Opelin kortissa on itse asiassa Insigniankin mutta ei siellä ole mitään toimintoja jäljellä eli MDI on oikea suunta. Mulla on tossa vielä tallessa olevassa kiina-tekissä myös Opelin kortti ja kokeiltiin sitä em. tuloksin työkaverin vm -13 Insomniaan.
MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Tulis ainaki erikoinen subbariboxi tuosta lootan päädystä
Mut kontin pohjaan mahtuu aika iso boxi...
Mut kontin pohjaan mahtuu aika iso boxi...
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Siis juu tuo laatikon pääty olis just hyvä läppä, et niin p*ska Saab, että pitää kuskata varalaatikkoaki kontis jne. Lisäks se on sen verran kompakti nurkkaan nyhjöttämään, että ei se oikeen tilaakaan veisi. Mutta siihen nyt iski vähän iso mutta, kun yksityisviestillä jo tuli tiedustelua, että tommosille harvinaisille metalliklönteille on joillakin ihan oikeaakin tarvetta. Sinänsä siis tavara on mun ja olishan monella neliveto-Saabillekin tarvetta, mutta pakko myöntää, että ehkä mulla ei oo sydäntä tuosta tehdä subbarikoteloa, jos jonkun Saab-projekti etenisi aimo harppauksen kun saisi vähän tehdasuutta osaa pellin alle
Tuo kontin alle tuleva boksi kävi kans mieles. Laiskimpana siis et ostais tuommosen valmiina ja vaihtais siihen vain ton JBL:n elementin. Ja sillainhan tää projekti on jo nytkähtäny eteenpäin, et edellisen Haldex-öljypullon mukana tuli Autodocilta myös kaapelisetti vahvistimelle. Eli nyt tarttis alkaa tekeen niitä ratkasuja.
Ja ei. Sialla en enää kasaa vaneriboksia. Ja toisaalta kuiduttamistakaan en opettele. Ja vaikka vaneriboksin verhoilis, niin se olis silti väärää kangasta muun kontin verhouksen seassa. Eli olen sekä laiska että nirso
Tuo kontin alle tuleva boksi kävi kans mieles. Laiskimpana siis et ostais tuommosen valmiina ja vaihtais siihen vain ton JBL:n elementin. Ja sillainhan tää projekti on jo nytkähtäny eteenpäin, et edellisen Haldex-öljypullon mukana tuli Autodocilta myös kaapelisetti vahvistimelle. Eli nyt tarttis alkaa tekeen niitä ratkasuja.
Ja ei. Sialla en enää kasaa vaneriboksia. Ja toisaalta kuiduttamistakaan en opettele. Ja vaikka vaneriboksin verhoilis, niin se olis silti väärää kangasta muun kontin verhouksen seassa. Eli olen sekä laiska että nirso
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Etenee etenee. USA-valoja oon koittanu bongata taakse, mutta ei niitä käytännös saa järkirahalla mistään. Jenkeistä kyllä sais käytettyäki, mutta jostain syystä myyvät käytännös pelkkiä oikean puolen valoja ja rahdin + tullauksen kanssa se on sitten se ja sama ostaa Maptunilta tai Speedpartsilta uudet. Kummas nyt olikaan. Eli unohdetaan nyt sekä kokopunaset että ice block -valot, vaikka jälkimmäisiin rakastuinki ensisilmäyksellä Himoksella.
Lohdutuspalkintona Google kertoi tämmösen:
https://www.saabplanet.com/the-side-mar ... -saab-9-3/
30 € Suomeen toimitettuna. Tilasin sitte sellaset... Onhan tossa rahaa kuudesta ledistä, mutta ilmeisesti tuo on kohtuu valmis setti ja täälläkin foorumilla on muinoin "taisteltu" oikean sävyn kanssa, niin menkööt. Ja tietty ei tossa mukana tule sitä heijastinta, joka erottaa oikeat USA-valot näistä ite ranetetuista, mutta senkin kanssa voin elää.
