Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Saabin insinöörit on ollu tuon koelaudan kanssa kyllä kauaskatsoisia - päällipuolen lokeron kapeaan syvennykseen meinaan sopi Nokia 6110 juur sillai, että antennia pysty käyttämään hantaakina luurin pomimiseen.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
No jep:D Vaihdoin juuri mittarin puolikkaan kierroslukumittari ja kaikki muukin toimi suoraan, tulin samalla miettineeksi kun mittari on saman vuosimallin 16 venttiilisestä että näyttääköhän esim polttoaineen määrän oikein, ainakin pienellä testailulla vaikuttaisi kyllä näyttävän juuri oikein ja muutkin pelaa. Toivottavasti myöhemmin ei esiinny eroavaisuuksia toimivuudessa.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
avaatko enenmmän osiota pientä testailua
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Ainakin toinen kello on Talvi ajassa
Mutta oikeesti hienoa seurailla kun Sinulla on mahdollisuuksia ja edellytyksia tehä noi "hifistelyt". Onneksi olkoon Hienoa tulee...
Keisarilla uusia vaatteita....
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Juuri noin se vanhan auton kunnostaminen pitää tehdä! Jos kerran kunnostaa, tekee sen kerralla kunnolla ja mahdollisimman laadukkaalle varaosilla. Näin saa parhaan lopputuloksen, eikä tarvitse jälkikäteen parsia! Näin jää aikaa nautinnolle enemmän.
Tällaista kunnostusta on mukava seurata, tsemppiä ja intoa jatkossakin!
Tällaista kunnostusta on mukava seurata, tsemppiä ja intoa jatkossakin!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Kiitos paljon, asiaa joka sanaristos kirjoitti: ↑La Touko 08, 2021 18:05Juuri noin se vanhan auton kunnostaminen pitää tehdä! Jos kerran kunnostaa, tekee sen kerralla kunnolla ja mahdollisimman laadukkaalle varaosilla. Näin saa parhaan lopputuloksen, eikä tarvitse jälkikäteen parsia! Näin jää aikaa nautinnolle enemmän.
Tällaista kunnostusta on mukava seurata, tsemppiä ja intoa jatkossakin!
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Sijaitseeko polttoainesuodatin jossain siellä taka-akselin tienoilla, eise ainakaan konehuoneessa ole kuten vanhemmissa i8 seissa.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Ensin lämpömittari alkoi pilkkiä" eli nykii, ja nyt kun se on rauhoittunut alkoi polttoaine mittari pilkkimään. Mistähän tämä sattuman varainen pilkkiminen voisi johtua, lämpömittari alkoi toimia kun puhdistin maa johdon mutta polttoaine mittari tuntuu nyt sätkivän onkohan mittaristossa vika.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24000
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
oliko siel mittariston takana jotain ruuvei mitä kirimällä saattoi päästä oireista eroon
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Kannattanee jatkaa näiden maadotusten parissa? Maadotusvaivat ovat näillä vanhoilla autoilla aika usein ongelmana. Kuulostaa jotenkin tutulta nuo ongelmat!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Kiitos vinkeistä, voi hyvinkin olla nämä ruuvit syynä, pitää kokeilla jos pilkkiminen jatkuu.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Ulkoiluta Saabia ja tule sunnuntaina klo13 Manamansaloon! Oulun porukat lähtevät Maikkulan Nesteeltä klo 11!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Kiitos tiedosta saako tulla myös ei klubilaisia?
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Rohkeasti mukaan vaan!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Kiitos PM99 yksityisviestistäsi minulle. Mukava tavata nuori mies Manamansalossa!
Kun kerroit viestissäsi taustastasi ja iästäsi, niin nyt nousee Hattu korkealle! Kun katselee tätä viestiketjua ja tekemisiäsi, niin täytyy vain ihailla taitojasi ja innostustasi vanhan auton laittamiseen. On harvassa ne ikäisesi pojat, jotka vastavaan pystyvät ja näin vahvasti perustelevat tekemisiään. Hienoa!
Itse ikäisenäsi laittelin polkupyöriä ja vielä ihmettelin isän taitoja hänen laitellessa autoja. Olet ottanut itsellesi hienon harrastuksen. Hyvää jatkoa edelleen! Kyllä Saab autojen matka jatkuu pitkään, kun meillä on näin taitavia nuoria miehiä harrastuksen parissa!
Terveisin Risto 74v.
Kun kerroit viestissäsi taustastasi ja iästäsi, niin nyt nousee Hattu korkealle! Kun katselee tätä viestiketjua ja tekemisiäsi, niin täytyy vain ihailla taitojasi ja innostustasi vanhan auton laittamiseen. On harvassa ne ikäisesi pojat, jotka vastavaan pystyvät ja näin vahvasti perustelevat tekemisiään. Hienoa!
Itse ikäisenäsi laittelin polkupyöriä ja vielä ihmettelin isän taitoja hänen laitellessa autoja. Olet ottanut itsellesi hienon harrastuksen. Hyvää jatkoa edelleen! Kyllä Saab autojen matka jatkuu pitkään, kun meillä on näin taitavia nuoria miehiä harrastuksen parissa!
Terveisin Risto 74v.
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen