900i Cabrion valmistus (uusia kuvia)

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
jblgti1200
"Hirsch"
Viestit: 809
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja jblgti1200 »

jcarlson kirjoitti:Tjooh. Peräti takaovien alalaidoissa ja konepellin nurkassa. 8O

No jaa. Enpä sano enempää, eiköhän mielipiteeni tullut jo selväksi tästä "taidonnäytteestä". ;)
-Tarkoittaneeko tuo hyvää vai pahaa jää ilmeisesti lukijan mietittäväksi.
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -

- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
jblgti1200
"Hirsch"
Viestit: 809
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja jblgti1200 »

Autoon onkin nyt mennyt kaikkine kuluineen ainakin triplat tuosta alkup.budjetista,mutta ei se siltikkään ole vielä kauhean hintainen
siihen hupiin mitä sillä saa. 8)
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -

- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
jblgti1200
"Hirsch"
Viestit: 809
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja jblgti1200 »

Tuli vielä mieleen että maalauksesta tuli loppupelissä hyvä.

Auto on muuten nettiautossa jo myynnissä...
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -

- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
[Rolli]
"Kaasari"
Viestit: 47
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 15:39
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja [Rolli] »

Toi kiesi oli aika kiihkeän näköinen ajossa :D... Eikös saabilla ollu jotkin ohjeet mitä kohtia pitäisi vahvistaa jos rälläköi avon? Jos siis leimaa tahtoo..
jblgti1200
"Hirsch"
Viestit: 809
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja jblgti1200 »

[Rolli] kirjoitti:Toi kiesi oli aika kiihkeän näköinen ajossa :D... Eikös saabilla ollu jotkin ohjeet mitä kohtia pitäisi vahvistaa jos rälläköi avon? Jos siis leimaa tahtoo..
-Kyllä on ohjeet,mutta tälle ei tehty tosiaan mitään.
Kanttareita kun ylittää vinottain niin ei tunnu että kori eläisi ollenkaan ja
se tuntuu jotenkin oudolle,otappa jostain japsista katto pois ja kokeile. :lol:

Näitkö sitten liikenteessä tuon vaiko mitä? 8)
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -

- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
vilpertti
"Aero"
Viestit: 429
Liittynyt: Su Marras 16, 2003 00:50
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja vilpertti »

Miten nykyään suhtautuu leimamies laikka-avoihin? Jostakin olen kuullut levottomia huhuja, että hankala/mahdoton saada leimaan... Miten se menee?
jblgti1200
"Hirsch"
Viestit: 809
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja jblgti1200 »

vilpertti kirjoitti:Miten nykyään suhtautuu leimamies laikka-avoihin? Jostakin olen kuullut levottomia huhuja, että hankala/mahdoton saada leimaan... Miten se menee?
-Voi olla aika hankalaa.Tietysti helvetinmoisen paperihässäkän ja
autoon tehtyjen vahvistusten ja dokumenttien kanssa voi onnistuakkin,en
tiedä.
Tai sitten yksinkertaisempi konsti on että rälläköi katon irti sellaisesta
autosta missä on itsekantava kori,eli katto ei ole kantavaa osaa.
Esim :arrow: kupla on yksi suosikki.
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -

- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
[Rolli]
"Kaasari"
Viestit: 47
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 15:39
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja [Rolli] »

En "livenä" ole nähnyt mutta tuo fiilistelykuva jossa se on maalattuna liikenteessä.. :D Taidan jättää väliin tuon rälläkkä avoilun, japsille kun antaisi rälläkkää niin ottaisi varmaan akselien välistä maahan kiinni. :lol:
900 T8 3d -82
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Menee hiukka OT, mutta saako tehdas cabbeihin kovaa "talvikattoa"?
96 M75 i12 5-speed ;)
jblgti1200
"Hirsch"
Viestit: 809
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja jblgti1200 »

Ansis kirjoitti:Menee hiukka OT, mutta saako tehdas cabbeihin kovaa "talvikattoa"?
-Aika varmasti saa.
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -

- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
Montoya
"Viggen"
Viestit: 509
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2005 13:34
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Montoya »

9-5 2,3t -03
#2514
jblgti1200
"Hirsch"
Viestit: 809
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja jblgti1200 »

Montoya kirjoitti:Onkos ollu paljon kysyntää? :wink:

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
-Enemmän kuin olisi voinu kuvitella.
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -

- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

jblgti1200 kirjoitti: -Voi olla aika hankalaa.Tietysti helvetinmoisen paperihässäkän ja
autoon tehtyjen vahvistusten ja dokumenttien kanssa voi onnistuakkin,en
tiedä.
Tai sitten yksinkertaisempi konsti on että rälläköi katon irti sellaisesta
autosta missä on itsekantava kori,eli katto ei ole kantavaa osaa.
Esim :arrow: kupla on yksi suosikki.
Tahdot vissiin sanoa, että jossa EI ole itsekantavaa koria (esim. kupla)... :roll:
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Ilmankos aikoinaan oli liisaritarjous, jossa talveksi tarjottiin Wagonia ja kesän ajaksi Cabbea. Taitaa Saabit olla oikeasti kapitaaleille tarkoitettuja laitteita, joilla on vara hankkia kesäautot erikseen.
96 M75 i12 5-speed ;)
Avatar
Hepis
"Aero"
Viestit: 487
Liittynyt: To Helmi 10, 2005 03:55
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hepis »

jblgti1200 kirjoitti:
Montoya kirjoitti:Onkos ollu paljon kysyntää? :wink:

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
-Enemmän kuin olisi voinu kuvitella.
Joo, paljon ei voisikaan kuvitella olevan kysyntää autolla, josta on leima loppu kuukausi sitten ja uutta ei saa ilman kovaa työtä ja "puuhatarrojenkin" saannin kanssa voi olla jo aika nihkeätä.

Halvemmaksi tulee ostaa satku, jossa on leimaa vielä jäljellä ja laikata itse.
NG 900S 3d 2.3i -98
Vastaa Viestiin