MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Lielahti muuten varmaan toimis. Siä on viä se "toinen" puoli toisten ovien takana, jossa ehkä kylmä ilma ei tulis lattiaa pitkin häiritsemään sulamisprosessia...
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Naapurikylän yhessä parkkihallissa on kaupan kylmäkoneiden lauhduttimet tms ulkoyksiköt tuomassa lämpöö parkkihalliin, niiden viereen kun saa auton parkkiin niin sulaa ja kuivaa kivan hätäseen.
Silmät auki, vastaavia kohtia voi olla muuallakin
Silmät auki, vastaavia kohtia voi olla muuallakin
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Ei oo vanhatkaa lumet viä sulanu autosta kun uutta jo pukkaa. Eilen näytti pihas tältä:
Ja jo 140 km aiemmin rohisi pohjas... Harjuniityn nurkilla oli enemmän lunta ja tuli xwd:n rajat siinä määrin vastaan, että kakkosella kaasu pohjas pääsi 40 km/h ja luistonesto vilkku mittaristos. Et pitäs vaa jälkikorottaa tästä 9-3X
No kaikki hyvä loppuu aikanaan. Tänään tästä tuli etuveto ja Techiin tuttu koodi:
No mä en tosta jaksa stressata. Tosin viimeks tää oli koodista huolimatta neliveto, nyt on tämmönen tasasen harmaa ja tylsä etuveto... Stressaamisen puute ei siis sinänsä liity vikaan vaan Saabin tapaan toimia. Askeleet tän kans on
1: ajan normaalisti
2: sulatan kunnolla jahka kerkeen
3: jos ei toivu itsestään, niin tilaan n. 40 € edestä Haldex- ja peräöljyjä Autodocista
4: otan pitkän terapiapäivän, tiputan perän alas ja vaihdan mun NG9-5:n varaosaperästä uuden elsd-venttiilin ja ruosteettomat putket
Tosin kohta tällä on 10 tkm menty ilman vian uusimista. Borg Warnerin pumpun porsimiseenkaan en luottais, niin ehkä se on vain toi venttiili sitte tiensä pääs. Tai sitten lunta jäätyneenä ja sulaneena vääräs paikas. Niin tai näin, vähän tää harmittaa nyt tämmöseen aikaan vuodesta, mutta ei kannata hätäillä. Kunhan Muonioon sais kuntoon
Ja jo 140 km aiemmin rohisi pohjas... Harjuniityn nurkilla oli enemmän lunta ja tuli xwd:n rajat siinä määrin vastaan, että kakkosella kaasu pohjas pääsi 40 km/h ja luistonesto vilkku mittaristos. Et pitäs vaa jälkikorottaa tästä 9-3X
No kaikki hyvä loppuu aikanaan. Tänään tästä tuli etuveto ja Techiin tuttu koodi:
No mä en tosta jaksa stressata. Tosin viimeks tää oli koodista huolimatta neliveto, nyt on tämmönen tasasen harmaa ja tylsä etuveto... Stressaamisen puute ei siis sinänsä liity vikaan vaan Saabin tapaan toimia. Askeleet tän kans on
1: ajan normaalisti
2: sulatan kunnolla jahka kerkeen
3: jos ei toivu itsestään, niin tilaan n. 40 € edestä Haldex- ja peräöljyjä Autodocista
4: otan pitkän terapiapäivän, tiputan perän alas ja vaihdan mun NG9-5:n varaosaperästä uuden elsd-venttiilin ja ruosteettomat putket
Tosin kohta tällä on 10 tkm menty ilman vian uusimista. Borg Warnerin pumpun porsimiseenkaan en luottais, niin ehkä se on vain toi venttiili sitte tiensä pääs. Tai sitten lunta jäätyneenä ja sulaneena vääräs paikas. Niin tai näin, vähän tää harmittaa nyt tämmöseen aikaan vuodesta, mutta ei kannata hätäillä. Kunhan Muonioon sais kuntoon
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Se olis taas huomenna reissu edes. Lomalomaloma. Mut vanteet ravistaa talven kunniaks. Päätin mennä tsekkaan Pakarin suositteleman Lielahden Prisman sulatteluhallin ja sijotin 9 € itsepalvelupesuun. Nyt on sitte auto "vahattu" talvea vasten
Mitään kylmäosaston lauhdutinpatteristoa en löytäny, mut oli toi sen verran lämpönen halli, että pohjanki saa sulatettua hitaalla kauppareissulla. Neliveto herjas aina alle 100 m jälkeen huoltotarvetta ja autosta tuli etuveto. Eilen en jaksanu alentua nykymuodin mukaiseen "nollataan koodit ja tarkkailaan tilannetta" -toimintaan, mutta päätin nyt sitte kuitenki tehdä niin. Ja joo, kolme kilsaa poljin kaasua enemmän mitä viitisen Bemaria Prisman parkkihallipotkijaisis ja hienostihan toi tarjos perää sivulle. Korjaantuko tolla, se jää nähtäväks. Huomenna kuitenki menee 300 000 km rajapyykki rikki - toivottavasti nelivetoisena
