MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
aero
-
Viestit: 8667
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)

Viesti Kirjoittaja aero »

JP_Vette kirjoitti:
La Joulu 11, 2021 22:13
-Mun käytössä olevilla autoilla on kuljettu päivittäin tarhaan 900 m suuntansa sekä käyty Prismassa, Motonetissa, Biltemassa, Gigantissa, Verkkiksessä, Salessa, mummulassa, Saab-touhuissa sun muissa mutta metriäkään ei ole ajettu työmatkaa. Pääasiassa minä olen ajanut, avopuoliso on maksimissaan 500 km. Viimesen 12 kk toteuma 22 350 km.

Nyt on pakko kysyä, että onko mitään touchia siihen, että kuinka suuri osa noista ajoista on ihan vaan osanhakua olemassaoleviin autoihin ja ropausreissuja isän hallille? :D
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5643
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Nokia

Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)

Viesti Kirjoittaja Pakari »

Sieluttomalla sähköautolla ei tee mieli ajaa yhtään, niin sitä kautta karsiutuu kaikki ajaminen. Jos jostain pääset takaisin kotiin, niin pitkään aikaan et pääse mihinkään lähtemäänkään, kun patteri latautuu, jos latautuu.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13189
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)

Viesti Kirjoittaja AZP »

Siks kannattaakin hankkia sielullinen patteriauto :mrgreen:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5310
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

tetammi kirjoitti:
La Joulu 11, 2021 23:46
Yleensä ku koittaa karsii jotain ajoja niin jotain tulee lisää. :D
On se noinki. Lisäks kun oon tämmönen maalaisjuntti rivarielämässä, niin siitä edestakaisin suhailusta tulee äkkiä se "elämä" kun ei sinänsä mikään harrastus ole ollut roolimallina ikinä. Kakarana jos ei tehty töitä (eli autettu isää niis), niin ajettiin mopolla sinne tänne. Ja oma roolimalli oli sellanen, että teki pitkää päivää ja loput nukuttiin. Ei mun vanhemmat koskaan puhunu lomista tai harrastuksista tai jostain, että kun on 7 vko kesäloma, niin vedetään sitte saman mittanen ränni tai et talvilomat mennään johki etelään :lol: Eikä isällä tietty mitään lomia sinänsä ollutkaa, ellei sellaisia sitten pitänyt. Eli jos ei tehnyt laskutettavaa työtä kuukauteen, niin sen ajan sitte sai korjata koneita, rakentaa toisen hallin tai jotain.
aero kirjoitti:
Su Joulu 12, 2021 00:56
Nyt on pakko kysyä, että onko mitään touchia siihen, että kuinka suuri osa noista ajoista on ihan vaan osanhakua olemassaoleviin autoihin ja ropausreissuja isän hallille? :D
12 kk aikana Spritmonitoriin on kirjattu 17 käyntiä eli 4284 km. Noihin kun lisää Motonettia sun muuta, niin nettitilaukset huomioiden hihavakio on 4500 km. Toki toi voi heittää, koska joka kerta ei ole tehty työtä, jonka kirjaisin Spritmonitoriin kun on vianhakuja sun muita. Eli heitetään nyt 5000 km. Toisaalta kuten olen aiemminkin kirjoittanut, niin en näe tuota lukua sinänsä turhana, vaikka se tietty jäiski takuunalaisella autolla pois (ei kokokaan, koska toinen auto jäis ropattavaks), koska se on tällä hetkellä mun ainoa henkireikä pois tästä kuuluisasta oravanpyörästä :mrgreen:
Pakari kirjoitti:
Su Joulu 12, 2021 03:37
Sieluttomalla sähköautolla...
Tuon takia haluan sen Mokan enkä 59,16 €/kk halvempaa Corsaa, joka kuitenki on tavallaan sama auto :wink:

Mut joo. En mä tiä. Eihän se aikalisä mitään maksa. Tavallaan tekis mieli, tavallaan olen edelleen sitä mieltä, että kun auto hajoaa se pitää pystyä paalaan ilman henkilökohtaista konkurssia. Takuun jälkeinen (8 v akku, muut 2 v) Mokka ei täytä sitä kriteeriä ja toisaalta takuun jatko maksaa niin paljo, ettei sekään mua innosta...
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13189
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)

Viesti Kirjoittaja AZP »

Aika pian sulla taitaa muksut olla siinä iässä että niitä kuskataan kaiket illat harrastuksiin. Mulla ainakin oletettavasti kilsat tulee tuplaantumaan muutaman vuoden sisään ihan tuosta syystä.

Tuohon taloyhtiön latausinfrajuttuun vielä että ennen kuin aletaan laittamaan kieltoja ja rajoituksia jotka ärsyttää osakkaita ja joita ei välttämättä kaikki noudata (seurauksena ihana taloyhtiöriita), kannattaa selvittää nuo kapasiteettiasiat ja käyttää tontilla vaikka joku latausjärjestelmiä suunnitteleva taho. Sitten voi saada selkeeksi millaset säännöt laitetaan ja mitkä on niiden perusteet. Lähinnä just vie sen riskin pois että ollaan sormi suussa mitä pitäis tehdä kun ne ekat latausaseman hankkineet on sitä mieltä että ei ole heidän tehtävänsä uusia asemia säädettäviksi vain sen takia että loputkin osakkaat sais asemansa asennettua. En siis niinkään olisi huolissani sähköjärjestelmästä vaan taloyhtiön riitaisuudesta tulevaisuudessa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5310
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Joo kohta se iltaralli alkaa ja siinähän se sähkis olis sit parhaimmillaan. Vanhempi täyttää just viis ja nuorempi kolme. Kerran viikos vanhempi jo käykin jumpassa toisella puolella kaupunkia.

Mä nyt laitoin myyjälle viestiä, että otetaan aikalisä. Jos vähänkään tuntuu, että tää ei olekaan oikea ratkaisu, niin allekirjottamalla saa pallon jalkaan mutta odottamalla saan vain toimitusta viivästettyä. Eli en niin sanotusti häviä mitää, etenkään kun en sähköautolla laskujeni mukaan "säästä", vaan ainoastaan käytän saman rahan.

Toinen (oikea syy) viivästykselle on se, että Astra L:n hinnasto tulee lähiaikoina ja jos sen hinta menee samas suhtees kuin Mokka vs. 2008, niin Astra plugarina irronnee samaan hintaan kuin tuo Mokka. Mut se selviää odottamalla... Ja toisaalta sillä plugarilla ei saa sitä pitkän matkan säästöä, ainoastaan täs nurkka-ajos.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13189
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)

Viesti Kirjoittaja AZP »

Jos plugarin kanssa samaan hintaan löytyy täyssähkö, joka sopii tarpeisiin, niin jättäisin plugarin ostamatta. Ja tämä on ihan henkisen puolen juttuttuja, koska tiedän että plugarilla ajessa olisi koko ajan sellanen olo että miksen ottanut sitä oikeaa sähköautoa vaan tällasen sekasikiön.

Jos Mitsun hinnalla sais nyt riittävät ominaisuudet omaavan täyssähkön, niin Mitsu lähtis saman tien luiskaan.

Tää on nyt mun henk.koht. mielisairaus, mutta tiedän että samaan on sairastunut aika moni muukin plugarikuski :mrgreen:

Uudella samanhintaisella plugarilla muuten tuskin pääset samoihin autoilun kokonaiskuluihin kuin täyssähköllä, mutta toki ero voi jäädä aika vaatimattomaksi.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5310
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Eli jotta toi sekasikiöteorian luiskaan lykkääminen toteutuu, tarttis mun ehkä ensin ostaa kymppitonnin Ampera/Volt ja kun siihen sitte hitsaan puolen metrin paikat molemmin puolin, sellaset kuin Inkkuunki, niin sen jälkeen vois sit tilata yhtä tilavan Mokan täyssähkösenä :) En tiä, ei taas kiinnosta mikään. Nyt on liukkaat kelit, niin ehkä haen XWD:llä Tokmannilta kannun tai kaks Teboil Fluid Ässää ja meen työstään tuon mummularaketin automaattilaatikon öljynvaihtoa. Siinä sitte kun suolakura tippuu autosta silmille ja niskaan voi pohtia, et olisko se Länsiauton kusetusmerkkihuoltaminen maksukortin vingautusta vastaan sitten kivempaa.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4570
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Amperat tuntuu olevan aika ruosteettomia, eipä tuo meidän 345tkm ajettu ole paha ollenkaan.
Hybrideistä sen verran että koeaja niitä. Löytyy tosi kökköisellä voimalinjalla olevia rinnakkaishybridejä ja sitten juurikin tuo Amperan sarjahybridiratkaisu joka vastaa täyssähkön ajotuntumaa akkuajossa.
Täyssähköistä löytyy sitten malleja joissa on jopa 7v yleistakuu, 8v on vakio ajoakulle.
Mut toi sun kouluun, kiskaan, kauppaan hypyytys ei hybridin akkua suurempaa ratkaisua tarvitse, pienehkö akku ehtii lataantumaan pienellä virralla ja pidemmälle sitten bensalla. Tai saabilla johon voi sen koukun ja 5 istumapaikkaa säästää.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
McStadey
"Hölösuu"
Viestit: 1358
Liittynyt: Ti Maalis 24, 2015 11:59

Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)

Viesti Kirjoittaja McStadey »

Töpselihybridi menis teillä kaikki ajot, jos yhdellä aikoisi pärjätä. Toisaalta mitä on täältä ja muualta kokemuksia kuullut, ei siinä täyssähköilyn hyödyistä aina kaikilla keleillä pääse nauttimaan. Pitäisi siis hyvin tietää mitä ostaaja asennoitua sitten sen mukaan.
Toi sun ajosuorite tarkoittaa kuitenkin keskimäärin 60 km päivässä, joten jos jatkaisi sähkiksellä, ja vieläpä niin että puoliso ajaa ensin töihin ja itte jatkat siitä illalla moponettiä yms. 30 km niin hidaslataus voi tehdä tiukkaa.

Mokan kanssa on hyvä että on miettimisaikaa, ettei tunne mokanneensa, eh (nousee ja ottaa takkinsa)

Näin sivusta seuraten on selvää että oikea kombinaatio olis Sähkömokka ja keliveto- :saab:, mutta toki se XWD on noista käyttiksistä se jolla on käypää arvoa... Pelimies laittaa molemmat myyntii ja kattoo kummasta pääsee kivemmin eroon :P
JP_Vette kirjoitti:
La Joulu 11, 2021 11:16
Tuota ei kukaan ole miettinyt. Ainoastaan sen, että jos yhtiö asentaa latureita, niin kuormanhallinta siihen täytyy laittaa jos niitä alkaa oleen useita. Ja isännöitsijä on sanonut jo heti alkuun, ettei näistä mitään tiedä.

Eli joo, hyvä kun tääkin on otettu puheeksi täällä, niin voi sitten tehdä linjauksen ennen ensimmäistäkään laturia, että pääsulakekokoa ei saa muuttaa tms. Täytyyki pyytää isännöitsijää konsultoimaan joku konsepti.
Mun mielestä toi on kokonaisuuden kannalta helpoin vaihtoehto, että jokainen peuhaa oman mittarinsa takana. Tuohonhan voisi myös hakea ara-tukea, tosin nyt vain 35 %, jos viisi asukasta kerrallaan lähtisi tekemään latauspistettä oman huoneiston eteen. Ehtona tuossa on että latauslaite tulee yhtiön omistukseen, mutta se onnistuu siis osakasvähemmistön hankkeena niin, että vain ne maksaa joille laite tulee. Silloin voidaan myös vaikuttaa siihen latauslaitteeseen ja saadaan keskenään samaa kieltä puhuvia laitteita niin parkkipaikalle kuin talon seinään.

Sitten jos alkaa sulakkeet ahistaa, tehdään yhtiökokouksessa periaatepäätös huoneistojen pääsulakkeiden korottamisesta. Samalla linjataan mitä tehdään siinä kohtaa jos yhtiön liittymästä loppuu paukut. Siinähän kulut voisi periaatteessa jyvittää vain niille jotka ne aiheuttaa, mutta käytännössä siitä tulisi vain hirveä himmeli, joten käytännössä on järkevää pitää yhtiön asiat yhtiöllä ja osakkaan asiat osakkaalla.

Vielä pienenä sivuhuomautuksena: taloyhtiön kannattaa aina harkita erillisen latauskartoituksen tekemistä, koska kaikki vakuutusyhtiöt vaativat suojeluohjeissaan sellaista. Voivat muuten evätä korvauksen kiinteistövakuutuksesta. IF vaatii myös palovaroittimen talleihin, en muista katoksista.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004

Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5310
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

^^Töpselihybrideis on sellanen juju, että Amperaa olen haaveillut kohta kymmenen vuotta. Ja taas kun hintaa katsoo, ei mun käytettyjen budjetilla edes saa muuta :D Ja toisaalta en Amperaakaan ole koskaan edes koeistunut... Mut joo, jos noi hinnat tosta inan tulis alas, niin alkaishan siellä sitten oleen vaihtoehtona jo tilavaakin autoa alkaen ihan Passatista (jos sellasen uskaltaa ostaa) tuntematta sen paremmin voimalinjan toimivuutta/vihattavuutta.

Muuten kyllä erinomainen pointti koeajamisesta. Hybridillä olen kyllä ajanut vajaa 80 tkm, mutta koska kyseessä on ihan vain RAV4, niin sen akkuajohan on lähinnä sitä, että parkkihallis pintakaasulla menee akulla ja siinäkään ei tartte paljoa kengänkärkeen laittaa painetta, kun jo rivinelonen lyödään tulille. Eli ei mitään tekemistä plugarin kanssa.

^Siis juu plugarilla varmaan ajais arkiajot. Ja sais mielenrauhan talvirangeen... Mut XWD on kyllä liian kallis kakkosauto. Ei se hintakaan, mutta kun sen ylläpito on vähän erilaista kuin normin. Toki mulla on nyt ollut tuuria kun menty jo 7 tkm ilman nelivedon vikoja, mutta tiedän kyllä mitä muuta se voisi olla. Toisaalta koko perä maksaa muutaman kuukauden pätkän uuteen Mokkaan, niin kai kaikki on sitte suhteellista :lol: Toisaalta eilen ajoin etuvedolla pitkästä aikaa, niin on ne vaan onnettomia tämmösellä sohjopöperölläki...

Tuo lataushomma yhtiös alkaa näemmä kuulostamaan niin monimutkaiselta vakuutuksineen, että ehkä oikeasti otan puheeks sen selvityksen teettämisen. Ihan jees, kun Saab-foorumilta saa parempaa palvelua kuin ammatti-isännöitsijältä. Voiskohan mun jäsenmaksun laskuttaa taloyhtiöltä? :D
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13189
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)

Viesti Kirjoittaja AZP »

Oks mokkamasteriharkinnat jo tehty?

Jos ei (tai vaikka olisikin), niin tästä lisäpureskeltavaa päätöksenteon tueksi:

TM-koeajo: Opel Mokka-e Executive 136 A – Mokkaa tarjolla, sähköllä tai ilman

Opelimaiseen tapaan jutussa ei mitään mikä pistäisi kamalasti silmään, eli ilmeisen hyvä ja onnistunut perusauto.

Itselläni suurin kulmakarvojen kohottaja oli lopun tiedoissa tämä kohta:
Valmistaja: Opel, Pariisi, Ranska
Kyllä ei ole Opel ranskalainen valmistaja, vaikka kärry olisikin Poissyssa vanhalla Talbot-tehtaalla koottu prkl :mrgreen:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5643
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Nokia

Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)

Viesti Kirjoittaja Pakari »

AZP kirjoitti:
La Joulu 18, 2021 10:07
Valmistaja: Opel, Pariisi, Ranska
Kyllä ei ole Opel ranskalainen valmistaja, vaikka kärry olisikin Poissyssa vanhalla Talbot-tehtaalla koottu prkl :mrgreen:
On se. Opel on patonki ja Peugeot siinä missä Saab oli Opel ja Volvo on nyt Kiina.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13189
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)

Viesti Kirjoittaja AZP »

Tätä voi tietty katsoa monesta kulmasta. Stellantiksen kotipaikka on Hollanti, eli Opel, Pösö, Sitikka, Jeep, Dodge, Fiat, Alfa Romeo ja ne kaikki muut on hollantilaisia autoja nykyään :mrgreen:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5310
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Ei Opel etene ei. Kiitos silti koeajoartikkelista. Joka toinen päivä oon sitä mieltä, et tarttis tilata ja joka toinen sitä mieltä, että vanha Saabin raato riittää tässä ja nyt.

Ennustan jouluruuhkien nostavan bensan hintaa. Tankkasin Saabin täyteen ja ei mennyt kuin 74,35 € miinus bonukset. Tosin opiskelijavalo ei palanu lähtötilantees... Tolla rahalla sais sähkä kyl vajaa 3000 km ajoihin.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Vastaa Viestiin