Saab 9000 CS ”Projektiblogi”

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
jefreitteri
"Viggen"
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Touko 28, 2012 07:57

Re: Saab 9000 CS ”Projektiblogi”

Viesti Kirjoittaja jefreitteri »

Hieno projekti. Tonnari on kyllä omaan silmään hienoin saab mitä on tehty.

Itsekin JKL alueella vaikutan ja osia ja jonkin verran ehkä osaamistakin lötyy, joten saa olla yhteyksissä. :D
LT9000
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: To Loka 12, 2017 07:32
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Saab 9000 CS ”Projektiblogi”

Viesti Kirjoittaja LT9000 »

Huoh,

On aivan liian kauan mennyt viimeisestä päivityksestä! :evil: No josko tässä syksyn ja talven aikana saisi jotain ährättyä. Kuvia täytyy tässä päivitellä, vaikka itse projekti ei mielestäni ole edennyt juurikaan. :cry: Tehtyä on sen verran, että kesällä saatiin takapään osat puhallettua ja maalautettua. Samaan syssyyn ihmeen kaupalla netin syövereistä tuli vihdoin löydettyä kaikki takapään puslat uretaanisina. (pois lukien iskareiden puslat)
Valitettavan paljon on kulunut aikaa netin selailuun ja itse tekeminen on jäänyt. No toivottavasti se helpottaa taas, kun on suunnitelmia priorisoitu suorittamis järjestykseen ja vihdoin on myös löytynyt sopivia osien toimittajia netistä joihin itse olen tyytyväinen.

Kuvia tulossa.....


Niin ja sattui tuohon hyppysiin eksymään 93 vuoden Aerokin käyttikseksi, joka on toistaiseksi vienyt huomion. Pientä kunnostelua vaatinut ja vaatii edelleen sieltä ja täältä. Liekkö hyvä tai huono päätös projektin kannalta.
9000 CS Sport 2.0t 1998, väri 240 imolared
Vastaa Viestiin