Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24000
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
totta tuokin.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Saako mistään enään Satkun penkin pohjan korjaus sarjaa. Toriin tuli iha tuohon lähelle myyntiin mutta en ehtinyt ostaa. Motonetissahan niitä joskus ainakin myytiin.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Vaikka Tuolta!
https://shop.speedparts.se/sv/prod/saab ... 92948.html
Tai soitat Pro-car servicen j:kylään niin saat helpommin menee kuitenkin niitten kautta.
https://shop.speedparts.se/sv/prod/saab ... 92948.html
Tai soitat Pro-car servicen j:kylään niin saat helpommin menee kuitenkin niitten kautta.
Keisarilla uusia vaatteita....
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Kiitos keisarille ja mestarille nopeista vastauksista. Apu on aina lähellä
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Kojelaudan vaihto olisi seuraavaksi edessä, tiedossa olisi paljon kierroslukumittareita saakohan samalla sellaista asennettua " Helpolla, alkuperäiseen mittaristoon. Mertmi hän joskus sanoi että parhaimmillaan sopii suoraan paikoilleen. Voiko pitää paikkaansa? Kiinnostusta olisi asian tiimoilta. Ja minkälainen homma se puolikkaan vaihto olisi. Symboleiden järjestyksessä ei pitäisi tulla ongelmia kun olen löytänyt sellaisen puolikkaan joka on sma vuosimalli ja sama symbolijärjestys. Sähköt kiinnostaisi tuleeko johdot esim valmiina -90 i8 siin.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Kaikki talon satkut sai samanlaiset kesävanteet alleen. En viitsinyt laittaa niistä kuvaa tähän i8 Projektiosioon. Sitten kun joskus tuo oma alkaa olemaan viimesenpäälle teen toisen projekti kirjoituksen Veljen pystykeulasta samanvärinen kuin tuo minun. se myös pelastettiin pusikosta 13 Vuotta seisoneena ja on jo ajossa ja menee lähiaikoina maalaukseen. Seuraavaksi omaan autoon tulee uudet alkuperäiset Kaarilistat, varalta Lamda anturi vaikka mitään vikaa ei ole, jarruletkut ja se koelauta.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Saako Satkuun ikkunanlistaa uutta enää mistään, tuota hopeaa ei mustaa. Ja onko vaihto yksinkertainen muuta kuin kampeaa vanhanlistan pois ja pujottaa uuden tilalle? Vuosimalli eroja? Jos ei saa käyn irroittamassa purkuautosta sellaiset jotka ei ole kutistuneet
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Tuolta sitä saa: classicsaabparts.nl
Se on tuolla kyllä kohtuu arvokasta, mutta en ole nyt viimepäivinä katsonut? Minä toimin ”lappilaisen” kanssa niin, että hankin ”ns.laadukasta” alumiiniteippiä paikalliselta mainostoimistosta ja sitten askartelin ihan itse! Vaatii tietysti harrastuneisuutta ja innostusta käsityöhön?! Mutta lopputulos oli kyllä minun mittareillani ihanhyvä!
Tässä tuo lopputulos näkyy! Ekassa kuvassa tuo musta lista ja toisessa tuon askarteluni tulos!
Se on tuolla kyllä kohtuu arvokasta, mutta en ole nyt viimepäivinä katsonut? Minä toimin ”lappilaisen” kanssa niin, että hankin ”ns.laadukasta” alumiiniteippiä paikalliselta mainostoimistosta ja sitten askartelin ihan itse! Vaatii tietysti harrastuneisuutta ja innostusta käsityöhön?! Mutta lopputulos oli kyllä minun mittareillani ihanhyvä!
Tässä tuo lopputulos näkyy! Ekassa kuvassa tuo musta lista ja toisessa tuon askarteluni tulos!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
- maverick999
- "Turbo"
- Viestit: 244
- Liittynyt: Ti Joulu 29, 2020 12:32
- Paikkakunta: Rauma
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Pakko myöntää on hieno auto ja itse listatristos kirjoitti: ↑Su Huhti 18, 2021 12:41Tuolta sitä saa: classicsaabparts.nl
Se on tuolla kyllä kohtuu arvokasta, mutta en ole nyt viimepäivinä katsonut? Minä toimin ”lappilaisen” kanssa niin, että hankin ”ns.laadukasta” alumiiniteippiä paikalliselta mainostoimistosta ja sitten askartelin ihan itse! Vaatii tietysti harrastuneisuutta ja innostusta käsityöhön?! Mutta lopputulos oli kyllä minun mittareillani ihanhyvä!
Tässä tuo lopputulos näkyy! Ekassa kuvassa tuo musta lista ja toisessa tuon askarteluni tulos!
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Flekti ja Jäähdytin tuli vaihdettua tuossa eilettäin Matalapaine turbo Satkusta, Ässän Flekti näkyi olevan 5 Ripainen ja i8 vanha 4 Ripainen. Liitin sopi suoraan. Vanhassa oli liitin myös flektin moottorin kylessä mutta ässän Flektistä lähti moottorista johto suoraan jonka päässä liitin joka sopi tuon mun auton pistokkeeseen. Jäähdytin oli muutaman kilometrin ajettu sain edukkaasti niin en ostanut siksi uutta kun ajattelin että nuo toimii vallan hyvin eikä ole pahan näköinen. vanha jäähdytin oli tosi huonossa kunnossa. Ostin myös Jarru letkut täytyy piakkoin vaihtaa ne kaikki vaikka taitavat ehyet olla nekin kun katsastuksen läpäisi mutta harraste mielessä uusitaan kaikki mahdollinen.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Viisaita päätöksiä! Kun kerran korjaa, niin korjaa kerralla kunnolla. Tämä tapa tuo harrastajalle harrastamisen vapauden, kun työ on valmis!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Juuri näin Vasemmalla vanha Lamda oikealla uusi. Vanhat suuttimet teki talvella lamdasta hienon värisen silloinhan kerroin kuinka huonossa kunnossa suuttimet olivat. kesällä oli vielä puhdas. No nyt on tuokin uusittu kun ei voi luottaa tuon toimivuuteen suuttimien jäljiltä.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
Uudet Alkuperäiset kaarilistat saapuivat. Taakse ehdittiin jo asentaa, vielä eteen pitää vaihtaa. Nuista tarvike listoista en oikein tykkää eikä varmaan museo mieskään.
Saab 900 i8 lasikattoluukulla -90. Saabismia suvussa paljon, Perhepiirissä kymmeniä saabeja. Jäsen #8722 Tarkoitus entisöidä ja Pelastaa saabeja, ei särkeä. Tech 2/YV
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24000
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Saab 900 i8 -90 Pelastaminen 7V seisomisen jälkeen
mä epäilen ettei museotarkastaja huomaa eroa orggis vs tarvikelistojen välillä .
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659