Muutenhan tuo auto on viettänyt hiljaiseloa tuossa parkkiksella. Ei ole tarvetta ajella ei. No huomenna vien sillä Inkun renkaan korjaamolle ja takasi, mutta muuten on aika kevyellä käytöllä taas tämänkin viikon, mikä on tietysti hyvä asia niin ei sitten ole kulujakaan kuin vero ja vakuutukset
Lohdutuspalkintona Google kertoi tämmösen:
https://www.saabplanet.com/the-side-mar ... -saab-9-3/
30 € Suomeen toimitettuna. Tilasin sitte sellaset... Onhan tossa rahaa kuudesta ledistä, mutta ilmeisesti tuo on kohtuu valmis setti ja täälläkin foorumilla on muinoin "taisteltu" oikean sävyn kanssa, niin menkööt. Ja tietty ei tossa mukana tule sitä heijastinta, joka erottaa oikeat USA-valot näistä ite ranetetuista, mutta senkin kanssa voin elää.
Muutenhan tuo auto on viettänyt hiljaiseloa tuossa parkkiksella. Ei ole tarvetta ajella ei. No huomenna vien sillä Inkun renkaan korjaamolle ja takasi, mutta muuten on aika kevyellä käytöllä taas tämänkin viikon, mikä on tietysti hyvä asia niin ei sitten ole kulujakaan kuin vero ja vakuutukset
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Inkku-ketjus jo "hehkutin" Hurrikaania Tokmannia paremmaksi kaupaksi. Pettymykset saivat jatkoa myös Saabin osalta. kun päätin ranettaa tämmösen hienon puikulasulakkeen REC:n suojaksi minisulakkeen sijaan:
Se pettymys on tässä, nimittäin sulakepesän mukana tuli 8 A sulake, jolloin rasiallinen noita samalla ostettuja jäi nyt sitten turhaksi. Toisaalta en ymmärrä, miksi musta on 8 A kun sen pitäis olla valkonen, kuten uudessakin :
No ei siihen maailma kaadu. Puikulan käyttö minisulakkeen sijaan on vain tyly laiskuus siitä, että tuon sulakepesän saa vain ruuvata katkaistun johdon väliin eikä tänään just yhtään napannu kolvia lämmittää jne. Tollanen minuutin homma ja jos liitos hapettuu (tuskin kuitenkaan, kuiva paikkahan tuo on) niin ei siitä isoa harmia tule. Eli ihan sama vetää nopean kaavan kautta...
Tuo hinauslenkin luukkuki on repsottanu. Kattelin sitä jo ennen auton ostamista.
Siitä on yläklipsu poikki, niin laitoin sen sitten paikalleen kahdella pienellä liimatipalla. Tuskin tuotakaan koskaan tarttee, ja jos tarttee, niin saa sen silti vielä inhimillisin konstein auki.
Muutenhan arki on yhtä tylsää kuin Inkun kanssa. Tilasin Autodocilta vielä perään ja PTU:hun öljyt, jotta saa huuhdeltua loputki jämät pois vanhaa moskaa. Lienee melko turhaa hommaa, mutta eikai siitä haittaakaan ole. Samalla naksuttelin Gatesin moniuraroinat, vaikka senkin setin (merkistä en tiä) olis saanu muutaman euron halvemmalla Motonetista. Ei jaksa jonottaa, ihan sama... Sitte viä bonuksena bensansuodatin, tais maksaa alle kympin merkkituotteena, ja se termostaatti tietty odottaa vaihtajaansa edelleen.
Jarruis täs on jotain vikaa. Jarrupoljin on ihmeen kumipallomainen käyttää. Lisäks käsijarru joskus on löysä, joskus jalkajarrun avustuksella normaali. En tiä jumittaako täs jarrut (ei ainakaa lämpene) vai mistä moinen johtuu. Pitää purkaa ja puhdistaa joka nurkka.
Samalla kun noita yllä olevia puuhailee, niin saaki sitte ruuvata talvirenkaat alle. Tokihan se musta jääkin tuolta jo kolkuttaa ja toisaalta mun ajomäärillä ihan sama muutenki laittaa jo syyskuun puolella, mutta kun nää kiinalaiset vähän ajetut renkaat näyttää tältä:
Ei tommosten murtuvien mustien ja pyöreiden kanssa viitti tosissaan ajaa. Toi taitaa olla Nangkangista, toisena parina on Landsail. Mut en nyt uusia osta, vaan kattelen keväällä mitä teen.
Ja se paras uutinen: ei vieläkään ole herjannut "Service XWD"
Se pettymys on tässä, nimittäin sulakepesän mukana tuli 8 A sulake, jolloin rasiallinen noita samalla ostettuja jäi nyt sitten turhaksi. Toisaalta en ymmärrä, miksi musta on 8 A kun sen pitäis olla valkonen, kuten uudessakin :
No ei siihen maailma kaadu. Puikulan käyttö minisulakkeen sijaan on vain tyly laiskuus siitä, että tuon sulakepesän saa vain ruuvata katkaistun johdon väliin eikä tänään just yhtään napannu kolvia lämmittää jne. Tollanen minuutin homma ja jos liitos hapettuu (tuskin kuitenkaan, kuiva paikkahan tuo on) niin ei siitä isoa harmia tule. Eli ihan sama vetää nopean kaavan kautta...
Tuo hinauslenkin luukkuki on repsottanu. Kattelin sitä jo ennen auton ostamista.
Siitä on yläklipsu poikki, niin laitoin sen sitten paikalleen kahdella pienellä liimatipalla. Tuskin tuotakaan koskaan tarttee, ja jos tarttee, niin saa sen silti vielä inhimillisin konstein auki.
Muutenhan arki on yhtä tylsää kuin Inkun kanssa. Tilasin Autodocilta vielä perään ja PTU:hun öljyt, jotta saa huuhdeltua loputki jämät pois vanhaa moskaa. Lienee melko turhaa hommaa, mutta eikai siitä haittaakaan ole. Samalla naksuttelin Gatesin moniuraroinat, vaikka senkin setin (merkistä en tiä) olis saanu muutaman euron halvemmalla Motonetista. Ei jaksa jonottaa, ihan sama... Sitte viä bonuksena bensansuodatin, tais maksaa alle kympin merkkituotteena, ja se termostaatti tietty odottaa vaihtajaansa edelleen.
Jarruis täs on jotain vikaa. Jarrupoljin on ihmeen kumipallomainen käyttää. Lisäks käsijarru joskus on löysä, joskus jalkajarrun avustuksella normaali. En tiä jumittaako täs jarrut (ei ainakaa lämpene) vai mistä moinen johtuu. Pitää purkaa ja puhdistaa joka nurkka.
Samalla kun noita yllä olevia puuhailee, niin saaki sitte ruuvata talvirenkaat alle. Tokihan se musta jääkin tuolta jo kolkuttaa ja toisaalta mun ajomäärillä ihan sama muutenki laittaa jo syyskuun puolella, mutta kun nää kiinalaiset vähän ajetut renkaat näyttää tältä:
Ei tommosten murtuvien mustien ja pyöreiden kanssa viitti tosissaan ajaa. Toi taitaa olla Nangkangista, toisena parina on Landsail. Mut en nyt uusia osta, vaan kattelen keväällä mitä teen.
Ja se paras uutinen: ei vieläkään ole herjannut "Service XWD"
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Noilla oireilla tsekkaisin ekana onko takajarrupalat ja -levyt vaihtokunnossa. Itselläni oli, ja meni poljin ihan kumipalloksi.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Niin siis loppu olevat jarrut tekee tuon kumipallon, ei pelkkä liukujen jumitus? Ulommis palois on pintaa, mut sisemmät on mysteerit...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Joo kyllä se mulla ainakin johtui mun mielestä siitä et palat ja levyt oli ihan finaalissa ja ilmeisesti takasatuloissa säätymisvara vaan loppui tai jotain. Poljin painu tavallista syvemmälle ja tuntuma oli kateissa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Ledit saapu. Mut onko porukalla, joka ledien kans enemmän touhuaa, kokemusta, että kannattaisko noista sipasta viilalla pala kärjistä pois? Tulisko siistimpi valokeila ja ei niin silmiin pistävä side marker sillä vai onko se oem-ratkasuki ihan "normikärjellä"?
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Tollanen pallopääledi kyllä yleensä säteilee kohtuuhyvin ympärilleen. Ei siis hehkulampun veroisesti, mutta paljon paremmin kuin pintaliitosledit.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Löytkös tuollaset 12v ledit suomen kaupoista? En oo löytänyt kuin tavallisilla lampuilla olevia.
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
^^Ok kiitos, eli en ala viilaileen.
^Kai noita myy kaikki elektroniikkaliikkeet. Mä en tutkinu yhtään, vaan tilasin suoraan Ruotsista joltain propellihatulta tän jutun perusteella: https://www.saabplanet.com/the-side-mar ... -saab-9-3/
Sitte vain asennusintoa odottamaan. Tosin nyt kun sain ohjeet, niin on tuossa ehkä hiukan myyntihenkeä tuossa jutussa. Jos kykenee nää ledit asentamaan, niin se ledien hankkiminen ja etuvastusten kolvailu on projektin helpoin osuus
^Kai noita myy kaikki elektroniikkaliikkeet. Mä en tutkinu yhtään, vaan tilasin suoraan Ruotsista joltain propellihatulta tän jutun perusteella: https://www.saabplanet.com/the-side-mar ... -saab-9-3/
Sitte vain asennusintoa odottamaan. Tosin nyt kun sain ohjeet, niin on tuossa ehkä hiukan myyntihenkeä tuossa jutussa. Jos kykenee nää ledit asentamaan, niin se ledien hankkiminen ja etuvastusten kolvailu on projektin helpoin osuus
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Minä varmaan ostasin perusledit ja ajaisin yhtä puolta aina sarjassa. Eli ledit sarjaan ja yhden etuvastuksen läpi per puoli. Toki, vikaantuessa sammuu sitten kaikki 3, mutta onko se kauhee katastrofi - helppo se on kuitenkin mitata että mikä niistä on pimeenä. Plussapuolina ratkaisu on energiatehokkaampi (aika nyanssi tälleen autossa, mutta jotenkin mieli hakee silti järkevämpää toteutusta), halvempi (sama kuin äsken...) ja rakentamisen kannalta yksinkertaisempi.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
No kytkentä on pienin murhe, kun pitää olla melko vannoutunu Saab-hörhö, et projektiin edes lähtee ilman varaumpioita, joita sitte palastelee ja toivoo, ettei Dremel heitä muovisilppua johonki semmoseen koloon, et pääsee tutustumaan permasealin purkamiseen. Jutun mukaan maailmalle on 500 sarjaa myyty, mut veikkaisin et niistä korkeintaan 5 on päätyny autoihin saakka
Se on melkein niin, et jos side markerit haluaa, niin ostaa sitte jenkkiumpiot ja unohtaa sen umpioiden hinnan sitte hihitellessään kun potkuis jonnet kilpaa kuolaa, et miten omista eurolampuista sais edes puolijenkit
Se on melkein niin, et jos side markerit haluaa, niin ostaa sitte jenkkiumpiot ja unohtaa sen umpioiden hinnan sitte hihitellessään kun potkuis jonnet kilpaa kuolaa, et miten omista eurolampuista sais edes puolijenkit
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Jos niitä olis tarjolla niin en ois kysynyt, pitänee tinailla ite.
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135