Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5313
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja MYjotain viiru

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

On täs jotain eroa tapahtunu Fordinki aikana, kun sinänsä samanlaises kolmoskoppases, mutta vuosimallis 2011, oli ahtoletkut inan eri tavalla ja ainaki yks makkaraletku vuoti. Siis siinä samalla Autoiirolla ajamani yksilö.

Siinä sun T8:saa oliki just tiivistetty venakoppa ja alipainepumppu uusiks. Tos meikäläisen T8:ssa vuotaa venakoppa taas kunnolla, vaikka pari vuotta sitte sen tiivistin sekä tiivisteellä että tiivistesilikonilla. Mut siinähän vuotaa, kai sen kans isompiaki ongelmia on...
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5644
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Nokia

Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja MYjotain viiru

Viesti Kirjoittaja Pakari »

On se jännä, kun ei mulla Saabit vuoda öljyä eivätkä ole koskaan kovin kauaa vuotaneet, jos vuotoa olisikin havaittu.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5313
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja MYjotain viiru

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Miten se nyt menikää, että tee kuten sanon äläkä kuten teen. Oon jo vuosia karttanut rengasliikkeitä, joissa vedetään pultit väärille jengoille kun millään ei ole mitään väliä. Tossa sunnuntaina, kun oli kiire, väsy, pimeä, kylmä ja vähän vielä nälkäki, niin tein nyt sitten tämän kaikkien kämmien noloimman version :facepalm_man:

Kuva

Nuo tuota ei saanut yrityksestä huolimatta korjattua pelkällä viilalla, vaan vaati ihan romulaatikosta uuden pultin ja sitten kierteiden putsailun navasta. Mitä ilmeisemmin napa on paljon kovempaa ainetta kuin pultti, sillä ei tuosta mitään damagea jäänyt :) Oli jsut sopivasti M12x1,5 kierretappi hukassa/rikki/jotain, niin piti askarrella itse.

Kuva

Tuo yksi rengas vuotaa edelleen. Ei ole kahden talven aikana itsestään korjaantunut. Tarttee varmaan käyttää alan liikkeessä ennen sesonkia... Ei tuo nyt paljoa vuoda, mutta hiljalleen kuitenki.

Kuva

Ja ei. Tälläkään kertaa ei ollut oikeaa tunkkia. Toyotan tunkki on ollu aika huono ja raskas, tää Skodan tunkki on paljon kevyempi käyttää. Tosin kammen nuppi ei pyöri, joten kiertyy hanskaan kiinni. Menettelee ihan ok, mutta ei nyt ehkä optimaalisin ratkaisu...

Kuva

Saabin navan fiksailun jälkeen tuli vähän rapsuteltua mönkijääki. Helppoa pistää huoltoasentoon, kun nousee omalla vinssillä ylös. Ja peräs nyt ei (vielä) ole vinssiä, niin liina vaan koukusta kii ja ylös. Toista se on näiden kohtuu lyhkästen madallettujen autojen kanssa, kun saa vekslailla ees taas ja kykkiä tassuja nurkkien alle :D

Kuva
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13199
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja MYjotain viiru

Viesti Kirjoittaja AZP »

JP_Vette kirjoitti:
Ti Loka 10, 2023 16:21
Oon jo vuosia karttanut rengasliikkeitä, joissa vedetään pultit väärille jengoille kun millään ei ole mitään väliä. Tossa sunnuntaina, kun oli kiire, väsy, pimeä, kylmä ja vähän vielä nälkäki, niin tein nyt sitten tämän kaikkien kämmien noloimman version :facepalm_man:
Tuosta ei nyt ihan selvinnyt että ajoiko nälkä, väsy ja muut olosuhteet siis ajamaan rengasliikkeeseen vaihtoa varten vai väänsitkö jenkat solmuun ihan itse? :D
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5313
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja MYjotain viiru

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Tein itse, enkä edes säästänyt, kun ajoin tän takia 280 km korjaamaan säästöyritykseni jälkiä.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5313
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Talvi pukkas siinä määrin päälle, että Pirkanmaalla tuli jo todistettua ensilumi. Siis sellanen valkoinen väri, ei todellista kertymää edes milleissä. Ja kun nuo ruosteiset ja kolhitut vanteet kera Cordiantin kitkojen ei ole kelvannut kellkekkään, niin piti sitte ruuvata ne oman auton alle :D

Kuva

Pari vannetta on kunnolla solmussa.

