Saab 99 1.85 CM4, vm. 1972

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Ruiskusaapas
"Tuplakaasari"
Viestit: 97
Liittynyt: Su Loka 02, 2011 20:28
Paikkakunta: Pori

Re: Saab 99 1.85 CM4, vm. 1972

Viesti Kirjoittaja Ruiskusaapas »

Okei. Ketjupyörähän kiinnityy siihen pidikelevylle joten kiristäjää ei ilmeisesti tarvis koskea...

Miten se vesipumpun huolto onnistuu? Jossakin videossa vaan nostivat heittovasaralla ylös.
#5512

Saab 9-5 Aero Wagon MY00
Saab 99, Årets bil 1972
Ruiskusaapas
"Tuplakaasari"
Viestit: 97
Liittynyt: Su Loka 02, 2011 20:28
Paikkakunta: Pori

Re: Saab 99 1.85 CM4, vm. 1972

Viesti Kirjoittaja Ruiskusaapas »

Melkein olis kansi irti. Pinnapultit jumittaa kuten arvata saattoi.
#5512

Saab 9-5 Aero Wagon MY00
Saab 99, Årets bil 1972
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 7439
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

Re: Saab 99 1.85 CM4, vm. 1972

Viesti Kirjoittaja mestari »

onko niissä pinnapulteissa ruoste mikä jumittaa vai tokko lähde kuun tekee sellasen tuplamutteria paremman työkalun jokka nitkuttelee ne irkipois
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Ruiskusaapas
"Tuplakaasari"
Viestit: 97
Liittynyt: Su Loka 02, 2011 20:28
Paikkakunta: Pori

Re: Saab 99 1.85 CM4, vm. 1972

Viesti Kirjoittaja Ruiskusaapas »

Pitkän pinnapultin ja kannen välille syntyy galvaanista korroosiota joka sitten jumittaa pultin osaksi kantta.

Ilmeisesti se ite kierreosa ei oo syypää laisinkaan.
#5512

Saab 9-5 Aero Wagon MY00
Saab 99, Årets bil 1972
Vastaa Viestiin