 2021 sähköautovertailussa sijalle 4/4 keskiarvolla 7,8 ja Ioniq 5 sijalle 3/4 arvosanalla 8,1. Valemusse sai talviautovertailussa 2022 sijan 5/6 arvosanalla 7,6 ja tänä vuonna Hynkky siis sijalla 7/8 arvosanalla 7,2.
Ei sitä siis parane liian hyvää autoa hankkia, tai ei viihdy pian kotona ollenkaan
Mitsu lähtee ylihuomenna, mutsin Mersusta on kuulemma sovittu kaupat isäpuolen veljen kanssa (ei siis enää ostotarjouksia, kiitos ), eli tässä nyt pyörii kärryt tuttujen ja sukulaisten välillä toisilleen. Ja mikä nottei kun on hyviksi koettuja autoja sopivilla hinnoilla. Viikonloppuna vois sitten koittaa rustata jotain tilinpäätöstä tästä seikkailusta.
Tuosta amerikan raudasta en nyt viitsi tähän letkuun runoilla kauheasti että pysytään aiheessa. Edelleen emmin viitsinkö aloittaa omaa vitjaansa tuolle väliaikaisautolle, mutta toki ymmärrän että käyttökokemukset kiinnostaa. Mut kuuluisko se nyt sitten enää projektiosioon vai minne, kun ei tuosta nyt mitään projektia saa (toivottavasti) aikaiseksi?
Viimeksi muokannut AZP, Ke Maalis 08, 2023 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Jos jo aiemmin on todettu ettei se ole aito Mustang, niin eihän se ole edes aito Ford jos ei siitä rojektia synny
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
No harva ketju täällä sinänsä pysyy aiheessa
Et sillee aika vapaasti voinee valita mihi kirjoittaa kuha kirjoittaa.
Kivempi noita oikeita käyttäjäkokemuksia on lueskella kuin lehtien testejä, varsinkin kun täällä on tuota vertailupohjaa.
Mitenköhä kauan oisit saanut ootella ilmoitusta ettei tuu kesäl josset ois kyselly
Et sillee aika vapaasti voinee valita mihi kirjoittaa kuha kirjoittaa.
Kivempi noita oikeita käyttäjäkokemuksia on lueskella kuin lehtien testejä, varsinkin kun täällä on tuota vertailupohjaa.
Mitenköhä kauan oisit saanut ootella ilmoitusta ettei tuu kesäl josset ois kyselly
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Jaha, täällähän tapahtuu! Onnittelut Mach E:n johdosta! (Koniksi en tuota virallisesti tunnusta) Jokos olet FMOC:sta kysynyt, kelpuuttavatko jäseneksi?
Jännä tuo TM:n kommentti Ioniqin lämmityslaitteesta. Esilämmitys on oikeasti lämmin ja ajaessakin tarkenee.
Mielenkiinnolla seuraan kokemuksia Mach E:sta.
Jännä tuo TM:n kommentti Ioniqin lämmityslaitteesta. Esilämmitys on oikeasti lämmin ja ajaessakin tarkenee.
Mielenkiinnolla seuraan kokemuksia Mach E:sta.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Onko tää sama kulkine mistä mainitset mun topiikissa kun olin tilannu sähkö corsan 4.12.2021
Nyt tuli vielä nelikkokelit, itel meni ainaki melko sutimiseks liikennevalois..AZP kirjoitti: ↑La Joulu 04, 2021 12:11Onnea hankinnalle! Itelle uuden sähköauton tilaamisessa suurin kynnys olisi varmaan siinä että jos sen saa vasta joskus yli puolen vuoden päässä, niin ei kestäis sitä odottamista
Kaveri haki tällä viikolla Mustang Mach-e:n. Otti esittelyauton, kun sen sai käytännössä melkein heti. Mahtaako esittelyautot saada kaupaksi jopa uutta vastaavaa paremmalla hinnalla, kun asiakkaat ei jaksa tilaustavaraa odotella?
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Joo kyllä on kyse samasta kaverista ja samasta autosta.
Sama kommentti tuli tuota Mussen aikaisemmalta omistajalta kun puhuttiin että TM haukkuin Mach-E:n lämmitylaitteen. Eli että heillä on aina ollut autossa lämmin. Mut toki nyt puhutaan Turun talvista eikä mistään TM:n talvivertailusta lapin 50 asteen pakkasissa.
Toki toi lämmityslaitteen tehovaatimus riippuu maantieteellisen sijainnin lisäksi tottumuksista ja siitä miten autoa käytetään. Jos ulkona on 25 astetta pakkasta, niin tarviiko autossa olla 22 astetta lämmintä? Jonkun mielestä kyllä, toisen mielestä ei, vaan vähempikin riittää, kun noilla keleillä yleensä on vaatetta joka tapauksessa päällä vähän enemmän kuin kesäkeleillä.
Jossain kohtaa varmaan menee kuitenkin jokaisen sietokyvyn raja. TM:n tän talven sähköautovertailussa ID.Buzz tosiaan floppasi lämmityslaitteensa kanssa täysin jo 16 asteen pakkasessa:
Mutta kautta aikainhan takamoottorisissa volkkareissa on ollut Eberit lämmittiminä, joten ei muuta kuin sellaista asentelemaan. Multa itse asiassa löytyy yks vanha Eberin ilmalämppäri jolle ei liene enää käyttöä, eli täältä löytyy jos joku harkitsee ID-bussin laittoa
Kiitoksia kiitoksia. FMOC:sta en ole kysellyt enkä varmaan kehtaiskaantsaarela kirjoitti: ↑Ke Maalis 08, 2023 22:29Jaha, täällähän tapahtuu! Onnittelut Mach E:n johdosta! (Koniksi en tuota virallisesti tunnusta) Jokos olet FMOC:sta kysynyt, kelpuuttavatko jäseneksi?
Jännä tuo TM:n kommentti Ioniqin lämmityslaitteesta. Esilämmitys on oikeasti lämmin ja ajaessakin tarkenee.
Sama kommentti tuli tuota Mussen aikaisemmalta omistajalta kun puhuttiin että TM haukkuin Mach-E:n lämmitylaitteen. Eli että heillä on aina ollut autossa lämmin. Mut toki nyt puhutaan Turun talvista eikä mistään TM:n talvivertailusta lapin 50 asteen pakkasissa.
Toki toi lämmityslaitteen tehovaatimus riippuu maantieteellisen sijainnin lisäksi tottumuksista ja siitä miten autoa käytetään. Jos ulkona on 25 astetta pakkasta, niin tarviiko autossa olla 22 astetta lämmintä? Jonkun mielestä kyllä, toisen mielestä ei, vaan vähempikin riittää, kun noilla keleillä yleensä on vaatetta joka tapauksessa päällä vähän enemmän kuin kesäkeleillä.
Jossain kohtaa varmaan menee kuitenkin jokaisen sietokyvyn raja. TM:n tän talven sähköautovertailussa ID.Buzz tosiaan floppasi lämmityslaitteensa kanssa täysin jo 16 asteen pakkasessa:
Mutta kautta aikainhan takamoottorisissa volkkareissa on ollut Eberit lämmittiminä, joten ei muuta kuin sellaista asentelemaan. Multa itse asiassa löytyy yks vanha Eberin ilmalämppäri jolle ei liene enää käyttöä, eli täältä löytyy jos joku harkitsee ID-bussin laittoa
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Uusi ketju vaan Ponille. Vaihdat sitten lennosta otsakkeen, kun Huntai saapuu.
Laita vaikka "Hevosmiehen Tietotoimisto" otsikoksi. Kyllähän nyt pitää tulla pilkuntarkkaa analyyshiä myös tästä, nämä ovat loistavia tietopankkeja niitä tarvitseville. Minäkin olen Saab-foorumilla ! olevan infon perusteella uskaltanut hankkia niin Ford Focuksen kuin Konankin. Tämä Mitsupuu on toiminut useammallekin ponnahduslautana sellaisen hankintaan. Toisinaan on joutunut pohdiskelijoita tuolta Saabeja ymmärtämättömien maailmastakin ohjaamaan tätä ketjua lukemaan. Kenties joku on sitten täällä käytyään huomannut haluavansa hankkia harrasteeksi teinivuosiensa rakkauden eli vanhan Saabinkin, kun eloisa yhteisömme on muistuttanut asian mieleen.
Pyörittelenkö lisää ?