Kuva

Mutta kaikissa oli tasainen 1,5 bar ilmaa eikä ne edes tärrästä, niin menkööt. Kyllä mulle uudet ns. merkkirenkaatki kelpais ehjillä vanteilla, mutta elämän realiteetit ovat nyt siinä mallissa, että katotaan jos vaikka näillä olis jotain pitoa ensiliukkauksilla. Kattellaan sen jälkeen uudestaan.

Vaihdoin yhteydessä pääsin taas jumppaamaan kierteitä. Toi ei ole mun moka, mutta yksi mutteri pyöri niin huonosti, että päätin helpottaa kaikkien elämää ja toivoa lisäikää tuolle.

Kuva

Vaihdoin ilmansuodattimenki koneeseen, kun vanhan iästä ei ole tietoa, ja tässä oli kyllä ihan helpossa paikassa tuoki. Ja on tuo joskus vaihdettu.

Kuva

Kuva

Vasemmalla takana käsijarru jää laahaamaan ja oli sitte operaatio pura ja putsaa.

Kuva

Kuva

Vähän turhaa työtä tuli tehtyä, kun vika on sittenkin itse käsijarrumekanismissa, joka ei palauta.

Kuva

Sorapihassa testaillessa huomasin sellasen, että tuo ei kyllä edes pidäkään kuin just sen verran, että jää laahaamaan. En nyt jaksa alkaa purkamaan ja katsomaan mitä tuo on syönyt, vaan laitoin suosiolla Aeromotorssilta uutta satulaa tulemaan eli joku vajaa kuuden kympin tappio tuosta. Pitkään mä olenkin miettinyt, että mikä tässä autossa on vikana (kun liikkeistä ei ehjiä saa), mutta en vielä ole keksinyt muuta kuin tuon jarrusatulan. Outoa, mutta pystyn elämään sen kanssa :roll:

Täähän on sinänsä moderni auto, että tämä osaa soittimella soittaa usb-tikulta rokkia ja toisaalta myös iPodin tuki löytyy. Tosin jälkimmäinen lakkaa toimimasta iPhonen suhteen luokkaa 4-mallisessa, eli pitäis olla melko alkupään kapula. Tilasin sitte tommosen palikan, joka bluetoothilla ottaa äänen vastaan ja lennosta leipoo sitten mp3-tiedostoa päättymättömällä kasetilla. Eli ei muuta kuin luu ulos ja Amaranthe soimaan.

Kuva

Kuva

Ei tuo montaa euroa maksanut, mutta vähemmän yllättäen oli taas taattua kiinapaskaa, eli nekin vähän eurot tippuivat jo Prisman ser-lokeroon. Joo toimi kyllä jokseenkin siedettävällä laadulla vakiopoppien oletustasolla, mutta ehkä puolen minuutin välein tulee sellanen TSIRK, että ei sitä kuuntele pirukaan. Jos joku tietää toimivan iPod-emulaattorin, tai vaikka tollasen mp3-virityksen, niin saa vinkata.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5313
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Operaatio lisävalo. Eli vanhojen jo kahdessa autossa olleiden romujen sovitus Fordiin.

Kuva

Tällä kertaa eteen tuli se ongelma, jota olen vähän odottanutki. Eli kilvenkolo on sen verran syvällä, tai puskuri muuten hassun muotonen, että tommonen markettien halvin lisävaloteline ei käy. Piti siis siirtää tassujen kiinnitysreikiä. Ja halpaa alumiinia kun ovat, niin miksi käyttää pylväsporakonetta kun saman työn tekee ihan akkukoneellakin...

Kuva

Noih. Siihen se istuu.

Kuva

Ylätuetki oli ihan hyvät, kun niitä ensin vähän suoristeli. Golfissa ne piti olla aika banaanilla, Focuksessa riittää yksinkertaisempi muoto.

Kuva

Tässähän siis kilventeline on erillisessä muovimaskissa, joka on löysästi sitten muovipuskurissa. Ja nuo ylätuet tulevat taas tommeseen välimaskiin, joka on löyhästi kiinni muovipuskurissa sekä tuossa "lukkopellimuovissa", joka sitten on kans löyhästi kiinni siinä muovisessa(?) lukkopellissä. Eli vapina on taattua :roll: No ruuvasin siis ylätuilla nuo kaksi muovia yhteen. Ja joo, takana tietysti kulkee johtoja, joten sai tarkkaan kattoa miten ruuvailee...

