Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
2.polvi
"Hölösuu"
Viestit: 1793
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 23:22

Re: MY06 SC 1.8tA mummularaketti

Viesti Kirjoittaja 2.polvi »

Se on muuten hyvä, että toi sekoilu muistetaan edelleen. En ollut siihen mitenkään osallinen, mutta oletan sen olleen aika pienen piirin kinastelusta alkanut ja kohta oltiin jo ammoisten heimo- tai kyläsotien dramatiikassa ja raadollisuudessa. Ai miksi on hyvä muistaa? Muistamalla osattaneen moinen väistää tulevaisuudessa.

Useampaan kertaan todennut, että kymmenillä erilaisilla keskustelufoorumeilla (facet jne. asia erikseen) olen ollut alkaen 90-luvulta. Saappifoorumi sekä muusikoiden.net on ne parhaat. Ihan heittämällä. Tämä koskee asiallisuutta, ihmisten kunnioitusta, aktiivisuutta ja ennenkaikkea avointa ja pyyteetöntä tiedon jakamista ja toisten auttamisen halua. Lähes poikkeuksetta päteminen, toisten vähättely ja ns. tyhmiin/moneen kertaan kysyttyihin kysymyksiin vastaaminen vittuilemalla loistaa poissaolollaan.

:saab:
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7334
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Re: MY06 SC 1.8tA mummularaketti

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Se episodi oli aika ikävä, todella paljon tosiaan poistui hyödyllistä ja syvällistä infoo mut toisaalta toi 2.polven kirjoituksen jälkimmäine osion kehut toteutui vasta sen jälkeen :roll:
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13189
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: MY06 SC 1.8tA mummularaketti

Viesti Kirjoittaja AZP »

Nii, en sitte tiedä oliko tuo kiukutteluepisodi lopulta klubin foorumille ihan hyvä juttu? Näin vuonna 2023 jo yli 12v vanhat rikkoutuneet viestiketjut on lopulta pieni hinta siitä että foorumille tulee mielellään ja keskustelu ja käytös on sivistynyttä.
JP_Vette kirjoitti:
Pe Tammi 27, 2023 20:34
Vitutus maximus iski taas kerran :lol:
Jaapa kokemuksias rohkeasti, jaettu vitutus on näet puolikas vitutus :|
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5310
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: MY06 SC 1.8tA mummularaketti

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Mä tos luin noita underground-topicceja ja alko ekana hävettään, et onkohan munki jutut ollu yhtä pelleä siihen aikaan :lol: Mut joo, sillon se tietomäärän häviäminen tuntu isolta, mut tainnu samat tekstit moneen kertaan tulla kerrattua (ja tietty WIS yleistyny), joten ei se enää misään taida tuntua. Ja mitä parin sen porukan "pääjehun" kans oon ollu täs klubiaktiivin aikana tekemisis, niin asiapitoisuus ja ylinpäänsä kommunikointi on 100 % huippua, eli joittenki ikivanhojen nettiavautumisien ja -ragetuksien perusteella ei kannata leimaa otsaan lyödä. Ja tietysti ylinpäänsä turha jotain foorumin nimimerkkiä on henkilöidä.

Mun vitutus maximusta en nyt jaksa lähteä avaamaan. Auto on poistettu sekä täältä että omasta mielestä. Viä kun ton nykysen kansivikasen joku rasvapeukalo hakis pois, niin vois vaikka keskittyä läskipyöräilyyn ja keväällä alkaa raivaamaan hehtaaritolkulla vadelmapuskia.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13189
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: MY06 SC 1.8tA mummularaketti

Viesti Kirjoittaja AZP »

Oon jo pudonnu vähän kärryltä näiden sun autojen kanssa, eli oliko niin että pihassa on nyt yks Saappi (otsikon mummularaketti) ja kansivikainen Octavia ja poistoon on mennyt kaikki muut NG-kolkit ja kaikki Volkkarit?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5310
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: MY06 SC 1.8tA mummularaketti

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Juu otsikon mummularaketti on avopuolison käytös.

