Kait tuossa nolla on liikaa
Jos ei niin sisältää varmaan koko galaksin kartan
Kait tuossa nolla on liikaa
Hyvin pitkälti saman näkönen karttapohja ko Mercedes-naveissa. Ei varmaan tuollakaan alalla ole auton valmistajilla loputtomasti vaihtoehtoja.
Eli kai Volkkari sen konsernin sisäisenä yhteistyönä sitte hankkii, eikä kanna rahaa kilpailijan taskuunHERE (1986–2008 NAVTEQ, 2008–2011 Ovi Kartat ja 2011–2012 Nokia Kartat) on Audin, BMW:n ja Daimlerin tuottama ilmainen karttapalvelu.
Ihan perinteistä vaggilaisissa. Minusta tuo on väärtepäin - en ole koskaan kohdannut keliä, jolla kaipaisin sumaria eteen mutten taakse, mutta monestikin kyllä kelejä, joilla olen kaivannut sumaria taakse mutten eteen.
Hyvä niin! Aina parempi jos odottaa vähän ikävää ja saakin mukavan kuin toistepäinJP_Vette kirjoitti: ↑To Touko 05, 2022 23:15Isän halliin on jyrkkä kynnys. Ja se on korkea. Ei voi tulla vauhdilla etenkään uudella autolla, kun ei tiedä nappaako pohjasta kii. Pakittelin kunnon kytkin haisee -metodilla (jos olis kuivakytkin) ja oikein pysähdyin sekä etu- että takapyörillä kynnystä vasten, jotta mitään ei hajoa. DSG:llä tulee tunnetusti kenguruloikka näis hommis. Niin kaikki tietää. En tiä mitä tein väärin, mutta ei tää eronnut mitenkään momentinmuunninlaatikolla peruuttamisesta. Eli tää vastas myös Pakarin kyselyyn Top Gearin mäkitaskuparkista: olis aika tylsä pätkä muuten menevään ohjelmaan.
Mulla on sellainen hämärä mielikuva, että tuon valoautomagiikan saa koodaamalla muistamaan missä asennossa se oli autoa sammutettaessa
Koitas muuttuko kulku kun polkaisee oikeasti pohjaan. Jos on samanlainen kuin itäiset konsernisisaruksensa niin sieltä pohja-asennosta löytyy sellainen "naksahduksen" takana oleva ihan oikeasti kaasun pohjaan laittava. Mulla meni neljä vuotta ennen kuin keksin sen olemassaolon.
Myös PSA:lla ja ainakin Relluissa (ja sitä myöden Dacioissa) sama juttu.