Mitään kylmäosaston lauhdutinpatteristoa en löytäny, mut oli toi sen verran lämpönen halli, että pohjanki saa sulatettua hitaalla kauppareissulla. Neliveto herjas aina alle 100 m jälkeen huoltotarvetta ja autosta tuli etuveto. Eilen en jaksanu alentua nykymuodin mukaiseen "nollataan koodit ja tarkkailaan tilannetta" -toimintaan, mutta päätin nyt sitte kuitenki tehdä niin. Ja joo, kolme kilsaa poljin kaasua enemmän mitä viitisen Bemaria Prisman parkkihallipotkijaisis ja hienostihan toi tarjos perää sivulle. Korjaantuko tolla, se jää nähtäväks. Huomenna kuitenki menee 300 000 km rajapyykki rikki - toivottavasti nelivetoisena
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Kuulostaa siltä, että Saabin neliveto on vain hyvän kelin neliveto. Tämäkin vahvistaa omaa mielipidettäni siitä, että nelivedon tulee olla jatkuva esim. torsen tai sitten ei nelivetoa ollenkaan.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Älä ny viä tuomitse. Kohta on 13 vuotta ja 300 000 km mittaris, niin kai sille matkalle saa kerran vikakooditki nollata?
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Täällä saabin keliveto on ollut kaikkien kelien keliveto. Etovetoisia kilometrejä on tullut ehkä joitakin kymmeniä, kun en ole heti jaksanut alkaa debuggaamaan. Ja nuo etovetoiset kilometrit vahvistavat sitä tuntumaa, että sellaista en helposti ota talviautoksi. :)
Isoin remontti on ollut haldexpumpun vaihto noin 235tkm kohdalla. Muuten noin vuosittain haldexin putsaus, öljyt ja suodatin.
Isoin remontti on ollut haldexpumpun vaihto noin 235tkm kohdalla. Muuten noin vuosittain haldexin putsaus, öljyt ja suodatin.
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Joo kyllä sen nelivedon tuoman edun aika konkreettisesti huomaa, kun se jää lennosta pois. Samaa eroa ei saa aikaseks vaikka hyppäis noiden kahden kolkin penkiltä toiselle.
Sisäänajo suoritettu! Meni nyt kuitenki etuvetosena... Noh, WISsin mukaan perää ei tartte tiputtaa, joka siis tarkottaa, että ei tartte odotella viikkotolkulla öljyjä Autodocilta. Haldex-öljyä tullee ulos desi-pari, ja sen verran kyl on purkin pohjalla. Eli ei muuta kuin asennusintoa sitten vaan ja kädet ristiin, et varaosaperä haukkuu hintansa
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Kerran? Vikakoodin nollaus ei korjaa vikaa..
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
...mutta poistaa virheellisen vikailmaisun
Edit. Jos miettii turvallisuuskriittisiä järjestelmiä laajemmin, niin niissä asiat on vähintään kahdennettu, toki monista syistä, mutta yksi syy on se, ettei virheellinen häiriöilmoitus johda operaattorin tai järjestelmän virheelliseen tilannetietoisuuteen.
Edit. Jos miettii turvallisuuskriittisiä järjestelmiä laajemmin, niin niissä asiat on vähintään kahdennettu, toki monista syistä, mutta yksi syy on se, ettei virheellinen häiriöilmoitus johda operaattorin tai järjestelmän virheelliseen tilannetietoisuuteen.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Vikakoodin nollaus ei korjaa vikaa, mutta kyllä nyt kolmen NG9-3:n kokemuksella sanoisin, että sillä kannattaa aloittaa. Tässäki oli ostaessa muistaakseni vajaa 30 koodia, eikä niistä nollaamisen ja yhden sulakkeen vaihdon jälkeen ole jäänyt pyörimään "vakioviaksi" kuin herja peilin potikasta. Ja tietty nelivetoa varte vaihdoin pumpun. Ja siltiki se peili liikkuu. Eli joo, vikakoodien nollaus ei poista vikaa, mutta kun ikää on reilusti yli 10 vuotta ja matkaakin taitettu neljättä sataa tuhatta kilometriä, niin ihan hirveästi en jaksa hötkyillä.