Valkonen mk7 Golf on mun käytös, siis se, jonka ostin pääsiäisenä 2022 vauhtipyörävikasena mut oliki kytkimen ja vauhtipyörän välinen akseli irti.

NG900 Cabriolet makaa edelleen odottamas innokasta korjaajaa. Käy kolmella pytyllä.

Kansivikanen Octavia odottaa innokasta korjaajaa, mutta ei nyt oikeen kiinnosta. Sen oli tarkotus korvata tuo NG9-3, mutta kattoo nyt jaksaako. On chättiautoski, jos joku innokas jaksais hakea sen pois. Sen kohtalo on täysin avoinna.

Muita autoja ei ole. Sen kaksoisahdetun Golfin, johon tein jakopään, piti tulla omaan ajoon ja sillä kävinki lasten kans sukuloimas Kotkas, mut ei sitte jaksanukkaa innostaa käyttöautona, joten löin sen selvästi nettiauton halvimmaks ja sen tarina loppu mun osalta.

Punanen NG9-3 BioPower pääty tutulle ja on edelleen ajossa. Kalsari-XWD meni foorumilaiselle ja ilmeisesti nyt on löytäny uuden kodin kun ulisevan perän sijaan vaihdettiinki kolme pyöränlaakeria :facepalm_man:
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13189
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: MY06 SC 1.8tA mummularaketti

Viesti Kirjoittaja AZP »

Kiitos selvennyksestä :D

En tiedä olinko ainoa joka oli jo menny laskuissa sekasin, varsinkin kun foorumilla on samalta kirjoittajalta kaksi letkua joissa käsitelty NG-kolkkeja ja siihen päälle puoli kourallista vaggineita :mrgreen:

Mut onhan tossa listassa jo valikoimaa josta ammentaa ajoittaista mielenharmiakin. Varsinkin kun iso osa kärryistä ostettu viallisina tai vähintään ajatuksella että rikki tää on kuitenkin.

Kyllä vehkeiden harrastus on ihanaa ja yhtäaikaa ihan hirveetä vitutusta. Tulee mieleen muutamakin oma moka viimeisen yli 25 vuoden ajalta, milloin on Kupla tippunut tunkilta koneen irrotuksen yhteydessä taikka Saabin kanssa vähän pienempää rikottu ihan vain käsivoimilla. Ihan eka muistikuva harrastuksen ihanuudesta on kun mopoikäisenä vähän uusin PV:n sähköjä. Purkaminen oli helppoa, kasaamisessa olis auttanut kun olis tehnyt purkuvaiheessa vähän muistiinpanoja tai olis ollu edes kalkkeripaperitasoinen kopio kytkentäkaaviosta :D

Ja ne kymmenet pyöristetyt pultinkannat ja tuhotut kierteet ja niiden aiheuttamat joskus muutamankin päivän lisätyöt, ai että :mrgreen:

Omat mokat oon kuitenkin osannut ottaa oppirahoina ja kun ei voi ketään muuta syyttää, niin se soimaaminen pitää lopettaa joskus. Eniten ja pisimpään vitutusta aiheuttaa ae kun vie ritsan jonnekin laitettavaksi, maksaa kaiken rahalla ja toteaa jälkikäteen että olis tullu helpommaks, halvemmaks ja lopputulokseltaan paremmaks tehdä vaan itse :evil:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
2.polvi
"Hölösuu"
Viestit: 1793
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 23:22

Re: MY06 SC 1.8tA mummularaketti

Viesti Kirjoittaja 2.polvi »

AZP kirjoitti:
La Tammi 28, 2023 12:44
Kiitos selvennyksestä :D

En tiedä olinko ainoa joka oli jo menny laskuissa sekasin, varsinkin kun foorumilla on samalta kirjoittajalta kaksi letkua joissa käsitelty NG-kolkkeja ja siihen päälle puoli kourallista vaggineita :mrgreen:

Et ollut ainoa :lol:

Mä en autoja ole ropannut koskaan, mutta veneitä ja niiden moottoreita kyllä jonkun verran ja voin osin samaistua. Välillä vituttaa, tälläkin hetkellä yksi Yamahan 20 Autolube, joka ei vaan hitto suostu toimimaan. Tosin ei sitä nyt talvikaudella olla ihmeteltykään.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5310
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: MY06 SC 1.8tA mummularaketti

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Onhan nää joo aika sekasin, kun autoja tulee ja menee. Ja viestejä poistuu :lol: Ei noi kärrytkään silleen nyt harmita. Se mk5 Golf oli kyllä ihan jees autona, mutta kyllä se yks Kotkan reissu vähän avas silmiä siitä, että melkonen aikamatka se on taaksepäin tosta mk7:stä. Et kuka semmosta tosissaan jaksaa pitää käyttiksenä, kun jos sille tonninki ruoskalle laskee edes jonkun pääoma-arvon, niin ei sillä edes säästä ton puolta vähemmän ajetun mk7:n rinnalla. Siis oletettavasti. Jostain uudemmasta turvallisuusajattelusta ym. puhumattakaan.

PV:n purkamisesta tuli mieleen, että se tais olla 2009 kevät, kun ostin Pappiksen. Ajoin sillä hetken ja purin laatikoihin, jotta sais vähän fiksattua. No en sitten fiksannut, mutta myin sen pois ihan hyvään rahaan pari-kolme vuotta sitten. Ja meni jollekki randomille, jolta pääty sitten mun työkaverille 8O Ei se edes tienny ostaneensa mun vanhaa, mutta kyllähän mä tutut osalaatikot tunnistin :D No nyt se on fiksattu ja koottu, varmaan kilviski jo. Mut kertoo vähän siitä, että mulla on intoa alottaa, mutta ei aina viedä projektia maaliin saakka. Mikä sitte tietty heijastuu näihin rikkinäisiin autoihin. Kolkille oon jo kauan etsinyt seuraajaa, mutta aina se tuntuu kaatuvan siihen, että NG9-3 on vaan aika helppo tapaus, jos isohko kulutus ei häiritse :roll: No mätänee toi pois maailmastaki aika pian ja tuulilasiki tarttis vaihtaa uusilla tulkinnoilla. Toisaalta tuulilasin hinnalla ei kyllä saa parempaa autoa tilalle.

Toi muualla laitattaminen on kyllä ihan tuskasinta p*skaa. Kaverin Saabiin laitettiin Boschin bensapumppu ihan valtakunnallisesti tunnetussa korjaamoketjussa. Erikseen vielä sillon joskus kolme vuotta sitten varmisti, että onhan se sitten Bosch (kun ajoi jo silloin E85:llä) ja joo joo on se. No tossa se viime kesänä joku ilta sitte hajos ja hinailtiin se hallille, jotta saadaan toinen Bosch porsineen Boschin tilalle. P*skat siä mitään Boschia ollu, vaan ainoastaan merkinnät M&D eikä muuta. Ei me sille muuta selitystä keksitty kuin Meat & Doria, joka on Autodocin Starkiakin huonompaa kuraa. Et kiitos vaan korjaamolle, varmaan laskivat, ettei sitä kukaan koskaan viitsi tankista esiin kaivaa todetakseen, että kuka kusetti ja ketä. Ja bensalla jos olis ajanut, niin olis saattanu kestääkki paaliin saakka, tai edes seuraavalle omistajalle, mutta ehkä E85 laski sen käyttöikää sopivasti.

Pultinkantoihin tarttis kyllä ostaa ne Bilteman "nakertajat", joita ruuvaillaan aina vaan pienempään siirryttäessä. Auttais mones hommas näis vanhois romuis.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13189
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: MY06 SC 1.8tA mummularaketti

Viesti Kirjoittaja AZP »

2.polvi kirjoitti:
La Tammi 28, 2023 13:14
Mä en autoja ole ropannut koskaan, mutta veneitä ja niiden moottoreita kyllä jonkun verran ja voin osin samaistua.
Ah, veneet, nuo elämän tärkeimmät mutta kuitenkin turhimmat kipot, joissa ihan tehtaan jäljiltä laatu on yleensä ihan mitä sattuu. Kun yhtälöön lisää vielä sen että tekninen vika ei potentiaalisesti aiheuta vain matkan katkeamista vaan ihan oikean vaaratilanteen, niin päästään jo oikean jännän äärelle.

Lisäksi vielä venettähän rassataan koko talvi ja kevät ja sitten jännitetään toimiiko kaikki tai kelluuko edes koko roska kun se kippo saadaan lopulta pudotettua veteen juhannukseksi. Paatilla on yleensä hieman vaikea käydä helmikuussa "pienellä koeajolla" kokeilemassa onko kaikki ok. Niin ja vielä se että kaikki roska mitä joudut ostamaan veneeseen maksaa viisinkertaisesti sen mitä kuuluisi, koska se kuuluu veneeseen eikä maakulkuneuvoon.

Esimerkkinä edellisestä laskettiin muutaman vuoden maissa ollut Yamarin veteen joitain vuosia sitten, perushuolto koneeseen, pohjan maalaus jne. tehtynä ja toukokuisena lauantaina vuokratrailerilla siirto tallista rampille. Kone käyntiin ja todetaan että Yamaha valuttaa kaasareista bensaa konekoppaan. Siinä ei auttanut muu kuin kiskaista romu takaisin ylös traikulle ja alkaa soittelemaan paikallisia venehuoltoja läpi että saako tän käydä sysäämässä jonkun pihaan niin että pääsee palauttamaan trailerin vielä tänään sovitusti. Huollolla nyt ei mikään kiire, mutta juhannukseksi kuitenkin olis kiva, kiitos. Onneksi löytyi palvelualtis paikka jossa riittävän iso piha, niin saatiin vene heti jonoon ja pari viikkoa myöhemmin veteen kone korjattuna.

Tulipa mieleen sekin ihanuus kun oltiin purjeveneellä jossain Ahvenanmaan saariston pikkukylässä ja huomattiin että pakoputkesta loppui vedentulo. Siitä sitten ihmettelemään Perkinsin jäähdytysjärjestelmää, impelleri auki (oli ehjä) ja päätin sitten yhdestä vesiputkenpätkästä avata T-haarassa olevan tulpan tarkistamista varten. No kun on ranteet tottunu vääntämään amerikan rautaa eikä brittiläistä laadutonta kevytmetallia, niin jumiutuneen tulpan sijasta T-haarasta kääntyikin irti se koko haara. Ai että, mikä fiilis. No, siitä selvittiin lopulta jesarilla ja sikaflexillä ja keikka jatkui tuolla ranetuksella vielä monta päivää. Moottorihan on oikeassa purjeveneessä lähinnä painolastina ja kotiin olisi toki päästy seilaamallakin, mutta ei ole tullut opeteltua isolla purjeveneellä rantautumista purjeilla vielä niin että uskaltais lähteä satamaan kuin satamaan kokeilemaan.

Tai se yksi kerta kun olin samaista venettä eräänä talvisena viikonloppuiltana korjailemassa. Tutkin lämminvesivaraajan kytkentöjä kun tunsin sormissani lievää sähköä. No sieltähän löytyi sitten varaajan alta vapaana heiluva 230V volttia antava kaapeli johtimet paljaina. Oli varaajan asentajalla jäänyt jotain vimeistelemättä, varaaja oli kyllä asennettu joi joitain vuosia aikaisemmin. Jälkikäteen tuli mieleen että kauankohan olisin saanut kitua siellä pilssissä maaten kunnon sähköiskun jäljiltä, meinaan ei siellä paatilla välttämättä olis viikkokausiin kukaan muu käynyt, taisin olla tuolloin itsekin sinkku eli kotona ei kukaan odottanut ja kukaan ei itse asiassa tiennyt missä sinä iltana edes olin.