Kuva

Vedin vanhoista kerroista viisastuneena nyt ylätuet kunnolla V-muotoon. Siksi noin, että suorilla vedoilla helposti veto jää vain toiselle raudalle toisen ollessa löysänä. Nyt kun oli tarkotus vetästä klapit kunnolla pois...

Kuva

Jos Volvossa koko umpio irtoaa kahdella haalla, niin tässä sama tapahtuu kahdella ruuvilla. Sukulaisuutta?

Kuva

Ei ollut sopivia rengasliittimiä, joten tällä kertaa kiinnitys tapahtui pienillä haarukkaliittimillä. Ajavat asiansa... Ja eikai tää valo tässäkään autossa ole yhtä talvea kauempaa? :mrgreen:

Kuva

Herätteen vetäsin suoraan pitkän polttimon takaa. Sulaketta meinasin ensin, mutta se olis ollut kabiinin puolella... Ja tos on vain kumitötterö suojana, niin johtohan menee oikeen nätisti noin. Ja tietää sitte mistä hakea vikaa, jos johto kuluu poikki.

Kuva

Ja siinä se sitte paistattelee.

Kuva

Kuva

Huom, tuossa ei ole valopalloilmiötä muuta kuin kameran kuvaamana...

Suuntaus oli helppoa. Aikasemmin oon näitä hieronu ja hieronu, mutta nyt otin roskisti riittävän alas ja sitte suoraan ylätuilla kiristin klapit pois. Muoviroinaa muoviroinan perään ja itse asennusrautaki on kunnon kakkapelliä, niin hyvin se noin toimi. Eikä tärise normaaliajossa, soratiellä toki montuissa jos semmosiin vahingossa osuu.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
viggen
"Hölösuu"
Viestit: 3099
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 23:24
Paikkakunta: Trollhättan

Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus

Viesti Kirjoittaja viggen »

Ei nuo kiinnitys raudat näytä kovin kalliita olevan :o
https://www.lumise.fi/lisavalot/lisaval ... 050150000/
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5313
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Ei oo ei, mutta mun vanhakin kelpaa modattuna, niin turha sitä sitte vaihtaakkaa...
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
aero
-
Viestit: 8675
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus

Viesti Kirjoittaja aero »

JP_Vette kirjoitti:
La Loka 28, 2023 10:53
Tässähän siis kilventeline on erillisessä muovimaskissa, joka on löysästi sitten muovipuskurissa. Ja nuo ylätuet tulevat taas tommeseen välimaskiin, joka on löyhästi kiinni muovipuskurissa sekä tuossa "lukkopellimuovissa", joka sitten on kans löyhästi kiinni siinä muovisessa(?) lukkopellissä. Eli vapina on taattua
Tuolla löyhästi kasattujen muoviosien ketjulla vapinaa varmaan on joo odotettavissa, mutta väpättääkö jengillä nää palkit suoraan muovipuskuriin ruuvattuna pahastikin? Ihan vaan sillä että itte vedin taas palkit kiinni suoraan muovipuskuriin (onko tää nyt kolmas vai neljäs auto, tosin eka Alfa, aiemmat oli Bemareita) eikä väpäjä. Vedin koeajolenkillä vähän vauhtiakin kehiin tässä meitin hiekkapolulla eikä väpättänyt siltikään ainakaan niin paljoo, että auton ryskymiseltä olisi huomannut. Noi on Hellan Valuefit -sarjan pikkupalkit eli varmaan sinänsä vähän kevyemmät kuin moni isompi, mutta ovat myös vain yhdellä pultilla kiinni per puoli. Toki siellä mutterin puolella on niin iso prikka kuin vain mahtuu olemaan, että puristaa muovia mahdollisimman tasaisesti ja isolta alalta.

Tää on toisaalta eka auto, johon olisi tehnyt vähän mieli laittaa kilventausteline, mutta luulen että inssi ja poliisisetä yhteistuumin sanoisi siitä pahasti, kun Alfassa on kilpi sivussa :lol:

Tuolleen töpöttävät keulalla, törröttävät pihalle vähän vähempi kuin ulkonevalla telineellä:
Kuva
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5313
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Tonnaris oli suoraan puskuripalkkiin pultattu telineet ja niissä Hellan FF300 pienehköt muovivalot. Eivät väpättäneet. Samoihin telineisiin taisi mennä 2007 syksyllä Bosch Rallye 225 -pellikattilat ja ne vapisivat. Sen jälkeen on aina ollut ylätuet, joiden käyttämättömyyttä en ole sen koommin edes koittanut :roll: Paitsi joo, kerran, Audi 80:ssä, jossa oli vajaa metrin palkki suoraan konepelliin pultattu. Mutta sekin vapisi hiukan (ei häiritsevästi) kun lasketteli motaria sen mitä siä kehtas sillon päästää menemään.