Tänään lähdin esilämmitetyllä autolla ja pääsin jopa 5 km ilman Haldexin tippumista pois pelistä. Sitten taas lämpösenä ei päässyt kuin 10 m. Eli eli... Veikkaan jotain lämpötilaan tai muuhun liittyvää hommaa jossain kohtaa vekotinta. Tai sitten siellä johto hiertää johonki väärään paikkaan, koska tein itse ja ranetin eli elsd:n johto ei mene orkkisreittiä. Isän halli vapautunee käyttöön viikonlopun aikana, joten ennen mitään osanvaihtorumbaa taidan ihan vain nostaa nosturille, kääntää lämpöpuhaltimen kohti takaosaa, sulattaa jäät pois ja katsoa onko siellä minkä näköistä, alkaen vaikka mahdollisista jäiden repimistä johdoista
Tossa joskus viime vuoden puolella kävin myös koeajamassa tämmöistä autoa https://www.nettiauto.com/volvo/v70/11863305
Tuohan on siis ihan asiallinen peli. Pääsääntöisesti nuo kymppitonnin Volvot ovat olleet aika totista sitä itseään, mutta tuo oli ihan siisti ja toimiva paketti. Kahden litran D5 takaa sen, että renkaat eivät kulu liikaa ja sisusta on siisti. On niin karvalakki, ettei ole edes rattinappeja radiolle, mutta toisaalta sillä ei ole väliä, kun ne ovat näissä saabimaisesti oikealla puolella. Isona plussana vaihteistoöljyt on vaihdettu @100 ja @200 tkm. Lisäksi tuossa olisi touhutonnin mentävä rako heti alkuunsa, kun tarttis sitte vaihtaa ne öljyt, tehdä jakopää, ostaa kahdet renkaat jne perussettiä. Talvirenkaina on uuden näköset LingLongin kitkat, joille TM ei antanu testissään yhtään tähteä, ja voin kertoa, että en ole yllättynyt.
No niin tai näin, tuota on nyt mulle "tyrkytetty" jo pari viikkoa. Ei vissiin nuo paljon ajetut dieselit sitten tee kauppaansa, kun ei käytettyjen myyjät ennen ole näin tosissaan tehneet kauppaa. Tai sitten olen vain uskottava asiakas. Hinta on jo tippunut pari tonnia ja rahotuski alkaa olemaan järkihintainen. Mutta... Se laatikon saa töksäyttämään vaihdon melko helposti. Ei mikään riksrakspoks kierrosten ryntäys, vaan sellanen töks. Olen sitä nyt pari viikkoa opiskellut netistä, ja ilmeisesti nuo Aisinin 6-loviset gen2 -laatikot ovat vain vähän semmosia. On sisästä vuotoa, mutta tuskin paranee vaikka korjais. Eli ehkä onkin ominaisuus, ei vika sinänsä. No ominaisuuden "korjaamista" öljyt vaihtamalla, jonka tietty muutenki joutuis tekeen, rajottaa se, että tuohon gen2-lootaan sopivaa JWS3324-öljyä ei sitten oikeen saakaan kuin Siniseltä. Toisaalta kun tuo sama pulju, eli Autopalin, myy myös Volvoja, niin ehkä sitte vois pohtia jos löis viimesen puhelun perusteella kättä päälle jos sais 20 litraa tuota Volvon speksaamaa taikaöljyä vaihtoa varten.
Ja joo, käytän nyt vain tätä ketjua. En tiedä, että kumman auton tilalle tuo sitten tulisi. Toisaalta tää neliveto on nyt vaan ihan päällikkö auto, toisaalta tässä on rahaa kii enemmän kuin tuossa parin tonnin mummularaketissa. Tai sitte pidän jäitä hatus enkä osta yhtään mitää, vaan jatkan näillä nykysillä.
