Eihän virheetöntä vanhaa autoa ole, paitsi tietenkin ajamattomat yksilöt, mutta näissä tekniikka onkin sitten..ajamatonta.
Alapallonivelen saa vaihdettua suht. mukavasti, jos on edes se. Motonetin 6€:n irroitustyökalu; se säästää vimmaa myöhempiin kohteisiin. Rekisterivalo maksaa Motonetissa monta kymmentä euroa, joten jos polttimonvaihtoa yrittäisi ensin..

Kahdella ruuvilla kiinni, ollaan varovaisia koska se läpinäkyvä muovi voi olla haurasta - tottelee liimaa onneksi hyvin. Pakoputki kannattanee vaihtaa kokonaisuudessaan, todennäköisesti muissakin osissa ei ole enää käyttövaraa huimasti; sitten vain odottamaan milloin joku töyssy tekee repeämän etuputkeen ..

Jos keskuslukon moottori ääntää takakontissa, saattaa olla kyse solenoidin kouren kiinnityksen löysääntymisestä? Tyhjäkäynti voikin sitten olla hiukan enemmän tuumausta tarvitsevaa, samoin ruostevaurion korjaus.
Kyllä se siitä. Jonkun Corollan/Escortin/Sunny paikkaaminen tms korjailu voi tuntua tylsältä, mutta kunhan auto on ns. ensi-iskussa, niin sitten alla on Aero. Voi kesä tuntua hiukan toisenlaiselta tälläisen ratissa
