MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Sä sentään ajoit pitkää luisua. Mä keskityin vain pitkälle penkkaan pääsemises
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Minkä vepottimen saa tuolla hinnalla ja tekeekö sillä muutakin kuin akun koodausta?
Miettien vaan, että kun 3 VIN-koodin VCDS maksaa 275€, niin olisiko siinä kuitenkin enempi vastinetta rahalle pitkällä tähtäimellä: https://vcds.tech/tuote/hex-v2_3vin/ - lie kuitenkin kattavin väpytin, mitä volkkareihin harrastajahinnalla on tarjolla.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Obdeleven on luokkaa satasen. Sillä pystyy tekeen jotain long coding tms. touhua, eli ilmeisesti sitä samaa puukotusta kuin VCDS:llä. Tosin sitte on se viä kalliimpi versio siitä, jolla onnistuu joku long coding II nyt tai joskus. Emt...
Tuo obdeleven on kyllä haastava tulkattava, kun sen mainostamista ohjelmointiominaisuuksista 95 % on sellasta jonka saa ihan ite näpyteltyä ilman mitään palikoita. Mut toi lukee vikakoodit kaikkialta, ohjelmoi akun, avaa laiskalle käsijarrun palojen vaihtoon ja puukottaa tarvittaessa start&stopin pois, niin riittäis seki alkuun.
Tuo obdeleven on kyllä haastava tulkattava, kun sen mainostamista ohjelmointiominaisuuksista 95 % on sellasta jonka saa ihan ite näpyteltyä ilman mitään palikoita. Mut toi lukee vikakoodit kaikkialta, ohjelmoi akun, avaa laiskalle käsijarrun palojen vaihtoon ja puukottaa tarvittaessa start&stopin pois, niin riittäis seki alkuun.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Jos start/stopin saa koodattua oletuksena pois päältä niin johan siinä on hyötyä kerrakseen.
Pitkästä aikaa kuuntelemalla kuuntelin aamulla kun ajelin, niin kyllähän tuo 1,4 aivastusmoottorin kanssakin jurnuttaa tosi matalilla kierroksilla, mutta 3½ vuodessa on jo tottunu. Edelleen nykäisen sportin päälle ylämäissä joissa pitää ajaa hiljaa, kuten aina kotiin ajaessa. Muuta virkaa ei S-asennolla ole, huudattaa vaan turhaan kierroksia ylhäällä.
Tuo taskuparkkeeraus ylämäkeen, pieneenkin, on ihan perseestä tuolla laatikolla. Ylipäätään pakille siirtyessä saa aikaiseksi aikamoisia loikkia, jos menee heti painamaan kaasua kun on heittänyt pakin silmään. Auto valuu ensin alaspäin sekunnin, sitten kytkin nappaa kerrasta kiinni ja auto töksähtää taaksepäin. Auttaa kun ymmärtää tuon laatikon sielunelämää sen verran, että se on nopea vain silloin kun seuraava vaihde on valmiiksi sisällä. Jos/kun sen pitää vaihtaa taustalla vaihdetta menee siihen toimitukseen n. 2 sekuntia.
Eli pysäytys, vaihde pakille, laskee kolmeen, nostaa varovasti jarrua ja annostelee kaasua herkin jalkapohjin, niin ei hyökkää.
Samoin jos melkein pysähdyksistä pitäisi lähteä reippaasti, esim. liittyä risteyksestä liikennevirtaan, ei laatikko suinkaan vaihda heti 1. pykälää vaan yrittää kakkosella turbon toimintarajan alapuolella ensin vähän aikaa. Jos tilannetta korjaa painamalla poljinta syvemmälle, on seurauksena kunnon kytkinpommi kun oikea vaihde on viimein löydetty valikoimasta.
DSG on rauhallisen kuskin laatikko
aero kirjoitti: ↑La Huhti 23, 2022 00:27
Taajamajyristystä voi helpottaa läpyttämällä, mutta noi kynnykset jne on se kytkinaskin akilleen kantapää, toinen on ylämäkeen peruuttaminen - jos ihan ei riitä pelkän jarrun nostaminen, niin kaasun painallus monessa autossa saa kytkimen kerralla kiinni ja auto "hyppää"/ruopasee, riippuen alla olevasta alustasta. Vastaavassa kohtaa perinteinen momentinmuunnin luistelee paljon rennommin paljon pidempään ja yleensä hyökkää vähemmän. Kai tuonkin oppii hallitsemaan (ja saattaa softa osata luistatellakin), mutta se on yksi kohta missä voi ylläri vaania.
Pitkästä aikaa kuuntelemalla kuuntelin aamulla kun ajelin, niin kyllähän tuo 1,4 aivastusmoottorin kanssakin jurnuttaa tosi matalilla kierroksilla, mutta 3½ vuodessa on jo tottunu. Edelleen nykäisen sportin päälle ylämäissä joissa pitää ajaa hiljaa, kuten aina kotiin ajaessa. Muuta virkaa ei S-asennolla ole, huudattaa vaan turhaan kierroksia ylhäällä.
Tuo taskuparkkeeraus ylämäkeen, pieneenkin, on ihan perseestä tuolla laatikolla. Ylipäätään pakille siirtyessä saa aikaiseksi aikamoisia loikkia, jos menee heti painamaan kaasua kun on heittänyt pakin silmään. Auto valuu ensin alaspäin sekunnin, sitten kytkin nappaa kerrasta kiinni ja auto töksähtää taaksepäin. Auttaa kun ymmärtää tuon laatikon sielunelämää sen verran, että se on nopea vain silloin kun seuraava vaihde on valmiiksi sisällä. Jos/kun sen pitää vaihtaa taustalla vaihdetta menee siihen toimitukseen n. 2 sekuntia.
Eli pysäytys, vaihde pakille, laskee kolmeen, nostaa varovasti jarrua ja annostelee kaasua herkin jalkapohjin, niin ei hyökkää.
Samoin jos melkein pysähdyksistä pitäisi lähteä reippaasti, esim. liittyä risteyksestä liikennevirtaan, ei laatikko suinkaan vaihda heti 1. pykälää vaan yrittää kakkosella turbon toimintarajan alapuolella ensin vähän aikaa. Jos tilannetta korjaa painamalla poljinta syvemmälle, on seurauksena kunnon kytkinpommi kun oikea vaihde on viimein löydetty valikoimasta.
DSG on rauhallisen kuskin laatikko
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Enää tarttis ketjun kantaisällä olla se pitkä tähtäin
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Saako start/stopin oikeasti ohjelmoitua pois päältä? Jos, niin täällä on heti kaksi autoa jonossa. Alkaa silti olemaan selkäytimessä tuo napin painallus aina startin jälkeen. Siinä ei maailma pelastu, kun keskellä korpea pysähdytään stop merkille sekunniksi ja moottori sammuu. Rasittava keksintö. Onneksi seiska Golfissa on vielä helposti katkaisija esillä.
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
^^^Niinniin toi väärän vaihteen ennustamisen arpominen sen selittääki. Mulla on tullu pari kytkinpommia ja oon miettiny, että johtuuko se vauhtipyörästä (vauhtipyörävian monia omituisuuksia on netis kirjoteltu), mutta ehkä ne onki vain ominaisuuksia. Yllättävän vähän silti DSG:n hitaudesta naristaan, jos vertaa vaikka siihen K Astran robottiin. Siis on DSG:stäki tekstiä, mutta aikavä vähän. Ehkä se on se pääsääntöinen formulamainen nopeus, joka sitte hämää kokonaiskuvassa.
^Mun mielestä myös mk7:stä saa. Siinä siis kai asetetaan akun jännitevaatimus ylös tms, joka ei sitte koskaan toteudu. Ainoaks oheistuotteeks sitten jää ilmotus siitä, että virtaa imetään liikaa eikä s&s ole käytössä, mutta mun autossa se ainaki on piilossa valikoiden takana eikä nosta mitään herjaa esille. Mulla siis herjaa sitä nytki, mutta en tiä johtuuko se poisohjelmoinnista vai kahdeksan vuotta vanhasta akusta.
^Mun mielestä myös mk7:stä saa. Siinä siis kai asetetaan akun jännitevaatimus ylös tms, joka ei sitte koskaan toteudu. Ainoaks oheistuotteeks sitten jää ilmotus siitä, että virtaa imetään liikaa eikä s&s ole käytössä, mutta mun autossa se ainaki on piilossa valikoiden takana eikä nosta mitään herjaa esille. Mulla siis herjaa sitä nytki, mutta en tiä johtuuko se poisohjelmoinnista vai kahdeksan vuotta vanhasta akusta.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Ehkä saa pois, ehkä ei
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Jotakuinkin noin mutta jos haluaa hieman investoida niin Saksanmaalta saa muistimoduleita ohjeineen, jolla auton saa "muistamaan" oliko start-stop päällä autoa sammutettaessa ja asettaa sitten automaagisesti käynnistyksen napin samaan tilaan. Itse päädyin tuohon jälkimmäiseen ratkaisuun https://www.active-sound.eu/en/start-st ... tic-memory. Tuohon tuli autokohtainen asennusohje ja asennus tapahtui ihan liittimin.
edit... ai niin, ostin tuon alun perin siihen aikaisemoaan Octaviaan mutta kun kerran tämä nykyinen on samankaltainen sähköiltään niin sen sai sitten siirrettyä.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Viikon verran suurinpiirtein lukasematta ja täällä on jo 4 sivua uutta juttua. Onnea kolopallon hankinnan johdosta ja tervetuloa DSG kiroajien ja jännittäjien joukkoon
Niinkuin McStadey jo sanoi ni on rauhallisen kuskin laatikko. Mun skeidassa on kyllä vissiin joku adaptaatiokin laatikon toimintaan, tai en tiedä mitä kaikkee se adaptoi jos laittaa ajomoodin customiksi ja adaptaation päälle mut kuiteskin. Mulla laatikon vaihdot on ainakin salaman nopeita jos se vaan osaa arpoa ensin sen oikeen vaihteen, yleensä ei
Niinkuin McStadey jo sanoi ni on rauhallisen kuskin laatikko. Mun skeidassa on kyllä vissiin joku adaptaatiokin laatikon toimintaan, tai en tiedä mitä kaikkee se adaptoi jos laittaa ajomoodin customiksi ja adaptaation päälle mut kuiteskin. Mulla laatikon vaihdot on ainakin salaman nopeita jos se vaan osaa arpoa ensin sen oikeen vaihteen, yleensä ei
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Sä pärjäsit suhtees paremmin
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
^^Nää tilanteet kato elää niin nopeesti Jännä sinänsä, että DSG:n hitaudesta kirjotetaan yllättävän vähän, mutta täällä se nousi esiin. Vähä samaa tasoa kuin kaikki EGR:n takia hajoavat gen3 Toyotan Hybridit, mutta niistäkään ei kirjotella. Mut kun asiaa alkaa tonkimaan, niin kaikki ne tuntuu laukeavan ellei nopeasti korjaa.
Tilasin akun netistä. Selvää säästöä, kun Motonetis olis maksanu vastaava 179 € ja Biltemas tais olla 169 €. Toivottavasti ei tartte miettiä takuuhommia sun muita sitte, kun olishan se vähän eri kiikuttaa rikkinäinen akku kivijalkaan vs. pohtia miten tämmösen kans sitte kävis. Mut riskinottohan koko EA288+DSG on, niin sama kai sitten ottaa lisäriskiä akunki kans Ja toisaalta en ole elämässäni yhtäkään akkua takuuseen vienyt, niin luotto on hyvä. Etenki kun Yuasa on ihan oikea merkki...
Pesin molemmat autotki.
Pesuharja oli jo aikapäiviä sitten mennyt roskikseen, niin jouduin mikrokuituliinalla "kinnastamaan". Luonnollisesti pesin ensin superlikasen Saabin ja sillä kuravedellä sitte hieroin Golfin. On se vaan ankeeta hinkuttaa käsin noita kun tuntuu kaikki kolhut ja kiveniskemät suoraan käteen. Harjalla auto tuntuu paljo paremmalta... Niin tai näin, nyt on megalomaaniset lukkosulavanat pesty ja muut puolen vuoden vesivalumat, niin on ihan perussiisti pappakolffi sitte kunnes se on huomenna taas pölyinen.
Vauhtipyörä on jo lähipäivinä pakettiautomaatissa, loput osat tullee heti vapun jälkeen. Varasin myös ET Autotechiltä ilmastoinnille täyttöhuollon, niin ehkä tää tästä lähiviikkoina jo valmistuu käyttöautostatukselle.
Tilasin akun netistä. Selvää säästöä, kun Motonetis olis maksanu vastaava 179 € ja Biltemas tais olla 169 €. Toivottavasti ei tartte miettiä takuuhommia sun muita sitte, kun olishan se vähän eri kiikuttaa rikkinäinen akku kivijalkaan vs. pohtia miten tämmösen kans sitte kävis. Mut riskinottohan koko EA288+DSG on, niin sama kai sitten ottaa lisäriskiä akunki kans Ja toisaalta en ole elämässäni yhtäkään akkua takuuseen vienyt, niin luotto on hyvä. Etenki kun Yuasa on ihan oikea merkki...
Pesin molemmat autotki.
