Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Kaikki vinkit ja vika mahdollisuudet otetaan vastaan, tosiaan kaasuläppä vaihdettu, magneettiventtiilit mitattu ja vaihdettu päikseen, liittimet puhdistettu ym. Mitenhän tilannetta lähtisi purkamaan?
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Olisikohan tuolla apuja:
http://saabwisonline.com/ --> 9000 1985 - 1998 --> Refer to the PDFs --> 2 Engine --> 2:5 Traction -->
http://saabwisonline.com/ --> 9000 1985 - 1998 --> Refer to the PDFs --> 2 Engine --> 2:5 Traction -->
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Kiitos, pitää opiskella, ja tutkia lisää.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Päivä tutkittu ja eri napoja mittailtu, LH liitin napa 3 pitäisi näyttää joutokäynti asennossa 0.5v ja täys kaasulla 11v. Minulla ei anna kuin 0.5v koko ajan ja epäilen että auto ei lähde limpistä ilman ISAT laitetta.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Joutokäynti asento näyttää 0.5v kun painan läppää tai kaasua kuuluu hanskalokeron electronic Throttle releestä naksahdus jonka jälkeen jännite tilttaa 1,4v eikä liiku siitä mihinkään.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
saa ehdotella keneltä voisi löytyä tuo TCS/ETS boksi tonnariin 41 59 182 HELLA. korjaamo-oppaan mittauksien jälkeen oppaassa käsketään koittaa ehjää ets ecua
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Omaan viistokeula satkuun uusia osia. Koko kytkin putkia asetelmia myöten siis uusi. Oikeastaan kaikki mikä vaan voi parantaa autoa on laitettu uutta silloin kun löytää jotain harvinaista tai kohtuu hintaan. Laskeskelin yksi päivä että 100€ autoon olen laittanut noin +3000€ osia joista pakollisia katsastukseen liittyviä osia ei ole kuin muutama satanen huvin vuoksi ja harrastukseen liittyvää hankintaa kaikki. Välttämättä ei mitään järkeä mutta on ainakin autoa pitkäksi aikaa kun ostaa halvalla ja laittaa kaiken uutta niin voi saada paremman yksilön kuin suoraa tuolla hinnalla.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
tonnariin ostettiin toiselta puolen maapalloa ets boksi, vikatila hävisi poljin keventyi ja tehot palasi, tcs valo vielä palaa, pitääkö kalibroida? miten?
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Yksi ets alipaine letku menee vesiputkien vierestä ns tuulilasipyyhiimien tienoille ja on siellä täysin irtonaisena enkä löydä paikkaa missä sen pitäisi olla, kuvissa putkessa lukee "Full vacuum to turbo gauge and sensors under dash kuvan löytää esim kuvanhausta, osaako joku kertoa mihin letku pitäisi mennä.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
tarkoitatko alipaineletkua joka tulee mittaristoon kiinni
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Ahtopainemittari yms toimivat, enkä löydä mihin tämä kyseinen alipaineletku tulee, lähtee kaasuläpän alipaineletkujen y haarasta menee vesiletkujen läpiviennistä sisään ja irtonainen letku on siellä tonnarin boksien luona.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Meninpäs sanomaan liian aikisin, ei ahtopainemittari liiku eli sen letku se on en vain löydä nippaa sille
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
luulisi ahtopainemittarissa sellasen olevan. korjatkoon tietävämmät
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Tonnari antoi vikakoodin 429B0pysyvä eikä antanut ohjelmoida ETS ää. Tech2
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV