MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Tuli mieleen, että kai kansanautokonsernin ErWin on tuttu ? Sieltä saa printattua ihan tehtaan ohjeet ja vaikka auton varustelun siltä osin mitä se oli tehtaalta lähdettäessä. Ja hinta on tyyliin 7 euroa tunti / 30 päivä.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Toi on kova. Kiitos!
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Oli muuten 7 € plus alv... Ja löytyhän tähän autoon pari tekemätöntä kamppistaki:
Ekassa poistetaan vedenpoistoputkien päistä läpät, toinen on pelkkä softa. Täytyyki muistaa nuo läpät poistaa joskus kun kerkeen. Sai ladattua aika seikkaperäsen pdf-ohjeen niistä.
Ja imasinki sitte "melko kattavan" setin korjaamokäsikirjaa yhdellä maksulla
Varustelista tuli ekana kaivettua ja Saabimaiseen tapaan kaikella on hienot nimet. Sisustan värinä on Titanium Black ja penkkien kankaat "New York" sivutukien ollessa "Vienna". Eikä tää ihan pappa ole, sillä tässä on 15 mm madallettu sporttialusta Sporttisuutta korostaa myös erikseen mainitut levyjarrut taakse "Disc brakes in rear" ja löytyy myös joku "R-Line sports package". Vanteetki on ollu vähemmän papat eli "4 alloy wheels "Geneva" 7J x 17, painted in sterling silver", mutta tiedä sitte mihin on myyty/hukattu/rikottu. Ja ihan sama, 16" renkaat on mukavemmat ja halvemmat. Ei mitään hyötyä leveämmästä ja ohuemmasta kumista...
Tän kohdalla pitää mennä jo nukkumaan "Standard electronic engine sound". Googlasin tuota, niin päristin se ei ole, mutta jotain hassua tos on oltava
Eli mulla on tuo GM1 ASM. Ehkä ei saa liikaa ajatella näitä, vaan keskittyä nyt vain vikojen korjaamiseen.
Ekassa poistetaan vedenpoistoputkien päistä läpät, toinen on pelkkä softa. Täytyyki muistaa nuo läpät poistaa joskus kun kerkeen. Sai ladattua aika seikkaperäsen pdf-ohjeen niistä.
Ja imasinki sitte "melko kattavan" setin korjaamokäsikirjaa yhdellä maksulla
Varustelista tuli ekana kaivettua ja Saabimaiseen tapaan kaikella on hienot nimet. Sisustan värinä on Titanium Black ja penkkien kankaat "New York" sivutukien ollessa "Vienna". Eikä tää ihan pappa ole, sillä tässä on 15 mm madallettu sporttialusta Sporttisuutta korostaa myös erikseen mainitut levyjarrut taakse "Disc brakes in rear" ja löytyy myös joku "R-Line sports package". Vanteetki on ollu vähemmän papat eli "4 alloy wheels "Geneva" 7J x 17, painted in sterling silver", mutta tiedä sitte mihin on myyty/hukattu/rikottu. Ja ihan sama, 16" renkaat on mukavemmat ja halvemmat. Ei mitään hyötyä leveämmästä ja ohuemmasta kumista...
