Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus
Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus
Noh noh, me ollaan sentään samanlaisia vanhoja jääriä, kyllä mun valitsemat 4300K on ihan samaa väriä kun sun valitsemat . Ärrämalleja noi ei kyllä ole, kun rojektoriumpiot ei tarvi rrreisss-polttimoita.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus
Alhaalle asennettavat paneelit toimii aivan hyvin. Aion laittaa tuolla tavalla tehokkaan yksirivisen omaan, kun uusi malli tulee. Tässä muutama esim. asennuksista.
https://www.lumise.fi/lisavalot/merkkik ... lot/c/112/
https://www.lumise.fi/lisavalot/merkkik ... lot/c/112/
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus
Olipas outoa, kun ensimmäistä kertaa elämässä tuli asennettua uusi jarrusatula. Vanhoja on kyllä tullu vaihdettua vanhan tilalle ja kaikkia raatoja on tullut tekohengitettyä, mutta kyllä tässä nopsaa hokasi, että miksi useimmat vain lyövät suosiolla aina uuden tilalle, kun vanha vähän jumittaa tms
Täytyy kattoa joskus, että mitä toi vanha on syöny... Et saako sen elvytettyä vai ei.
Nestettä ei tullut tippaakaan lattialle kun veti puristimella letkun lyttyyn ja ilmauski sujui yksin, kun alipainepumpulla imasi ilmat pois.
Jarrunesti olikin vähän fordimaisempi, kun tuota "tulipelliä" pitä availla, että sai nestettä lisättyä. En ymmärrä
Tilasin myös uuden pohjamuovin, jotta lämmöt pysyis paremmin hallussa talvella. Tai siis kylmyys. En vain tuosta pelkästä muovista ole järin innostunut, kun hiukkaspönttö siinä sitte hohkaa heti yläpuolella. Pitäs varmaan jostain pellistä tehdä lämpösuoja tolle...
No sitä iloa ei pitkään kestänyt, kun kiinnikkeet on tämmöset nastat:
Tavisruuvi on aivan liian pieni, peltikattoruuvi on vaan pieni ja joku pienehkö täkkipultti taas liian iso.
Pitää googlailla, että mikkä noihin sitte muka kuuluis
No niin tai näin, nyt käsijarru toimii. Se on pääasia. Ja vaikka käsijarruun en koskenut, niin satunnaisesti toi laahaili ihan muutenki.
Homman jälkeen sitte mönkijän kimppuun. Siinähän oli melkein formulamainen nosto, kun pukki sopi tonne koukun alle ja kun paino siitä jalalla ja samalla veti tarakasta taakse, niin sehän nousi nätisti ilmaan
Ei vaan elämä mönkijänkään kanssa aina ole helppoa. Ketju ottaa hiukan kallistuksenvakaajaan kiinni.
No ei täs nurkkarallis käytännös haittaa, mutta tuntuu nääki olevan vähä semmosia, että aina kun jotain ostaa, niin sitte pitää ostaa pari muutaki. Yritin sovittaa tuohon siis ensin isompia ja parempia renkaita, mutta ne kaatuivat siihen, että tarttis ostaa spacerit, sitte ottaa muovehin kiinni ja tarttee niitä leikellä ja lopulta sitten variaattoriinkin kajota, jotta se pelaa oikein. No palasin lähtökuoppiin ja ostin vain ketjut, mutta näemmä nekin kaipaisivat spacerit. No en osta, antaa hinkuttaa rauta rautaa vaste tämmöses muutaman tonnin ruoskas
Täytyy kattoa joskus, että mitä toi vanha on syöny... Et saako sen elvytettyä vai ei.
Nestettä ei tullut tippaakaan lattialle kun veti puristimella letkun lyttyyn ja ilmauski sujui yksin, kun alipainepumpulla imasi ilmat pois.
Jarrunesti olikin vähän fordimaisempi, kun tuota "tulipelliä" pitä availla, että sai nestettä lisättyä. En ymmärrä
Tilasin myös uuden pohjamuovin, jotta lämmöt pysyis paremmin hallussa talvella. Tai siis kylmyys. En vain tuosta pelkästä muovista ole järin innostunut, kun hiukkaspönttö siinä sitte hohkaa heti yläpuolella. Pitäs varmaan jostain pellistä tehdä lämpösuoja tolle...
No sitä iloa ei pitkään kestänyt, kun kiinnikkeet on tämmöset nastat:
Tavisruuvi on aivan liian pieni, peltikattoruuvi on vaan pieni ja joku pienehkö täkkipultti taas liian iso.
Pitää googlailla, että mikkä noihin sitte muka kuuluis
No niin tai näin, nyt käsijarru toimii. Se on pääasia. Ja vaikka käsijarruun en koskenut, niin satunnaisesti toi laahaili ihan muutenki.
Homman jälkeen sitte mönkijän kimppuun. Siinähän oli melkein formulamainen nosto, kun pukki sopi tonne koukun alle ja kun paino siitä jalalla ja samalla veti tarakasta taakse, niin sehän nousi nätisti ilmaan
Ei vaan elämä mönkijänkään kanssa aina ole helppoa. Ketju ottaa hiukan kallistuksenvakaajaan kiinni.
No ei täs nurkkarallis käytännös haittaa, mutta tuntuu nääki olevan vähä semmosia, että aina kun jotain ostaa, niin sitte pitää ostaa pari muutaki. Yritin sovittaa tuohon siis ensin isompia ja parempia renkaita, mutta ne kaatuivat siihen, että tarttis ostaa spacerit, sitte ottaa muovehin kiinni ja tarttee niitä leikellä ja lopulta sitten variaattoriinkin kajota, jotta se pelaa oikein. No palasin lähtökuoppiin ja ostin vain ketjut, mutta näemmä nekin kaipaisivat spacerit. No en osta, antaa hinkuttaa rauta rautaa vaste tämmöses muutaman tonnin ruoskas
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus
Eiks mettähommis vakaajaa ole vaan haitaks...
Pois vaan
Pois vaan
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Kahden romufarkun voimin: MY06 kolkki ja mk3 Focus
Varmaan. Olkoot silti paikallaan. Kaverilla on joku välimalli eli lyöty jouset tohon lisäks tms, niin se ainaki on niin kiikkerä, ettei sillä uskalla ajaa sit tiellä Tää nyt on muutenki chättimotos jos joku haluaa ostaa. Tekis niin mieli hankkia V2 Can-Am Toisaalta Hondalla olis paremmin tämmöseen hitaasen nyppimiseen soveltuvia malleja, kun ei tarttis pelätä variaattoriremmin sulamista...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09