Vähemmän ulokkeellinen asennus kelpais itellekki, mutta kun luonne ei anna periks asentaa tonne alas... Edes kokeilumieles. Toki ton Alfan keula on hiukan haasteellinen saada mitenkää järjellisesti edes etäisesti siistihköä asennusta ylös, niin tolleen varmaan itekki laittaisin tohon autoon.

Seuraavaks pitäs keksiä, että millä boostais lähivaloja. Joku 65W polttimo lienee ainoa järkevä. Led-sumarit lienevät tehokkaita ja hajavalottomia nykyään, mutta ne on sitte kans alhaalla, eikä sieltä viitti liian ylös suunnata.

Ei nyt vieläkään ole ostokrapulaa tän kanssa, mutta Webasto, automaattilaatikko, kunnon valot sekä bluetooth olisivat kyllä olleet ehkä järkivalinta :roll:
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
aero
-
Viestit: 8675
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus

Viesti Kirjoittaja aero »

Jos ne rallipossit oli pultattu puskuripalkkiin eikä muovikuoreen, niin se palkki tuskin kauheesti tärräsi siellä mukana, vaan lie tärissyt ihan vaan isohkon valon omalla vipuvarrella siitä kiinnikkeestä, mihin viittaisi myös se, ettei ne FF:t vispanneet. Matalalla palkilla sitä vipua tulee kanssa aika vähän. Eihän siinä, jos ylätukia on hyllyssä (tai ostoskorissa) ja ne on helppo laittaa paikoilleen niin sinne vaan.

Ja joo, tuo Alfan keula on sellanen taideteos, nätti kyllä ja kiva kattella, mutta ihan aunarista miettiä jotain tälläsiä. Alkuunsa mietin jotain huippusiistiä piiloasennusta puskurin/maskin taakse, mutta totesin että siellä on penseetä suunnata ja vielä penseempää pitää käytössä puhtaana, joten päädyin siihen että esille ne pitää törpätä.

Sama fiilis lähivaloista. Hooseiskat on aika tuikut noiden hellalaisten jälkeen kun pudottaa pitkät pois.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5313
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Joo ei tärissy puskuripalkki. Mutta se kyllä on jääny niistä kattiloista mieleen, että nehän pultattiin ihan kunnon pulteilla ja ne käpälät ei ollu mitää halvinta kiinalaista anodisoitua alumiinia. Muistaakseni luokkaa M10 varmaan se läpipulttiki siinä, jolla kattilan korkeussäätö tehtiin. Vähä eri sellasia kiristellä kuin nykyset kiinapalkit, joissa kuusiokoloa pitää vääntää momenttiavaimella ettei vaan käy "oho" :mrgreen: Tai just jotain kilventaustatelinettä kun vääntelee muovipuskuriin, niin ruuvarilla pitää laittaa momenttiin, kun porakoneella ei uskalla vetää loppuun asti...

Golfia on kyllä siinä mieles ikävä, että se lähivalojen teho oli aika hyvin synkas tän palkin kans. Nimenomaan puoliteholla, täydellä varmaan olis se myrskylyhtyfiilis. Mut ehkä mä tilailen xenon-sarjan tähän jahka jarrusatula on vaihdettu ja leima haettu, ettei tartte sitte kesken talvea jumpata ees taas. En vaan tiä kehtaako tällä iällä enää hajavalotykkejä laittaa lähivaloihin, vaikka kai ne xenonit edelleen fiksummat on kuin ledit :roll:
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
aero
-
Viestit: 8675
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus

Viesti Kirjoittaja aero »

Mulla ois yks ylimääränen H7 xenonsarja vähänajetuilla polttimoilla. Toinen ballasti jättää välillä tuikun sytyttämättä, mutta yleensä lähtee kun koittaa uusiks, koskaan ei oo kolmannella kerralla jättäny sytyttämättä. Tuukko hakeen parillakympillä? :D
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5313
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Kiitos tarjouksesta. Kyl mä pistän uudet toimivat kerrasta. Pääsee valitseen 4300K laakista plus pitää varmaan tutustua noihin H7R-malleihin, jotka kai vähentää hajavaloa nois heijastinumpiois...
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Vastaa Viestiin