Tän kohdalla pitää mennä jo nukkumaan "Standard electronic engine sound". Googlasin tuota, niin päristin se ei ole, mutta jotain hassua tos on oltava
Eli mulla on tuo GM1 ASM. Ehkä ei saa liikaa ajatella näitä, vaan keskittyä nyt vain vikojen korjaamiseen.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Taajamajyristystä voi helpottaa läpyttämällä, mutta noi kynnykset jne on se kytkinaskin akilleen kantapää, toinen on ylämäkeen peruuttaminen - jos ihan ei riitä pelkän jarrun nostaminen, niin kaasun painallus monessa autossa saa kytkimen kerralla kiinni ja auto "hyppää"/ruopasee, riippuen alla olevasta alustasta. Vastaavassa kohtaa perinteinen momentinmuunnin luistelee paljon rennommin paljon pidempään ja yleensä hyökkää vähemmän. Kai tuonkin oppii hallitsemaan (ja saattaa softa osata luistatellakin), mutta se on yksi kohta missä voi ylläri vaania.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Nettitietävät väittävät, että märkä ryömii kuivaa paremmin. Tosin en sitte tiä missä Alpeilla tai Norjan vuonoilla porukka näillä ajaa, kun kyllä se viime kesänä koeajamani kuiva ryömi kaupan pihas kaikki mäet molempiin suuntiin. Eli jos se oli jo hyvä, niin tän märän on oltava erinomainen. Mut isän hallin kynnys on kyllä niin paha, että sen selvitän heti kunhan saan järkättyä kyydin takasikki
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Mulla on ollut nyt kuiva 7-vaihteinen litran koneella vajaa puoli vuotta. Auto toimii, mutta ei tuo dsg kyllä mukavuudessa hyvälle perinteiselle oikein pärjää. Mutta siis toimii ja menee todella vähällä, Golfin kulutus on ollut koko ajan alle 5,5. Viimeiset tankkaukset noin 5,1 tankkauksista itse laskettuna. Minusta tossa on typerää tuo vaihtamisohjelma. Esim. kutonen menee tasamaalla aina mittarinopeudessa 52, mutta jos nopeus putoaa 51:een niin vaihtaa heti vitoselle. Samaa muidenkin pykälien kanssa. Tulee levoton olo ja yrittää taiteilla nopeuden kanssa… Parempi olisi vaihtaa hiukan korkeammilla kierroksilla isompaa ja vastaavasti pelivaraa tulla sillä vaihteella vaikka 5 km/h alas päin ennen vaihtoa takaisin pienemmälle. Muutenkin seitsemän vaihdetta on vähän niin ja näin, kakkoselle laite vaihtaa välittömästi. Ja vanhan liiton miehenä minusta mennään koko ajan liian pienillä kierroksilla paitsi maantiellä. Seiska tulee 70:ssä ja se menee sitten loppuun asti. Vaihteiston S-asento on sitten toinen ääripää. Kierrokset kyllä nousee korkeammalle, mutta kierrättäminen esim. ennen kolmosta yli 2600 pyöräilyvauhdissa tuntuu hölmöltä. Kumpa olisi näiden kahden vaihtoehdon välinen kompromissi. Mäkilähtöavustinta en ole käyttänyt, minusta sen kanssa tulee helposti liian äkkinäisiä liikkeellelähtöjä. Aina kun sanotaan, että dsg:llä pitäisi lähteä nätisti liikkeelle. Eli jalka jarrulta ja heti perään varoen kaasua. Lähtee kyllä nätisti. Huonoissa oloissa ja oikein mäkisellä/mutkaisella tiellä käytän manuaaliasentoa. Tavalliseen ajoon se soveltuu vähän kankeasti. Ensinnäkin nuo pikkuvaihteet on vähän liiankin tajaan ja toisaalta liikkeellelähdön jälkeen jostain syystä ei meinaa suostua vaihtamaan ajoissa kakkoselle - vaikka automaattina vaihtaa ihan heti.
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Unohdit viä sen parhaan ominaisuuden, eli pienis vauhdeis luistatetaan kytkintä sen sijaan, että vaihdettais ykkönen silmään
Tota laatikkoa pystyy muuten softauttaan. Aika kallista hupia, mutta ymmärtääkseni sitte saa vaihtamiskohdat omien toiveiden mukaan. Ite vaan oon vähä skeptinen nykyään näihin kaikkiin softailuihin. Riittää kun lukee vaikka wanhan liiton T7:n männänsulatussoftauksista ja monia muita saasteenestopoistojen jälkeisiä mystiikoita muissa merkeissä, niin pirustako sitä sitte tietää mikä firma oikeasti tietää mitä tekee
Tota laatikkoa pystyy muuten softauttaan. Aika kallista hupia, mutta ymmärtääkseni sitte saa vaihtamiskohdat omien toiveiden mukaan. Ite vaan oon vähä skeptinen nykyään näihin kaikkiin softailuihin. Riittää kun lukee vaikka wanhan liiton T7:n männänsulatussoftauksista ja monia muita saasteenestopoistojen jälkeisiä mystiikoita muissa merkeissä, niin pirustako sitä sitte tietää mikä firma oikeasti tietää mitä tekee
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Miksei topgear ole tehnyt tuosta "paskasta" laatikosta ylämäkitaskuparkkeerausvideota, ja haukkunut huonoimmaksi mahdolliseksi?