Ah tätä muistojen virtaa, kyllä vehkeen rassaaminen on harrastuksista auvoisinta :mrgreen:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
IC1970
"Hölösuu"
Viestit: 3538
Liittynyt: Ti Helmi 09, 2010 20:07
Paikkakunta: Borgå

Re: MY06 SC 1.8tA mummularaketti

Viesti Kirjoittaja IC1970 »

Kiitos, että tuli vähän selvennystä ja nyt mäkin oon Juhon autojen suhteen kärryillä ! Tunnistan kyllä tuskan, joka toisinaan touhutessa iskee. Muistanette ei niin kauan sitten diesel V70:n, jonka laturin kanssa kävi huono tuuri ja joka lähti yli tonnin tappiolla niin että heilahti. Tai tuskailut tuon Mustan vikavalojen ja surkean eBay-ostoksen kanssa, jossa pyyhin liki 600 eurolla persettä ja valot vilkkuu edelleen. Mikään ei kiinnostanut muutamaan kuukauteen, mutta niin vaan on nyt kolmas vanha Honda vaivoina. Aika parantaa haavat, ei käenpoika luonnolleen mitään voi ja mitä näitä muita viisauksia onkaan.

Tuota omaa puuta kun välillä lukee taaksepäin, ei voi kuin suu auki ihmetellä omaa tempoilua ja kourallista uskomattoman paskoja kauppoja, kun tuli luovuttua ihan pirun hyvistä autoista vaan sen takia, ettei voinut yhtään rauhoittua. Sitä on hyvä välillä lukea, kun meinaa ajatukset karkailla. Oppia se on jälkiviisauskin.
Hyundai i20 1.0T-GDI Comfort-23 , Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5169
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: MY06 SC 1.8tA mummularaketti

Viesti Kirjoittaja Risto »

AZP kirjoitti:
La Tammi 28, 2023 16:36
taisin olla tuolloin itsekin sinkku eli kotona ei kukaan odottanut ja kukaan ei itse asiassa tiennyt missä sinä iltana edes olin.

Ah tätä muistojen virtaa, kyllä vehkeen rassaaminen on harrastuksista auvoisinta :mrgreen:
Näinhän se sinkkuna tiettävästi menee. :mrgreen:
2.polvi
"Hölösuu"
Viestit: 1793
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 23:22

Re: MY06 SC 1.8tA mummularaketti

Viesti Kirjoittaja 2.polvi »

Risto kirjoitti:
La Tammi 28, 2023 19:43
AZP kirjoitti:
La Tammi 28, 2023 16:36
taisin olla tuolloin itsekin sinkku eli kotona ei kukaan odottanut ja kukaan ei itse asiassa tiennyt missä sinä iltana edes olin.

Ah tätä muistojen virtaa, kyllä vehkeen rassaaminen on harrastuksista auvoisinta :mrgreen:
Näinhän se sinkkuna tiettävästi menee. :mrgreen:
Ei saaaattana miten repesin. Nyt sai AZP ansaitusti vastapalloon :lol:

Kiitos toveri Risto päivän parhaista nauruista.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13189
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: MY06 SC 1.8tA mummularaketti

Viesti Kirjoittaja AZP »

Aina välillä pitää vähän tarjoilla aihioita että muutkin pääsee humorisoimaan. Ettei tarvi vain omille vitseille kikatella :mrgreen:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
2.polvi
"Hölösuu"
Viestit: 1793
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 23:22

Re: MY06 SC 1.8tA mummularaketti

Viesti Kirjoittaja 2.polvi »

AZP kirjoitti:
La Tammi 28, 2023 20:11
Aina välillä pitää vähän tarjoilla aihioita että muutkin pääsee humorisoimaan. Ettei tarvi vain omille vitseille kikatella :mrgreen:
Noin mäkin aina sanon, kun joku pääsee vetäseen vastapalloon. "Pitää antaa teillekin mahdollisuus satunnaiseen onnistumisen tunteeseen".
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Vastaa Viestiin