Nopan airflow --> satkuun

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
[Rolli]
"Kaasari"
Viestit: 47
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 15:39
Paikkakunta: Vihti

Nopan airflow --> satkuun

Viesti Kirjoittaja [Rolli] »

Tuli tuossa hommattua ysikympin airflow-satsi pari päivää sitten... Yritin foorumilla kysellä sopiiko tuo suoraan satkuun, ei kukaan tuntunut tietävän joten ajattelin ostaa pois, jos ei sovi niin sovitetaan :D.

Ensi silmäyksellä näytti että sopii ja löin rahat tiskiin 250e (orkkis). Kotona mallailin paremmin ja huomasin että pala joka tulee etukaren ja oven väliin on pidempi satkussa. Palikkaa pidentämään siis...

Lasikuitu ja pakkeli-hommia on edessä aika reilusti... Käytön jälki näkyy paikkapaikoin liiankin hyvin.

Kuvia voin lisätä siihen tahtiin kun projekti etenee, jos se jotakuta sattuisi kiinnostamaan...
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Viesti Kirjoittaja gls »

kuulostaa hyvältä.. laittele kuvia työvaiheista.
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Jope
-
Viestit: 4166
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Nopan airflow on aika harvinainen. :-(
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
MikkoA
"Viggen"
Viestit: 671
Liittynyt: Su Touko 11, 2003 14:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MikkoA »

Jope kirjoitti:Nopan airflow on aika harvinainen. :-(
Pitää valitettavasti paikkansa... Itsekin olen tuollaista haeskellut.

Tai Airflow ihan ylipäätäänkin on melko harvinainen. Ja sitten jos sellaisen jostain löytää niin se on sitten mäsänä... :evil:
#988
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
[Rolli]
"Kaasari"
Viestit: 47
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 15:39
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja [Rolli] »

No niin...
Aloittelin projektia korjaamalla kiinnityskohtia lasikuidulla sekä pienempiä halkeamia epoksi-liimalla. Liimahöyryissä pyöriessäni tuli mieleen että ottaisi muotit noista ysikympin palikoistakin ennenkuin alan niitä pilkkomaan...
900 T8 3d -82
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9389
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

[Rolli] kirjoitti:No niin...
Aloittelin projektia korjaamalla kiinnityskohtia lasikuidulla sekä pienempiä halkeamia epoksi-liimalla. Liimahöyryissä pyöriessäni tuli mieleen että ottaisi muotit noista ysikympin palikoistakin ennenkuin alan niitä pilkkomaan...
Se olisi kulttuuriteko, moni noppaharrastaja varmaan kaipailisi niitä muotteja :)
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Tai sitten tekisi ne muotit, tekisi niistä lasikuituiset autoon. Alkuperäiset korjaisi ja pitäis ne alkuperäisinä niin paljon kuin pystyy, ja myisi vaikka nopan tunaajalle.
M.p.
"Aero"
Viestit: 465
Liittynyt: Ti Syys 21, 2004 16:49
Paikkakunta: Honkajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja M.p. »

f-19 kirjoitti:Tai sitten tekisi ne muotit, tekisi niistä lasikuituiset autoon. Alkuperäiset korjaisi ja pitäis ne alkuperäisinä niin paljon kuin pystyy, ja myisi vaikka nopan tunaajalle.
Kannatetaan! Saakoon jokaikinen joka tahtoo muokata kys. harvinaisuutta tehdä lasikuituversion ja muokata sitä. (ei tule harvennettua kys. airflowin määrää.)
Saab 99 -83
Saab 90 -85 peltorassi *DÖD!*
Vastaa Viestiin