Laita vaikka "Hevosmiehen Tietotoimisto" otsikoksi. Kyllähän nyt pitää tulla pilkuntarkkaa analyyshiä myös tästä, nämä ovat loistavia tietopankkeja niitä tarvitseville. Minäkin olen Saab-foorumilla ! olevan infon perusteella uskaltanut hankkia niin Ford Focuksen kuin Konankin. Tämä Mitsupuu on toiminut useammallekin ponnahduslautana sellaisen hankintaan. Toisinaan on joutunut pohdiskelijoita tuolta Saabeja ymmärtämättömien maailmastakin ohjaamaan tätä ketjua lukemaan. Kenties joku on sitten täällä käytyään huomannut haluavansa hankkia harrasteeksi teinivuosiensa rakkauden eli vanhan Saabinkin, kun eloisa yhteisömme on muistuttanut asian mieleen.
Pyörittelenkö lisää ?
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Kokemusperäiseen arviointiin vaikuttaa myös se, että kun tottuu törkkäämään esilämmityksen sopivasti päälle, niin on oikeasti aina lämmin. Keskimäärin on aika yks hailee, tarviiko auto lämpeemiseen 8 vai 12 minuuttia, kun sitä lähtöä yleensä pystyy ennakoimaan ainakin varttitunnin. Vielä kun sitä ennakointiaikaa oppii käytännössä sen oman auton kanssa aika nopeasti, niin päätyy tilanteeseen, että aina on lämmin.AZP kirjoitti: ↑Pe Maalis 10, 2023 10:57Toki toi lämmityslaitteen tehovaatimus riippuu maantieteellisen sijainnin lisäksi tottumuksista ja siitä miten autoa käytetään. Jos ulkona on 25 astetta pakkasta, niin tarviiko autossa olla 22 astetta lämmintä? Jonkun mielestä kyllä, toisen mielestä ei, vaan vähempikin riittää, kun noilla keleillä yleensä on vaatetta joka tapauksessa päällä vähän enemmän kuin kesäkeleillä.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
^Aivan. Toihan on ihan töllikkä testi. Miksi ihmeessä käynnistäisin sähköauton -16 astetta kylmänä, kun sen voi esilämmittää niin, että siellä on se parikymppiä jo lähtiessä ? Minusta tuo Konakin on aivan mahtava talviauto, koska se on valmiiksi lämmin kun siihen menee ja ainakin -20 asteeseen se myös pitää sen lämmön mikä autossa on valmiina. Ei tarvitse koskaan odotella, että kuinkas nopeasti se lämpenee. Toki olen kokeillut, että lämpenee ihan pirun nopeasti ilman esilämmitystäkin, mutta silti. Näytä minulle auton käyttäjä, joka vapaaehtoisesti palelee autossaan, jos hänellä on käytössään ominaisuuksia, joiden ansiosta ei tarvitse
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Tuon TM:n testin perusteella vain Buzzissa saa palella esilämmityksen kanssakin.
Itselle se auton lämpötila saa olla sen 20 kun ajetaan pitkää matkaa. Esim. Turku-Helsinki ajan mieluusti ilman takkia ja pipoa, mutta lähipyörittelyssä ei lämpöä niin tarvita. Kerran sohaisin vahingossa töistä lähtiessä ilmanvaihdon kokonaan pois, sille kun on citikassa ihan oma nappula. Tajusin lämmityksen puuttumisen vasta päiväkodilla 5km myöhemmin, kun ihmettelin että 6km rangesta oli jäljellä vielä 4km. Lähtö 12'C tallista toki vaikutti aistimuksiin.
Itselle se auton lämpötila saa olla sen 20 kun ajetaan pitkää matkaa. Esim. Turku-Helsinki ajan mieluusti ilman takkia ja pipoa, mutta lähipyörittelyssä ei lämpöä niin tarvita. Kerran sohaisin vahingossa töistä lähtiessä ilmanvaihdon kokonaan pois, sille kun on citikassa ihan oma nappula. Tajusin lämmityksen puuttumisen vasta päiväkodilla 5km myöhemmin, kun ihmettelin että 6km rangesta oli jäljellä vielä 4km. Lähtö 12'C tallista toki vaikutti aistimuksiin.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16