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
^koska sama vitsi ei naurata enää toisella kerralla
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Niin, Saab oli tuossakin aikaansa edellä
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Ettei mene pelkäksi haukkumiseksi, niin täytyy sanoa, että on tossa paljon hyvääkin. Kuluttaa vähän ja toimii suurimmaksi osaksi hyvin ja huomaamatta. Tarkka parkkeeraus tai talliin ajo vaatii herkkää jarrujalkaa. Katsotaan, miten kestää. Kaikkea ei voi myöskään yleistää. Noita on erilaisia ja eri versioita. Tuttava on ajanut työajoaan yhteensä kahdella Passatilla noin 400000 km, eikä ole ongelmia ollut. Eikä se ajo ole edes kaikkein säästävintä. Kytkimien ikään pystyy vaikuttamaan itse ja liikkeelle voi lähteä nätisti, muu hajoaa jos on hajotakseen. Toisaalta, luulisi että esim. tuo ahkera vaihto edes takaisin aina jotain kuluttaa. Toki siihenkin pystyy ainakin hiljaisessa liikenteessä vaikuttamaan. Välillä vaan tulee olo, että tuota vanhempaa manuaali Golfia on jotenkin rennompi ajaa - ei tarvi miettiä vaihtamiskohtia… Mutta näppärä ja käteen istuva auto.
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Kyllä tuo 6-lovinen märkäkytkin dsg on kohtuullisen luotettava. 7-lovinen kuivakytkin taas on herkempi vikaantumaan mutta siinäkin omalla ajokäytöksellä voi vaikuttaa paljon. 6,5v olin merkkiliikkeessä vw mekaanikkona ja yhden märkäkytkimen muistan vaihtaneeni, kuivakytkimiä taas aika monta.
Mk7 golf on mukava ajettava, moottoritkin parani paljon edelliseen koppaan verrattuna.
Mk7 golf on mukava ajettava, moottoritkin parani paljon edelliseen koppaan verrattuna.
9-5 2.0T Vector A wagon vm06
9-5 2.0t SE vm99
9-5 2.0t SE vm99
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
^^Kestämises tulee muistaa myös se, että noita kuivaseiskojaki on myyty ihan hervottomat määrät. Eli niitä rikkinäisiäki mahtuu sekaan, vaikka vain pieni osa prosentteina hajoaisi. Jos miettii jotain näitä Aisinin 5- ja 6-lovisia lootia, joita on Volvot ja Saabit täynnä, niin eipä niistäkään paljoa hyvää sanottavaa ole isossa mittakaavassa. Jokanen vaihtaa miten sattuu ja 2010-luvun Volvois on jotain sisästä painevuotoaki, joka on "vain ominaisuus" jota ei saa korjattua. Tökkii jo 100 tkm jälkeen, oli huollettu tai ei jne. Työkaverilla meni just 500 tkm rikki kuivaseiskalla ja siihen on vaihdettu kerran kytkin, vauhtipyörä ja mekatroniikka. Ei voi huonoksi haukkua... Toki ajettu pelkkää pitkää matkaa, mutta muistuttaa kuitenki siitä, että ei ne kaikki ole jatkuvasti rikki
Toinen on sitte seki, että kun ollaan päästy siitä vaiheesta yli jossa korjaus on aina tehdasuusi laatikko merkkitiskillä, niin kummasti vain hinta laskee. Kunnostettu mekatroniikka maksaa vaihteistokauppa.fi:ssä 1390 €, pelkkä korjaussarja 300 €... Jonku randomin bensakoneisen vauhtipyörä taas maksaa Aeromotorssilla 366 € ja kytkin 332 €. Jos unohdetaan työn osuus tämmösellä harrasterassaajalla, niin maksaahan se momentinmuunninlaatikon kanssa touhuaminenki jotain, alkaen vaikka siitä öljyjen läträämisestä huuhteluvaihdoissa... Niistä porsineista venttiilikoneistoista puhumattakaan. Et jos noita muutaman satasen remontteja tulee vaikka 200 tkm välein, niin ei se kovin kallis ole. Toki jollekki osuu aina se markkinoiden huono-onnisin yksilö, mutta tilastollisesti tommosen osto taitaa olla turvallisempaa kuin T7-Saabin?
^Kuuslovista ainaki hehkutetaan täällä aika paljo:
Tiedä sitten kuinka paljo tossa on uskontoa tai maksettua puhetta, mutta kyllä ton kuuslovisen pystyy yllättävän ruusuiseksikin mieltämään
Vähän ohi aiheen, mutta sivulla 49 kerroin ostoksestani, nyt sivulla 52 edelleen oikeastaan spekuloidaan tätä, enkä ole autolla ajanut kuin lyhyen koeajon ja sitten siirron liikkeestä kotiin. Yllättävän aktiivinen tämä Saab-foorumi vaan edelleen on. Sitten vain odottamaan sitä hetkeä, kun vauhtipyörä on vaihdettu ja rohina vaan kuuluu jostain muualta vaihteeksi
Toinen on sitte seki, että kun ollaan päästy siitä vaiheesta yli jossa korjaus on aina tehdasuusi laatikko merkkitiskillä, niin kummasti vain hinta laskee. Kunnostettu mekatroniikka maksaa vaihteistokauppa.fi:ssä 1390 €, pelkkä korjaussarja 300 €... Jonku randomin bensakoneisen vauhtipyörä taas maksaa Aeromotorssilla 366 € ja kytkin 332 €. Jos unohdetaan työn osuus tämmösellä harrasterassaajalla, niin maksaahan se momentinmuunninlaatikon kanssa touhuaminenki jotain, alkaen vaikka siitä öljyjen läträämisestä huuhteluvaihdoissa... Niistä porsineista venttiilikoneistoista puhumattakaan. Et jos noita muutaman satasen remontteja tulee vaikka 200 tkm välein, niin ei se kovin kallis ole. Toki jollekki osuu aina se markkinoiden huono-onnisin yksilö, mutta tilastollisesti tommosen osto taitaa olla turvallisempaa kuin T7-Saabin?
^Kuuslovista ainaki hehkutetaan täällä aika paljo:
Tiedä sitten kuinka paljo tossa on uskontoa tai maksettua puhetta, mutta kyllä ton kuuslovisen pystyy yllättävän ruusuiseksikin mieltämään
Vähän ohi aiheen, mutta sivulla 49 kerroin ostoksestani, nyt sivulla 52 edelleen oikeastaan spekuloidaan tätä, enkä ole autolla ajanut kuin lyhyen koeajon ja sitten siirron liikkeestä kotiin. Yllättävän aktiivinen tämä Saab-foorumi vaan edelleen on. Sitten vain odottamaan sitä hetkeä, kun vauhtipyörä on vaihdettu ja rohina vaan kuuluu jostain muualta vaihteeksi
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Tai sitä hetkeä kun purettaessa todetaan että shieeet... väärä vauhtis.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Älä oo tommonen. Mä olin rohkea, enkä edes lukenu mitkä on palautusehdot Aeromotorssille. Eli parempi olis olla kerrasta oikea
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09