Parin sadan Wagon
Lähetetty: To Heinä 08, 2021 02:57
Hei taas pitkästä aikaa kaikille -faneille!
Tuli herätteenä kakkosautoksi hankittua otsikon kökkäre.
En tästä yksilöstä välttämättä olisi ollut kovinkaan kiinnostunut, ellei sen historia olisi jollain tasolla ollut tiedossa, ja ellei kaverini olisi jo ns. Koeajoa lyhyenä omistusaikanaan suorittanut. Kori on nimittäin melko törkeässä kunnossa. Ei onneksi tahallaan edesautettuja tuhoja, mutta kilometrit (440tkm) ovat tehneet tehtävänsä. Ruostetta löytyy toki peruspaikoistakin, mutta lahoa vain etuovista, joka on sinällään melko skandinaavismystinen paikka tuollaisen ilmiön ensimmäiseen esiintuloon.
Se historia, laite on sentään ollut asiantuntevassa omistuksessa käyttöstatuksestaan huolimatta, eli huoltoväli on ollut vähintäänkin asiallinen, ja onpa laitteelle viime vuosina isompikin remontti tehty. Ainakin kytkin, ketjurojut ja ahdin taisi olla vaihdettu, osa toki käytettyihin purkuosiin. Mitään vikaa laitteessa ei ole, kaikki toimii ilmastointia myöten. Check Engineä välillä sytytellyt, mutta lienee varoittelua tulppien kunnosta - Jotka nekin kyllä aiemmin aina 10tkm välein uusittu.
Edellä mainittujen takia tuota ei kannata hajottaakkaan, eli liekö se on siistittävä jonkunlaiseen käyttökuntoon? Itsellä tallitilojen puute aiheuttaa pitkänä vuodenaikana suurehkoa stressiä liian priimakuntoisten autojen omistussuhteissa, eli varmaan enemmän työtä vaativat kohdat saatan fiksailla hieman meikkaus-meiningillä
Vähän tuossa valoja kiillotin jotta tuolla kehtasi pihasta pois liikkua. Ikävästi samentuvat myös sisäpuolelta, muuten materiaalina aika helposti työstettävää verrattuna moniin saksalaisiin tuikkuihin.
tilaan uudet finnittömät tietty todellaki iha ekana.exe
Millähän noita ruostekohtia kannattaisi pohjustaa, että kestävyys vrt. orkkis sinkki ei hirveästi kärsisi? Nuokin iskut varmaan satoja vuosia vanhoja, ja eiväthän nämä lähde mätimään kuin tietyistä paikoista. Oudosti helmat ja takakaaret, sekä paksin kansi (farkuissa enemmän?) ruostuu railakkaasti melkein kaikista femmoista, mutta esim. Noin törkeää konepeltiä en ole nähnyt, ja tuohon lähinnä pintaväriä ilmestynyt pahoihin kiveniskuista lähteneisiin maalivikoihin. Eli melko epätasaista korisinkkausta? En ole myöskään nähnyt yhdessäkään femmassa etuovia joista puuttuu nyrkin kokoiset palat reunoista
En minä yleensä jaksa tällaisia hieroa, mutta helppo värisävy houkuttaisi ottamaan ns. Harjoituskohteeksi - Ei se tuosta huonommaksi voi mennä. Ja rahatilanne ei anna nyt periksi harrastaa mitään enemmän budjettia vaativaa muille vehkeille.
Kai tästä jotain tulee, ajo käy ainakin kivasti. Jos jollakin on tällainen purussa supervarusteilla, ja osien hinta on harrastajaystävällinen, saa ottaa yhteyttä. On meinaan kaiken muun ikävän lisäksi vielä tavan Linear lasten tanssimilla penkeillä.
Tuli herätteenä kakkosautoksi hankittua otsikon kökkäre.
En tästä yksilöstä välttämättä olisi ollut kovinkaan kiinnostunut, ellei sen historia olisi jollain tasolla ollut tiedossa, ja ellei kaverini olisi jo ns. Koeajoa lyhyenä omistusaikanaan suorittanut. Kori on nimittäin melko törkeässä kunnossa. Ei onneksi tahallaan edesautettuja tuhoja, mutta kilometrit (440tkm) ovat tehneet tehtävänsä. Ruostetta löytyy toki peruspaikoistakin, mutta lahoa vain etuovista, joka on sinällään melko skandinaavismystinen paikka tuollaisen ilmiön ensimmäiseen esiintuloon.
Se historia, laite on sentään ollut asiantuntevassa omistuksessa käyttöstatuksestaan huolimatta, eli huoltoväli on ollut vähintäänkin asiallinen, ja onpa laitteelle viime vuosina isompikin remontti tehty. Ainakin kytkin, ketjurojut ja ahdin taisi olla vaihdettu, osa toki käytettyihin purkuosiin. Mitään vikaa laitteessa ei ole, kaikki toimii ilmastointia myöten. Check Engineä välillä sytytellyt, mutta lienee varoittelua tulppien kunnosta - Jotka nekin kyllä aiemmin aina 10tkm välein uusittu.
Edellä mainittujen takia tuota ei kannata hajottaakkaan, eli liekö se on siistittävä jonkunlaiseen käyttökuntoon? Itsellä tallitilojen puute aiheuttaa pitkänä vuodenaikana suurehkoa stressiä liian priimakuntoisten autojen omistussuhteissa, eli varmaan enemmän työtä vaativat kohdat saatan fiksailla hieman meikkaus-meiningillä
Vähän tuossa valoja kiillotin jotta tuolla kehtasi pihasta pois liikkua. Ikävästi samentuvat myös sisäpuolelta, muuten materiaalina aika helposti työstettävää verrattuna moniin saksalaisiin tuikkuihin.
tilaan uudet finnittömät tietty todellaki iha ekana.exe
Millähän noita ruostekohtia kannattaisi pohjustaa, että kestävyys vrt. orkkis sinkki ei hirveästi kärsisi? Nuokin iskut varmaan satoja vuosia vanhoja, ja eiväthän nämä lähde mätimään kuin tietyistä paikoista. Oudosti helmat ja takakaaret, sekä paksin kansi (farkuissa enemmän?) ruostuu railakkaasti melkein kaikista femmoista, mutta esim. Noin törkeää konepeltiä en ole nähnyt, ja tuohon lähinnä pintaväriä ilmestynyt pahoihin kiveniskuista lähteneisiin maalivikoihin. Eli melko epätasaista korisinkkausta? En ole myöskään nähnyt yhdessäkään femmassa etuovia joista puuttuu nyrkin kokoiset palat reunoista
En minä yleensä jaksa tällaisia hieroa, mutta helppo värisävy houkuttaisi ottamaan ns. Harjoituskohteeksi - Ei se tuosta huonommaksi voi mennä. Ja rahatilanne ei anna nyt periksi harrastaa mitään enemmän budjettia vaativaa muille vehkeille.
Kai tästä jotain tulee, ajo käy ainakin kivasti. Jos jollakin on tällainen purussa supervarusteilla, ja osien hinta on harrastajaystävällinen, saa ottaa yhteyttä. On meinaan kaiken muun ikävän lisäksi vielä tavan Linear lasten tanssimilla penkeillä.