Tuollaista nähnyt. Riesaankiin piti sitä isompaa pihakiveä konttiin laittaa ettei jäisi liian herkästi johki tien nousuun sudittelemaan (oli se edellinen tp, töihin piti mennä aamulla, ja eikö mitä, taloyhtiön parkkipaikka jossa ajoväylä ns. nouseva, aivan jään peittämä. Ystävällinen naapuri sit käveli ohi, yhteinen ehdotus oli, takapaksi auki, kaveri siihen riesan luukkuaukon reunalle istumaan, ja työmatkalle pääsin, oli misukan nastalliset alla, ja melko uudet).Transitilla piti kyllä talvella aina tarkkaan miettiä, millaiseen paikkaan ajaa ja laatia 50/50 paikoissa pakosuunnitelma, muuten jäi keikat ajamatta.
MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Nyt olisi näemmä tuttu nelikko kaupan - kalliita ovat mokoma nelikot...
https://www.nettiauto.com/saab/9-3/13364518
https://www.nettiauto.com/saab/9-3/13364518
Sininen Saab 9-3, '99
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Yli 90K kr hintahaitari.
https://www.blocket.se/annonser/hela_sv ... sort=price
https://www.blocket.se/annonser/hela_sv ... sort=price
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Noista Ruotsin nelikko-kolkeista jos blokkaa Turbo X-erikoismallin pois, haitari 47 KSEK eli 4 K€. Suomessa näemmä nelikkojen haitari 10 K€.
On noissa haitaria tosiaan ja valikoimaakin.
Hauska oli huomata että Ruotsisa "kuitenkin" vain 9 nelikko-kolkkia kaupan, Suomessa 7. Ei huono Suomenkaan tarjonta
On noissa haitaria tosiaan ja valikoimaakin.
Hauska oli huomata että Ruotsisa "kuitenkin" vain 9 nelikko-kolkkia kaupan, Suomessa 7. Ei huono Suomenkaan tarjonta
Sininen Saab 9-3, '99
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
.
Viimeksi muokannut JP_Vette, Ti Maalis 07, 2023 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
.
Viimeksi muokannut JP_Vette, Ti Maalis 07, 2023 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Ehkä tyhmä kysymys, mutta oletko kokeillut puhelimella skannata lähimaaston bt-laitteita? Josko puhelin löytäisi auton ja sitä myötä saisi parituksen käyntiin.JP_Vette kirjoitti: ↑Pe Tammi 20, 2023 18:06Samalla auton lämmetessä tutkailin tota bluetoothiaki, niin löytyy kyllä ruksia joka lähtöön, mutta en vaan keksi, että mistä se puhelin sitten naitettais ton kanssa? Eli onko tässä vai ei, niin ei mitään käryä. Joku mikin tapanen on kuitenki viritelty kattovalon tienoille, eli ainakin joku hf:n tapainen on joskus ollut.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
En tietenkään Täytyyki huomenna tsekata samalla kun meen tota valkosta Golfia tutkaileen halliin.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Miten tuntuu, että Bluetooth audio viittaa vain musiikin toistoon, tai sitten sen voi jättää halutessaan pois ja vain puhelut yhdistyy. Minun etanolissa on valikossa puhelimen liitäntä, mutta vain puhelut toimii, ei audio, mikä on harmi.
tids -08 | biopower -11
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Poikkeuksellisen yksilön olet kyllä löytänyt. Ensin tuli koneesta ulos kahvimaitoa ja sitten vaseliinia. Optimismiasi on pakko ihailla ja jos harrastetta tilasit, sitä sait. Toivotaan, että lopussa kiitos seisoo. Toi on kyllä aika kaukana meikäläisen öljyt + suodatin, ilmansuodatin, raitisilmasuodatin "huollosta". Noin isolle huollolle ei taida kukaan olla vielä keksinyt edes nimeä
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Tässä on se vissi ero, että JP on sen verran inhorealisti, ettei pety, jos auto on juuri sellainen kuin on kuvattu. Asiaa helpottaa luonnollisesti, kun projektissa ei ole kiinni ruoka-/lainarahat.
On ihan eri asia, kun rahapulassa olevat jonnet ja karv.. korjaan uussuomalaiset ostaa halvalla viallisen tuotteen ja pettyy, kun korjaaminen onkin kallista ja/tai hankalaa & aikaa vievää ja ne silmissä kiiltäneet massiiviset nousut jää saavuttamatta.
^Olen samaa mieltä, että kyllä herkempää vois ahdistaa tuo töhnä, jota öljytila on pullollaan...
Mutta tommoset mekaaniset hommat on kuitenkin suht rajattuja. Vähän toista se oli, kun aikanaan kuljetusliike tiputti puuhun nojatun ja ympärivaurioituneen Viirun tontille, joka oli ostettu huutokaupasta parin suttuisen pikselimössökuvan perusteella. Siinä sai hetken raapia päätä, että mistä saa edulliset osat, kuka korjaa runkovauriot, mitä kuuluu missäkin kohtaa olla, kun puoli keulaa puuttui jne.
On ihan eri asia, kun rahapulassa olevat jonnet ja karv.. korjaan uussuomalaiset ostaa halvalla viallisen tuotteen ja pettyy, kun korjaaminen onkin kallista ja/tai hankalaa & aikaa vievää ja ne silmissä kiiltäneet massiiviset nousut jää saavuttamatta.
^Olen samaa mieltä, että kyllä herkempää vois ahdistaa tuo töhnä, jota öljytila on pullollaan...
Mutta tommoset mekaaniset hommat on kuitenkin suht rajattuja. Vähän toista se oli, kun aikanaan kuljetusliike tiputti puuhun nojatun ja ympärivaurioituneen Viirun tontille, joka oli ostettu huutokaupasta parin suttuisen pikselimössökuvan perusteella. Siinä sai hetken raapia päätä, että mistä saa edulliset osat, kuka korjaa runkovauriot, mitä kuuluu missäkin kohtaa olla, kun puoli keulaa puuttui jne.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
En löydä ahtopuolen vuotoa. Yritin epätoivosesti putsata maffin ja mapin bräkleenillä ja lopputulemana on vilkkuvan hehkun lisäks moottorin vikavalo
No nyt se on varmaa, että mappi menee vaihtoon. Motonetin listat ei tietenkään tunne osaa Boschin eikä VW:n numerolla ja KL-varaosat haluaa siitä yli 100 €, joten lopetin nopeiden vaihtoehtojen kaivamisen ja tilasin tutulla ja turvallisella kaavalla Aeromotorssilta hintaan 14,30 €. En nyt jaksanut kerätä isoa ostoslistaa, joten piti maksaa myös 9 € toimituskuluja.
Suuntasin taas valojaki.
Nostin 1/4 kierrosta ja koeajolla laskin 1/8. Pitäs melkein semmonen katsastajien käyttämä matolaatikko hankkia jostain. Raivostuttaa huonosti suunnatut valot ja tää seinä + koeajo alkaa olla työlästä, kun auto vaihtuu pari kertaa per pimeä kausi
No nyt se on varmaa, että mappi menee vaihtoon. Motonetin listat ei tietenkään tunne osaa Boschin eikä VW:n numerolla ja KL-varaosat haluaa siitä yli 100 €, joten lopetin nopeiden vaihtoehtojen kaivamisen ja tilasin tutulla ja turvallisella kaavalla Aeromotorssilta hintaan 14,30 €. En nyt jaksanut kerätä isoa ostoslistaa, joten piti maksaa myös 9 € toimituskuluja.
Suuntasin taas valojaki.
Nostin 1/4 kierrosta ja koeajolla laskin 1/8. Pitäs melkein semmonen katsastajien käyttämä matolaatikko hankkia jostain. Raivostuttaa huonosti suunnatut valot ja tää seinä + koeajo alkaa olla työlästä, kun auto vaihtuu pari kertaa per pimeä kausi
Viimeksi muokannut JP_Vette, Ti Maalis 07, 2023 14:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Mulle tuli mieleen sana saneeraus
Mutta hatun noston arvoista pioneerihenkeä jälleen ja ihailen sun positiivista suhtautumista ja tekstiä.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Mua alkaa vähitellen epäilyttää, että tää Aeromotors onkin oikeasti joku nainen. Sen verran tiivis suhde tuntuu olevan ja viestien vaihto on todella intensiivistä
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
^^Peruskorjaus? VAG-autoissa isompi iso huolto
Mutta tässä oli tietysti lähtökohtana koneremppa joka tapauksessa, niin eipä tuo siihen paha ole ollenkaan
Jotenkin sitä miettii että miksi tuota ei ole lähdetty laittamaan kuntoon aiemmin, kun selkeästi häikkää on ollut pidempään. Mutta tietysti jos osari painaa ja visalla pitäs laittaa korjaamolle, niin jostain se sitten pitää tinkiä... Tai sitten joku on vaan päättänyt ajaa niin pitkään kuin kulkee Renkaista voi jo päätellä että tämä yksilö ei ole pitkään aikaan saanut rakkautta osakseen
Kaveri itseasiassa osti joitain vuosia sitten tuollaisen saman korimallisen 10k€ ja heti kaupanteon jälkeen paljastui että syö öljyä melkein sen litran tonnilla. Korjaus maksoi muistaakseni n.5k€, en muista miten paljon joutuivat itse laittamaan.
^Kyllä itsellä nousis kylmä hiki otsalle jos tuollaista tulis koneesta ulos.Cona kirjoitti: ↑Pe Tammi 20, 2023 19:39Tässä on se vissi ero, että JP on sen verran inhorealisti, ettei pety, jos auto on juuri sellainen kuin on kuvattu. Asiaa helpottaa luonnollisesti, kun projektissa ei ole kiinni ruoka-/lainarahat.
On ihan eri asia, kun rahapulassa olevat jonnet ja karv.. korjaan uussuomalaiset ostaa halvalla viallisen tuotteen ja pettyy, kun korjaaminen onkin kallista ja/tai hankalaa & aikaa vievää ja ne silmissä kiiltäneet massiiviset nousut jää saavuttamatta.
^Olen samaa mieltä, että kyllä herkempää vois ahdistaa tuo töhnä, jota öljytila on pullollaan...
Mutta tässä oli tietysti lähtökohtana koneremppa joka tapauksessa, niin eipä tuo siihen paha ole ollenkaan
Jotenkin sitä miettii että miksi tuota ei ole lähdetty laittamaan kuntoon aiemmin, kun selkeästi häikkää on ollut pidempään. Mutta tietysti jos osari painaa ja visalla pitäs laittaa korjaamolle, niin jostain se sitten pitää tinkiä... Tai sitten joku on vaan päättänyt ajaa niin pitkään kuin kulkee Renkaista voi jo päätellä että tämä yksilö ei ole pitkään aikaan saanut rakkautta osakseen
Kaveri itseasiassa osti joitain vuosia sitten tuollaisen saman korimallisen 10k€ ja heti kaupanteon jälkeen paljastui että syö öljyä melkein sen litran tonnilla. Korjaus maksoi muistaakseni n.5k€, en muista miten paljon joutuivat itse laittamaan.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16