Pesuharja oli jo aikapäiviä sitten mennyt roskikseen, niin jouduin mikrokuituliinalla "kinnastamaan". Luonnollisesti pesin ensin superlikasen Saabin ja sillä kuravedellä sitte hieroin Golfin. On se vaan ankeeta hinkuttaa käsin noita kun tuntuu kaikki kolhut ja kiveniskemät suoraan käteen. Harjalla auto tuntuu paljo paremmalta... Niin tai näin, nyt on megalomaaniset lukkosulavanat pesty ja muut puolen vuoden vesivalumat, niin on ihan perussiisti pappakolffi sitte kunnes se on huomenna taas pölyinen.
Vauhtipyörä on jo lähipäivinä pakettiautomaatissa, loput osat tullee heti vapun jälkeen. Varasin myös ET Autotechiltä ilmastoinnille täyttöhuollon, niin ehkä tää tästä lähiviikkoina jo valmistuu käyttöautostatukselle.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Ainakaan yhden auton ja yhden mp-akun kokemuksella ei mitään pahaa sanottavaa Yuasasta.
Kunhan tuon laatikon kanssa oppii elämään niin ihan hyvä se on pääosin, jopa toi kuiva seiska.
Kunhan tuon laatikon kanssa oppii elämään niin ihan hyvä se on pääosin, jopa toi kuiva seiska.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Oliki aika ripeä toimitus tolla Yuasan akulla. Isolla luki, et 1-2 vko mut tänään se jo olis tua automaatis noudettavana Sit vain lataukseen ja asennus joskus kun pääsee testerin kans touhuamaan.
Mä opein elämään Astran robotinki kans, niin eiköhän toi jumalaisen statuksen saanut märkä kutonen mee kans Tänään ajoin rauhallisesti tolla mummularaketilla, niin oli se vaan eleetöntä lipua momentinmuuntimella tota viereistä katua. Ja koneen käyntiki oli ihan nätti eikä semmonen dieselin raksutus Noh, täytyy antaa kolopallolle yhteistä aikaa, eiköhän se siitä.
Mä opein elämään Astran robotinki kans, niin eiköhän toi jumalaisen statuksen saanut märkä kutonen mee kans Tänään ajoin rauhallisesti tolla mummularaketilla, niin oli se vaan eleetöntä lipua momentinmuuntimella tota viereistä katua. Ja koneen käyntiki oli ihan nätti eikä semmonen dieselin raksutus Noh, täytyy antaa kolopallolle yhteistä aikaa, eiköhän se siitä.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Mä oon aina nauranu näille autojen naveille, kun kartat on valmiiks vanhat ja päivitys maksaa sikana. Astraanki tais olla 200€ tms Mut niin vaan Volkswagen muutti tän näkemyksen, kun 30 gigan paketin sai ladattua suoraan valmistajalta ilmaseks
SD-kortti hanskalokeron radioyksikköön sisään ja siitä se alko:
Aikasemmat kartat oli 2014/2015 spekseillä, joten esimerkiks mun kotiosote oli katvealueella. Nyt on tämäki alue muuta kuin musta läntti.
En tiä kauanko toi kesti, mutta pistin auton laturiin kii ja annoin ruksuttaa päivityksen. Virrat ei ollu päällä, joten radio sammutti itsensä 51 % kohdalla ja siitä sitte pääsi loppuun toisella käynnistyksellä. Toivottavasti tuo karttapäivitysmahdollisuus jatkuu sen aikaa mitä tällä autollaki ajan. Jotenki oon niin fossiili, et mieluummin käytän omaa navia kuin puhelinta. Etenki kun sitä Apple Car Play:tä ei sit ollu.
Noi POI:t piti ruksia pois, kun ei tääl kyllä kauppoja oo. Toi navi näyttää jotain toiminimien osotteita ostoskärryinä.
SD-kortti hanskalokeron radioyksikköön sisään ja siitä se alko:
Aikasemmat kartat oli 2014/2015 spekseillä, joten esimerkiks mun kotiosote oli katvealueella. Nyt on tämäki alue muuta kuin musta läntti.
En tiä kauanko toi kesti, mutta pistin auton laturiin kii ja annoin ruksuttaa päivityksen. Virrat ei ollu päällä, joten radio sammutti itsensä 51 % kohdalla ja siitä sitte pääsi loppuun toisella käynnistyksellä. Toivottavasti tuo karttapäivitysmahdollisuus jatkuu sen aikaa mitä tällä autollaki ajan. Jotenki oon niin fossiili, et mieluummin käytän omaa navia kuin puhelinta. Etenki kun sitä Apple Car Play:tä ei sit ollu.
Noi POI:t piti ruksia pois, kun ei tääl kyllä kauppoja oo. Toi navi näyttää jotain toiminimien osotteita ostoskärryinä.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09