Tänään lähdin esilämmitetyllä autolla ja pääsin jopa 5 km ilman Haldexin tippumista pois pelistä. Sitten taas lämpösenä ei päässyt kuin 10 m. Eli eli... Veikkaan jotain lämpötilaan tai muuhun liittyvää hommaa jossain kohtaa vekotinta. Tai sitten siellä johto hiertää johonki väärään paikkaan, koska tein itse ja ranetin eli elsd:n johto ei mene orkkisreittiä. Isän halli vapautunee käyttöön viikonlopun aikana, joten ennen mitään osanvaihtorumbaa taidan ihan vain nostaa nosturille, kääntää lämpöpuhaltimen kohti takaosaa, sulattaa jäät pois ja katsoa onko siellä minkä näköistä, alkaen vaikka mahdollisista jäiden repimistä johdoista
Tossa joskus viime vuoden puolella kävin myös koeajamassa tämmöistä autoa https://www.nettiauto.com/volvo/v70/11863305
Tuohan on siis ihan asiallinen peli. Pääsääntöisesti nuo kymppitonnin Volvot ovat olleet aika totista sitä itseään, mutta tuo oli ihan siisti ja toimiva paketti. Kahden litran D5 takaa sen, että renkaat eivät kulu liikaa ja sisusta on siisti. On niin karvalakki, ettei ole edes rattinappeja radiolle, mutta toisaalta sillä ei ole väliä, kun ne ovat näissä saabimaisesti oikealla puolella. Isona plussana vaihteistoöljyt on vaihdettu @100 ja @200 tkm. Lisäksi tuossa olisi touhutonnin mentävä rako heti alkuunsa, kun tarttis sitte vaihtaa ne öljyt, tehdä jakopää, ostaa kahdet renkaat jne perussettiä. Talvirenkaina on uuden näköset LingLongin kitkat, joille TM ei antanu testissään yhtään tähteä, ja voin kertoa, että en ole yllättynyt.
No niin tai näin, tuota on nyt mulle "tyrkytetty" jo pari viikkoa. Ei vissiin nuo paljon ajetut dieselit sitten tee kauppaansa, kun ei käytettyjen myyjät ennen ole näin tosissaan tehneet kauppaa. Tai sitten olen vain uskottava asiakas. Hinta on jo tippunut pari tonnia ja rahotuski alkaa olemaan järkihintainen. Mutta... Se laatikon saa töksäyttämään vaihdon melko helposti. Ei mikään riksrakspoks kierrosten ryntäys, vaan sellanen töks. Olen sitä nyt pari viikkoa opiskellut netistä, ja ilmeisesti nuo Aisinin 6-loviset gen2 -laatikot ovat vain vähän semmosia. On sisästä vuotoa, mutta tuskin paranee vaikka korjais. Eli ehkä onkin ominaisuus, ei vika sinänsä. No ominaisuuden "korjaamista" öljyt vaihtamalla, jonka tietty muutenki joutuis tekeen, rajottaa se, että tuohon gen2-lootaan sopivaa JWS3324-öljyä ei sitten oikeen saakaan kuin Siniseltä. Toisaalta kun tuo sama pulju, eli Autopalin, myy myös Volvoja, niin ehkä sitte vois pohtia jos löis viimesen puhelun perusteella kättä päälle jos sais 20 litraa tuota Volvon speksaamaa taikaöljyä vaihtoa varten.
Ja joo, käytän nyt vain tätä ketjua. En tiedä, että kumman auton tilalle tuo sitten tulisi. Toisaalta tää neliveto on nyt vaan ihan päällikkö auto, toisaalta tässä on rahaa kii enemmän kuin tuossa parin tonnin mummularaketissa. Tai sitte pidän jäitä hatus enkä osta yhtään mitää, vaan jatkan näillä nykysillä.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
^tarkoitit varmaan kahden litran D3:a.
Koska tuo Aisinin kakkossukupolvi on tullut? Volvon speksien perusteella taitaa olla ihan sama HDi-paketti konepellin alla kuin ittelläkin, mutta 2008 lie pakostakin vielä ykköspolvea? Olisin vain voinut ottaa videota miten tuo toimii vaihteistoöljyt useampaan kertaan vaihdettuna ja toimivaksi todettuna, vajaat 345tkm mittarissa.
Koska tuo Aisinin kakkossukupolvi on tullut? Volvon speksien perusteella taitaa olla ihan sama HDi-paketti konepellin alla kuin ittelläkin, mutta 2008 lie pakostakin vielä ykköspolvea? Olisin vain voinut ottaa videota miten tuo toimii vaihteistoöljyt useampaan kertaan vaihdettuna ja toimivaksi todettuna, vajaat 345tkm mittarissa.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Tuo on D5 lyhennetyllä iskupituudella. Ei siis oo Pösön kone, muttei myöskään VEA. Toki D3 lukee luukus, kuten kuuluuki.
Öööö olisko gen2-laatikko tullu 2011. Kyl mä niitä oon Googlaillu, mut lopputulemaa en nyt ulkoa muista. Joku matalakitkalaatikko kuitenki.
Öööö olisko gen2-laatikko tullu 2011. Kyl mä niitä oon Googlaillu, mut lopputulemaa en nyt ulkoa muista. Joku matalakitkalaatikko kuitenki.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
No esim tuossa
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Kiitos, just tän takia kannattaa joskus avata omia ajatuksiaan täällä!
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09