Re: Töpselikärsien kuningaskarju: Mitsu Outlander PHEV
Lähetetty: La Maalis 04, 2023 18:45
Fiilistä ja fiilistä. Niin, en mä siis edelleenkään tätä fiilispohjalta silleen ostanut, että kaverilla olis voinut yhtä hyvin olla tarjolla Enyaq, ID-nelonen tai joku muu tähän luokkaan osuva vatkain, niin päätös olis varmaan ollu melko sama. Mutta joo, onhan tuo vale-Musse silleen mainituista varmaan eniten fiilisvehje maineeltaan. En tiedä paljonko siihen vaikuttaa sitten tuo Fordin kannibalisoima mallinimi ja paljonko muotoilu tai se, että jotenkin tuo Musse tuntuu jääneen katukuvassa ainakin harvinaisemmaksi kuin verrokkinsa.
Mut sen verta voin sanoa että vaikka tässä nyt väitän että fiilistä ei ole enkä tiedä tykkäänkö kyseisestä autosta juurikaan, niin tykkään kyllä sen ohjaamosta, ja se on aina ollut mulle tärkeä kriteeri autossa. Kesällä kun arvoin Ioniqin ja Enyaqin välillä niin ensimmäinenhän edustaa sisältä UFO-suunnittelua, kun taas jälimmäinenen on puhdas Skoda. Eli siis Enyaqin ohjaamo vois olla mistä vain Octaviasta, Superbista tai muusta tsekkiläisestä tusina-autosta viimeisen viiden vuoden ajalta. Simply Clever, no-nonsense jnpp.
Mussen ohjaamo on periaatteessa siitä väliltä. Se ei näytä vuonna 2023 tulleen ulkoavaruudesta, mutta se on komian moderni eikä varmana sekoitu Mondeon kojelautaan. Siinä on teslaimaista muotoilua ja keskellä lautaa on iso pysty kosketusnäyttö Teslan tapaan, mutta kuitenkin siinä on vähän Teslaa enemmän automaisuutta eli kai se on sitten perinnettä. Kojelaudassa on myös fyysisiä näppäimiä mikä on plussaa käytettävyydelle. Tossa yksilössä on tumma sisustus, niin se on silleen mystisen coolisti hämärä ja ovitaskujen ja jalkatilan tunnelmavalaistus korostuu, kun taas Hyundaissa sävy on vaaleampi, esimerkiksi kojelaudan näyttöjen kehykset valkoiset ja siitä tulee mieleen enemmän skandinaavinen design.
Aika näyttää sitten kummasta pidän enemmän.
Tän ketjun tähdestä on nyt kaupat sovittu mutsin kanssa, eli auto jää näillä näkymin perheeseen. Ostotarjouksien lähettelyn voi siis lopettaa
Sen sijaan jos noin 300 tkm ajettu 2004 MB Ceemelifarkku kiinnostaa, niin saa ottaa yhteyttä, välitän sitten kiinnostuneen yhteystiedot äidilleni
Mut sen verta voin sanoa että vaikka tässä nyt väitän että fiilistä ei ole enkä tiedä tykkäänkö kyseisestä autosta juurikaan, niin tykkään kyllä sen ohjaamosta, ja se on aina ollut mulle tärkeä kriteeri autossa. Kesällä kun arvoin Ioniqin ja Enyaqin välillä niin ensimmäinenhän edustaa sisältä UFO-suunnittelua, kun taas jälimmäinenen on puhdas Skoda. Eli siis Enyaqin ohjaamo vois olla mistä vain Octaviasta, Superbista tai muusta tsekkiläisestä tusina-autosta viimeisen viiden vuoden ajalta. Simply Clever, no-nonsense jnpp.
Mussen ohjaamo on periaatteessa siitä väliltä. Se ei näytä vuonna 2023 tulleen ulkoavaruudesta, mutta se on komian moderni eikä varmana sekoitu Mondeon kojelautaan. Siinä on teslaimaista muotoilua ja keskellä lautaa on iso pysty kosketusnäyttö Teslan tapaan, mutta kuitenkin siinä on vähän Teslaa enemmän automaisuutta eli kai se on sitten perinnettä. Kojelaudassa on myös fyysisiä näppäimiä mikä on plussaa käytettävyydelle. Tossa yksilössä on tumma sisustus, niin se on silleen mystisen coolisti hämärä ja ovitaskujen ja jalkatilan tunnelmavalaistus korostuu, kun taas Hyundaissa sävy on vaaleampi, esimerkiksi kojelaudan näyttöjen kehykset valkoiset ja siitä tulee mieleen enemmän skandinaavinen design.
Aika näyttää sitten kummasta pidän enemmän.
Tän ketjun tähdestä on nyt kaupat sovittu mutsin kanssa, eli auto jää näillä näkymin perheeseen. Ostotarjouksien lähettelyn voi siis lopettaa
Sen sijaan jos noin 300 tkm ajettu 2004 MB Ceemelifarkku kiinnostaa, niin saa ottaa yhteyttä, välitän sitten kiinnostuneen yhteystiedot äidilleni